וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחה נגד הזרם: חנות ובר אוכל על טהרת דג הפורל בשרונה מרקט

17.12.2014 / 16:56

מתחם שרונה מרקט ממשיך להתמלא בדוכנים איכותיים ומסקרנים. הצצה למקום העתידי של איש האוכל הוותיק דרור פילץ, שיכלול חנות ובר אוכל עם מנות על טהרת דגי פורל איכותיים מנחל הדן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרור פילץ בסדנת עישון בשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחם שרונה מרקט ייפתח רק במרץ הקרוב, אבל לא מפסיק לעורר עניין כאשר עוד ועוד עסקים מסקרנים עושים את דרכם אליו. אחרי שהתרגשנו מהפתיחה של דוכן אבו חסן במרקט, כעת אנו מתבשרים על עוד מקום ששווה לצפות לו - פורל הדן של דרור פילץ. מדובר בשני עסקים שימוקמו זה לצד זה - חנות ובר אוכל, שניהם על טהרת דג פורל, עם מגוון מוצרים טריים שפותחו במיוחד עבור המקום.

איש הקולינריה הוותיק דרור פילץ, אשר עומד מאחורי המיזם, יחד עם שותפיו מקיבוץ דן , מוכר בעיקר מסדנאות עישון בשר ודגים, שגם במיזם החדש יבוא לידי ביטוי. "קודם כל קצת מידע על הפורל", פותח פילץ. "הייחוד של דגי הפורל הוא שמדובר בדגים בגידול מקומי, דג שגדל בצורה הכי טבעית שיש - בנחל הדן, דג נחלים ששוחה נגד הזרם במים מהחרמון. מדובר בנחל עם הנביעה הגדולה ביותר במזה"ת, מה שאומר שהמים שהוא שוחה בהם כל הזמן מתחלפים, בטמפרטורה קבועה של 16 מעלות כל הזמן, בכל עונות השנה. הוא עשיר מאוד באומגה 3, חלבון וברזל, הוא פחות שמן מסלמון, יכול להגיע בצבע לבן או ורוד, החל ממשקל של 250 גרם ועד 1.700 ק"ג".

שרונה מרקט. viewpoint,
שוק שרונה מרקט העתידי./viewpoint

את הדוכן החדש פותח פילץ ביחד עם אנשי קיבוץ דן, במיזם משותף. "אנחנו פותחים כעת מקום ראשון בשרונה מרקט, שמורכב למעשה משני עסקים. הראשון הוא חנות שתמכור דגי פורל טריים אשר יגיעו מהחווה על בסיס יומי, ולצידם סדרה של מוצרים שפיתחתי, כולם על טהרת הפורל, רק פורלים, בכל מיני צורות. הדגש הוא על הטריות. הייחוד של הפורלים שמגדלים אנשי קיבוץ דן הוא שהם היחידים שמגדלים אותו במי נחל והאיכות שלהם היא אחרת".

למעט החנות יהיה במקום גם בר אוכל שיתמקד בדגים האיכותיים."מול החנות בשרונה מרקט אנחנו פותחים בר אוכל שיהיה בר פורלים, גם שם על טהרת הדג האהוב עלינו. יהיו במקום מספר מקומות ישיבה שאנשים יוכלו לשבת על הבר, או ליהנות מטייק אווי".

מאיפה נולד הרעיון?
"מפגישה על כוס קפה עם אורי מיטל, מנכ"ל פורל הדן, אצלי במטע מתחת לעץ המנגו, שיתוף פעולה ביני כשף-קולינר לבין חקלאי. עשינו סיבוב גדול בשווקים מובילים בעולם – בברלין, בברצלונה, לונדון ורומא, שאבנו משם השראה והצלחנו לפצח את הקונספט שהרגשנו שנכון להביא לכאן, יחד עם הפורלים המדהימים של קיבוץ דן, יש כאן שילוב מנצח".

פורל הדן שרונה מרקט - דרור פילץ. ייפתח בתחילת חודש מרץ 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully