וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיטה: מסעדה ים תיכונית חדשה בירושלים

השבוע נפתח מקום חדש בירושלים, מדיטה, מסעדה אחות למסעדת החצר בבירה. בתפריט - אוכל שף ים תיכוני באווירה של בר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמן טוב למסעדה חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף מוטי אוחנה ממסעדת החצר בירושלים, פתח השבוע יחד עם שותפו משה כהן, מסעדה ים תיכונית חדשה במתחם בית הנציב בירושלים. המסעדה, שנקראת מדיטה, תהיה לפי אוחנה ביסטרו ים תיכוני שבמרכזו טאבון רחב ידיים בו מכינים חלק גדול מהמנות שבתפריט.

"החלטנו לפתוח מסעדה חדשה כי מצד אחד יש לנו דרישה גדולה לקבוצות ואירועים שלא יכולנו למלא את הביקוש אליה במסעדת החצר בלבד", מסביר אוחנה, "כמו כן, מדיטה היא האחות הקטנה והשובבה של החצר שהיא מסעדת שף רצינית יותר עם קהל מיושב. אנחנו רוצים שיהיה כאן בר שיתפוס חלק ניכר מהמקום ואווירה של לילה שכמעט לא קיימת במסעדות בירושלים, ולתת מענה לחבר'ה צעירים יותר שרוצים לאכול אוכל כשר טוב אבל לא לשבת באווירה כבדה של מסעדה אלא להאזין למוסיקה טובה ולאכול באווירה של בר".

מדיטה היא מסעדה רחבת ידיים (350 מטר רבוע), המחולקת לשני חללים- חלל לאירועים וחלל המסעדה. המקום, שכולל 180 מקומות ישיבה, עוצב על ידי גלעד זעפרני (שאחראי גם על עיצובה של מסעדת צ'אקרה בעיר) בקו מודרני וחדשני, עם מטבח פתוח ומדפי יינות רחבים וחשופים. "המטרה שלנו היא להגיש מנות לא גדולות מחומרי גלם מצוינים ובמחירים שווים לכל כיס, כך שאנשים יוכלו להגיע אלינו יום יום", אומר אוחנה. כרגע, נמצאת המסעדה במתכונת הרצה ובהמשך היא תיפתח גם בימים שישי ומוצאי שבת.

מדיטה. זיו בצלאל,
מדיטה/זיו בצלאל

בין המנות שניתן למצוא במדיטה- תבשיל קציצות מנגולד (חמוסטה); קרפצ'יו דג עם ארטישוק, פטריות שימאג'י ועגבנייה; פוקצ'ה עם שיערות אסאדו אפויים בטאבון וסלט רוקט עם בצל סגול, פלפלים חריפים וטחינה; פילה דניס בקראסט טחינה עם אגוזי מקדמיה על תבשיל פתיתים; נתח קצבים צרוב בטאבון עם סלט פריקי ברוטב נענע ולימון; פרגיות בסלסה ורדה עם סלט קינואה, חמוציות ואגוזים; טרטר פילה בקר על לחם מחמצת ועוד (טווח המחירים של המנות נע בין 18 שקלים לפוקצ'ה ועד 94 שקלים למנה היקרה בתפריט). בקרוב, יגישו במקום גם ארוחות צהריים עסקיות בטווח המחירים שבין 58-88 שקלים).

מדיטה. בית הנציב, דרך חברון 101 א' ירושלים. 02-5664466. ראשון- חמישי 12:00-23:00. כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מדיטה. זיו בצלאל,
מתחם רחב ידיים/זיו בצלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully