וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: שניצל צ'יפס אימתני אצל מנש

2.12.2014 / 8:03

המונה פותח כפתור אצל מנש ברמת גן. כאן, במזנון שצמוד לבית ספר, תקבלו שניצל מטוגן גדול וכמויות צ'יפס נדיבות בבאגט טרי שנאפה במקום

השניצל צ'יפס של מנש ואורה. קובי רובין, מערכת וואלה! NEWS
גם חצי מנה תשביע אותכם. שניצל עבה ומלא טעם/מערכת וואלה! NEWS, קובי רובין

את המקום של מנש הכרתי רק לפני שנה וחצי. עד אותו רגע התייחסתי אל המקום כאל עוד קיוסק בית ספר מצוי ורגיל, איזו טעות.

לפני 22 שנים פעל קיוסק צנוע בבית הספר בליך, עם שני פתחים, אחד לתלמידים והשני לכל השאר. עד שמנש ואורה אשתו הגיעו ושינו את הכיוון. לא עוד קיוסק ממתקים, אלא מזנון על הדרך. הקיוסק לא נמצא במקום הכי שגרתי - במעלה רחוב חד סיטרי שכונת רמת חן. אם אתם חושבים שטעיתם בדרך לתוך שכונת וילות, אז לא, המקום נחבא אל הכלים במרכז השכונה השלווה.

בקצה הדרך לפני הכניסה יש נישת חניה של לקוחות קבועים, וגם ספסל מחוץ לבית הספר. כל עובדי עיריית רמת גן מוקירים את המקום, כולל בכירים מהעירייה שפוקדים את המקום בקביעות, שיפוצניקים ועוד מיני בעלי מלאכה שמגיעים לאכול או לקחת אוכל לעובדים.

מנש הגיע במטרה ידועה מראש, לא רק למכור חטיפים לילדים, אלה גם להאכיל אותם, לא משימה כל כך פשוטה. ילדים ונוער הם לא קהל קל בבסיסו והרי לא מדובר במסעדה, אלא בקיוסק על גבול המזנון. אבל העקשנות של מנש יצרה תפריט קטן ובסיסי של מאכלי דרכים טריים וטעימים. מנת הדגל של המקום היא השניצל המעולה של המקום, לא שניצל מהונדס ודק עד כדי נייר.

אורה החליטה להכין במקום שניצל בסגנון שלה, עבה ומלא טעם, אחד שמרגישים אותו על השן. מצופה קודם כל בפירורי לחם ואז נטבל בביצה, במקום שהביצה רק תחזיק את הפירורים ותיתן להם להיספג בשמן, ציפוי הביצה כולא את הטעמים בתוך השניצל, יותר חשוב, לא נותן לשמן לחלחל פנימה. זה השניצל המטוגן הכי בריא שאפשר לעשות, יש במקום גם המבורגר, הוא ממש לא בשבילי, יותר חשוב מה שבא ליד ההמבורגר, יש בצל מטוגן על הפלנצ'ה, תוספת מעולה לכל מנה.

השניצל צ'יפס של מנש ואורה. קובי רובין
מזנון עם תפריט קטן ובסיסי של מאכלי דרכים טריים וטעימים/קובי רובין

ועכשיו לעוד מרכיב חשוב באותה מידה אצל מנש, הצ'יפס, לא דקיק אלא דשן שמגיע לפעמים בחתיכות ענקיות, מלא טעם ומעט מתיקות. אין אחד שמגיע אל המקום ולא מפתח חולשה על גבול ההתמכרות לצ'יפס הזה. מנש אף פעם לא חסך בכמויות, על כל מנה הוא מניח שיכבה דשנה של צ'יפס.אני מוריד חלק מהצ'יפס לחיזוק הטעם מהצד, יש עוד סיבה פרקטית - אי אפשר לסגור את הבאגט עם כל כך הרבה צ'יפס.

את הבאגטים כמו את כל מרכיבי המנה מכינים במקום. אם הגעתם בשעות ההפסקה בבית הספר, אל פחד, המקום מאיץ את הקצב בהתאם, לא תרגישו מקופחים בשום צורה. יחד עם צחי בנו, הוא מסדר את התור במהירות וכולם מקבלים את מבוקשם ומהר.

לוקחים באגט גדול ובתוכו שיכבה של בצל מטוגן לכל האורך, שיכבה של שניצל רותח ישר מהשמן, עליו קצת חמוצים, שיכבת חריף לא מזיקה ועל הכל המון צ'יפס.

היו כאן מספיק כתבות בהם סיפרתי על הכניעה שלי למנות העצומות שאני טועם, אצל מנש אני לא יכול לגמור יותר מחצי מנה של באגט, אפילו לי המנה גדולה מידי. 17 שקלים לבאגט שניצל צ'יפס.

בטור הקודם:

המונה טועם: בורקס בטעם גן עדן

לכתבה המלאה

מזנון חן מנש. רח' רמת חן 32 רמת גן. שעות פתיחה: א-ה 07:00-16:00, ו'- 07:00-13:00. בימי בית ספר. טלפון: 03-6315281 . לא כשר


לכל הטורים של המונה טועם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully