וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במבה עגולה זה עדיין טעים?

14.9.2016 / 12:02

התוכן או הצורה הופכים את הבמבה הקלאסית למושלמת? טעמנו במבה עגולה, וגם מיצים ירוקים של פריניב, פלאפל טבעול ביתי ועוד מוצרים חדשים על המדף

במבה עגולה, אסם

במבה עגולה. אסם,
במבה עגולה/אסם

במבה אסם משיקה במבה עגולה.

מחיר מומלץ: 4-5 שקלים לבמבה עגולה 80 גרם.

שולפים מזלגות: גם אם מתעסקים רק עם הצורה של הבמבה ולא נוגעים בתוכן, כשמחליפים את ענני הבמבה במטבעות אובד משהו מהאווריריות המוכרת של החטיף. במבוהוליקים לא יכלו שלא להתגעגע למקור. מצד שני עדיין מדובר בטעם המזוהה כל כך עם המותג, ובסופו של דבר - למרות הטרוניות מהטועמים - היא חוסלה במהירות כמו כל במבה סטנדרטית.

גלידה פיטנס, נסטלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידות פיטנס נסטלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג פיטנס מתרחב למקפיא עם סדרת גלידות יוגורט בשלושה טעמים: אוכמניות , טופי-בננה ובננה תות שדה. בכל מוצרי הסדרה – תוספת של שברי עוגיות עם דגנים מלאים.

טווח המחירים לצרכן: 22-24 שקלים.

שולפים מזלגות: רק מלקרוא את רשימת המרכיבים נהרסה לנו הבריאות. אמנם זה בלי הרבה קלוריות ובלי הרבה שומן, אבל השורה התחתונה היא לא לפה ולא לפה על הציר שבין הטעם לבריאות. זה לא מספיק בריא כדי שנקבל בהבנה את העובדה שמדובר במוצר לא טעים. היוגורט הוסיף אלמנט חמוץ מדי באוכמניות, והטופי בננה הזכיר לנו בננה ודבש. אף אחת מהגלידות לא הצליחה לייצר חשק לביס נוסף והן היו נטולות שמחה וחדווה שיש בגלידה מוצלחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שוקו טבעוני, אלפרו

משקו שוקו אלפרו. אפרת אשל,
משקו שוקו אלפרו/אפרת אשל

אלפרו מביאה לישראל את השוקו הטבעוני הראשון מן הצומח: משקה קוקוס בטעם שוקולד ומשקה שקדים בטעם שוקולד מריר.

טווח מחירים לצרכן: החל מ-11.60 לפי מייסופרמרקט.

שולפים קשים: שוקו מריר - ממש טעים ומוצלח, מזכיר מאד את השוקו המקורי והילדים שרגילים לגרסה החלבית ממש התלהבו. מדובר בבשורה של ממש לטבעונים.

מיצים ירוקים בבקבוק, פריניב

מיצים ירוקים של פריניב. אורי קלצ'קין,
מיצים ירוקים של פריניב/אורי קלצ'קין

יצרנית המיצים פריניב מגישה סדרת מיצים ירוקים בבקבוק: מיץ נבטים, מיץ עשבי חיטה ומיץ ירוק קלאסי.

מחיר לצרכן: כ- 17 שקלים.

שולפים קשים: הטעם לא רע יחסית לאלטרנטיבה הטריה. זו בהחלט אופציה מועילה בעבור מי שרוצה לאכול בריא אבל מתעצל. אבל באופן מוחלט מדובר במיצים לא טעימים וגם ממלאים, לכן קשה לקחת יותר מכמה שלוקים. המיץ הסחוט הקלאסי התעלה בטעמו מעל השאר והוא יחסית מוצלח. יש להניח שאנשים שבאמת בריאותנים לא יקנו את זה ויעדיפו לסחוט בעצמם או לקנות טרי.

עוגיות בייקרי פרימיום, עלית

BAKERY בייקרי. צילום:סטודיו שטראוס,
BAKERY בייקרי/צילום:סטודיו שטראוס

עלית משיקה את סדרת BAKERY, עוגיות פרימיום בשלושה טעמים: עלי ופל בלגי דקיקים ופריכים; עוגיות ופל בלגי פריכות; עוגיות שקדים דקיקות.

מחיר: 12.90 שקלים לפי שופרסל.

שולפים מזלגות: עוגיות וופל בלגי - נחמד לצד הקפה, קצת אנמי. עלי וופל - לכאורה מאוד דומות לעוגיות אבל מדובר במוצר הרבה יותר טעים. הן יותר דקיקות, מתוקות ועתירות חמאה. מרקם קריספי מושלם.

פלאפל מרכיבים ביתיים, טבעול

פלאפל טבעול. אימג'ארט,
פלאפל טבעול/אימג'ארט

טבעול משיקה גרסה חדשה לפלאפל.

טווח מחירים לצרכן על פי מייסופרמרקט: 25 שקלים (המחיר הסופי נתון לשיקול דעתו של הקמעונאי).

שולפים מזלגות: טעים לאללה. דורש אכילה מהירה לפני שמתקרר (כמו כל פלאפל), היינו מוסיפים מוסיף דקה שתיים בתנור ל- 12-14 המומלצות. מתפצח יפה בפה, כמעט כמו קראנצ'יות של טיגון עמוק. ביחס לז'אנר זה בהחלט טעים ומתובל טוב, בהחלט נקנה שוב.

רטבים וממרחים, נאני

ממרחים של חברת נאני. בת אל אור, סטיילינג: אליש אנגלברג,
ממרחים של חברת נאני/בת אל אור, סטיילינג: אליש אנגלברג

סדרת הרטבים של נאני , שנולדה כמיזם חברתי במאיץ היזמות של PresenTense, כוללת מגוון רחב של טפנדים, מטבלים וממרחים בהם פסטו, איולי שום, לימון כבוש, ממרח עגבניות מיובשות ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 22 שקלים.

שולפים מזלגות: בסך הכל מדובר בסדרת מוצרים טובה שמגיע בצנצנות זכוכית אלגנטיות ויכולות בכיף לשדרג ארוחת בוקר או פיקניק. נציין לטובה את ממרח הארטישוק האיטלקי עם הכמהין שהיה אהוב על כולם גם כשדרוג לכריך וגם כרוטב לפסטה.גם קציפת החרדל והלימון הכבוש הייתה טובה מאוד והשתדכה מצוין עם סלט טונה, על הלחם ואפילו כחלק מתבלון לקציצות. טפנד הזיתים והעגבניות המיובשות היו בנאליים יחסית ואת איולי הצ'יפוטלה חיבבנו פחות.

טעמי וופל חדשים, כרמית

וופל אגו שקדים של כרמית. יח"צ כרמית,
וופל שקדים, אגו/יח"צ כרמית

הסדרות והוותיקות של כרמית מתרחבות במהדורות מיוחדות לרגל חגי תשרי: טעמי וופל אגו החדשים לחגי תשרי:אצבעות וופל במילוי בטעם קרם שקדים ובציפוי שוקולד חלב ; אצבעות וופל במילוי קרם בטעם קוקוס ובציפוי שוקולד לבן וטעמי מיקסים החדשים לחגי תשרי: אשכולות קורנפלקס, שוקולד חלב ונגיעות דבש; פצפוצי אורז, שוקולד לבן וקוקוס

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 שקלים אגו, מיקסים 3.90 שקלים.

שולפים מזלגות: אגו שוקולד חלב קרם שקדים - חביב מאד, הבאסה היחידה שאם הם עמדו בטמפרטורה קצת חמה (מה שעשוי לקרות בכל פיצוציה וסופרמרקט) הוופלים נדבקים אחד לשני באריזה וכשמצליחים סוף סוף להפריד ביניהם הם נשברים קצת. חוץ מזה - מדובר אחלה נשנוש. מיקסים שוקולד לבן עם קוקוס - נחמד מתפצפץ בפה ומזכיר סוכריות קופצות. הקוקוס מאד דומיננטי, כך שלמי שסולד ממנו, כדאי לוותר. בסיומת נדבק מדי לשיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully