וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפרפת: טרנד עוגות הגירושין כבר כאן

מסעדה שמושיבה את המכוערים מאחור, מסעדה יפנית שעבדה על הסועדים וטרנד חדש: לכל מי שמאס בעוגות חתונה מומלץ לעבור לטרנד הבא - עוגות הגירושין

עוגות גירושין. ShutterStock
עוגת גירושין/ShutterStock

טרנד השבוע: עוגות גירושין כי עוגות חתונה זה פאסה

האפינגטון פוסט הצביעו השבוע על טרנד מעניין במיוחד- עוגות גירושין מאופקות וקלאסיות עם אמירה מתוחכמת בניגוד לקיטש הנהוג בתחום. זה גרם לנו דווקא לחפש אחר העוגות הקיטש שאינן מאופקות כלל. ובכן, בגוגל אימג'ס אפשר למצוא דברים מעניינים למדי: עוגות מדממות, אזיקים, חתן וכלה בועטים זה בזו ובקיצור, שעות של הנאה.

קרונאט – קרואסון ודונאט. ShutterStock
קרונאט/ShutterStock

קרונאט השבוע: התרומה של היידי קלום

כבר זמן מה שלא הזכרנו את הקרונאט, ולא כי החיקויים של המאפה הסוחף דעכו, להפך. כעת, יוצר הקרונאט המקורי מניו יורק- דומיניק אנסל, עתיד לתרום כמה מהקרונאטים שלו לטובת אירוע צדקה בשם God's Love We Deliver. אנסל חובר ב"משימת הקרונאט" הזו לסלבריטאים כמו היידי קלום וג'ואן ריברס. כל אחד מהם יעצב קופסת קרונאטים משלו, שתכלול זוג מהקרונאטים המיוחדים של אנסל לכבוד חג ההודיה עם קרם דלעת וציפוי זהוב והקופסאות ימכרו במכירה פומבית שתחל ב-18 לנובמבר, לכל המרבה במחיר (מעניין לראות אם יישבר כאן שיאו של הקרונאט שנמכר בכמאה דולרים באיביי). ההכנסות מהמכירה יועברו לתרומה לעמותה. אז כמה אתם הייתם משלמים בשביל קרונאט בקופסה מידיה של היידי קלום?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בליני עם קרם פרש וקוויאר. אייל שני
ביצי דג מעופף במקום קוויאר/אייל שני

הטעיית השבוע: משבר האמון היפני

בעוד אצלנו עסוקים בלחשוף רשתות קפה שמוכרות לכאורה כריכים שאינם טריים, ביפן, מדינה שלוקחת את הקולינריה שלה ברצינות מרובה, עסוקים במשברים עמוקים יותר. הגרדיאן דיווח השבוע על שערורייה שהתגלתה ביפן במהלכה מנות שהוגשו זמן רב במסעדות יוקרתיות, לא תאמו את תיאורן בתפריט. הדבר נחשף כאשר רשת המלונות Hankyu Hanshin מאוסקה הודתה כי מאז שנת 2006, ישנם פריטים בתפריטה שאינם תואמים את המנות המוגשות עצמן (מה שהשפיע בפועל על כ-80,000 ארוחות שהוגשו במסעדות הרשת). אחת ההטעיות הנפוצות הייתה למשל מנה שתוארה כקוויאר סלמון אדום וכללה בפועל ביצים של דג מעופף. הסועדים זעמו והמנהלים של הרשת הודו בסוג של בגידה באמון הלקוחות ואף השיבו החזר כספי למעל 10,000 לקוחות. מאז, הטעיות נוספות התגלו במסעדות אחרות ביפן ואפשר רק לקוות שגם הטעיות נפוצות במסעדות בישראל יילקחו בעתיד ברצינות תהומית שכזאת.

וידיאו השבוע: מדעי ההודו

בזמן שאנחנו נערכים בקדחתנות לחג החנוכה, בארה"ב עסוקים בחג ההודיה המתקרב. וכמו שמאחורי כל מאכל חג מסורתי שלנו יש סיפור, כך גם מאחורי המאכלים האמריקאים. בהקשר זה, פורסם בתחילת השבוע וידיאו סרקסטי למדיי (שחלקו פחות נעים לצפיה בייחוד למי שאינו קרניבור) ב-Food Snob's guide שבמגזין וניטי פייר, תחת השם Thanksgiving and the History of Heritage Turkeys. הסרטון מתאר את ההשתלשלות ארוכת השנים של ההודו, כמאכל שמוגש בראוותנות על שולחן חג ההודיה של כמעט כל אמריקאי ומהווה חומר מעניין למדיי למחשבה.

ידיעת השבוע: המכוערים ישבו מאחור

ידיעה מרעישה במיוחד התפרסמה השבוע: מארחת לשעבר בבמסעדה הפריזאית היוקרתית Georges, שבמרכז פומפידו, סיפרה כי ההנהלה נתנה הוראה מפורשת להושיב סועדים מכוערים בחלקה האחורי של המסעדה. בעלי המסעדה התגאו במערכת הסינון שלהם, שהתגלתה כאשר אותה מארחת סיפרה על השיטה. לדבריה, קיבלה הוראות כיצד לגשש בטלפון ולנסות להבין אם מדובר בסועד נאה או לא. טעות בהושבה של אנשים לא אטרקטיביים בחלקה הקדמי, גרהה נזיפות חמורות. המקרה היחיד יוצא דופן אגב, במסגרתו הותרה הושבתם של אנשים שאינם יפים בחזית,הוא אם אחד מאותם סועדים הוא במקרה גם סלבריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully