וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעבים בחיפה? שני מקומות חדשים בעיר

17.8.2017 / 12:54

החיפאים ממשיכים להציג אלטרנטיבה קולינרית בועטת ומציגים בית קפה חדש וחברתי עם תפריט מסקרן, וכן את מסעדת רולא בגרסה מעודכנת ומיקום חדש

רולא. אמיר דיב, ספק 500
מטבח לבנטיני ברולא/ספק 500, אמיר דיב

תרדמה קולינרית ארוכה נפלה על חיפה בחודשים האחרונים. על תרבות הבילויים בעיר מעיבות סגירות של מסעדות ומקומות בילוי ביניהם כולא של עודד חצבני וג'ק והאפונים של ג'קי רזון, לצד מחאה קטנה של בעלי העסקים בעיר התחתית על התנהלות כושלת של העירייה. האם הייאוש יכניע את החיפאים? התשובה היא לא. אין עוד אנשים שאוהבים את העיר שלהם יותר מהחיפאים והם ילחמו עליה, ואם צריך הם יעשו זאת במזלגות ומחבתות. קבלו שני מקומות, אחד חדש ואחד חדש-ישן, שהולכים להעיר את חיפה מהתרדמת.

עוד מקומות בחיפה שחובה להכיר:
איטליאנו דה לה קוסטה של השף חמודי עוקלה
אייססלון הגלידריה המיוחדת בדניה

הגלגול החד של רולא

שושוברק וקבב חלבי, רולא. רונית אבידן, ספק 500
השושברק המפורסמים של רולא/ספק 500, רונית אבידן

לאחר שהכתה גלים בפסגת הכרמל, ארזה מסעדת רולא את הסומק והפלפלים החריפים וירדה את כל הדרך מההר אל העיר התחתית, אל המקום בו שכנה עד לפני חודשים ספורים מסעדת כולא של עודד חצבני. במסעדה הפינתית שברחבה הקטנה השאיר חצבני לדיירים החדשים טאבון ממנו מפיקים בידיהם המוכשרות הזוג רולא ומועין מנות חדשות שלא היו במקום הקודם. ביניהן לחמה בעג'ין עם בשר טחון ורסק פלפלים (32 שקלים); מסחאן של בצק עם עוף מפורק, בצל וסומאק (63 שקלים); שלושה סוגים של קבבים - אורפה עם רסק פלפלים (58 שקלים), אדנה חריף (62 שקלים) וחלבי עם עגבניות ופלפל חריף צלויים (68 שקלים); שישטאווק שהן קוביות פרגית ביגורט, שמן זית וזעתר (56 שקלים) ועוד.
ואי אפשר מבלי להזכיר את המנות שהפכו את רולא לאחת המסעדות המדוברות בחיפה כמו השושברק (44 שקלים); סלט ג'רג'יר (34 שקלים); לאבנה שרולא מכינה בעצמה כמובן (29 שקלים) ועוד.

רולא נפתחה אתמול (רביעי) לשבוע הרצה במהלכו יתגבש התפריט הסופי, זה הזמן להגיע ולהשפיע.

רולא, הנמל 33 חיפה, שעת פעילות ב'-ש' 12:00 ועד חצות, 04-8383866. לא כשר

עוד באותו נושא

11 המקומות הכי שווים בחיפה

לכתבה המלאה

מילהאוס, בית קפה חברתי חדש

מילהאוס בית קפה חברתי בחיפה. אורן הורוביץ,
מילהאוס בית קפה חברתי בחיפה/אורן הורוביץ

שכונת בת גלים הולכת ונכבשת על ידי צעירים חיפאים עם רמת אכפתיות גבוהה לאחר שנים של הזנחה. הכיבוש הזה כולל בית קפה חברתי קטן שהקימה אורן, תושבת השכונה שחשה על בשרה את חסרונו של קפה איכותי בשכונה. במרכז שדרת בת גלים, היכן שאפשר להשקיף לכיוון הים והקזינו, במבנה קטן עם שלושה שולחנות קטנים בפנים וכמה שולחנות בחוץ, מגישים תפריט הרצה זמני ובו מלבד קפה איכותי תמצאו קרואסונים (10 שקלים) או טוסט קרואסון עם מילויים משתנים (20 שקלים); סנדביצ'ים מושקעים כמו חביתת עשבים בלחמניית בריוש עם גבינת שמנת, נבטי אלפלפא וג'רג'יר (15); פניני איטלקי עם פרושוטו, מוצרלה, פרמזן ופסטו שמכינים במקום (24 שקלים); פניני עם תרד טרי על ממרח עגבניות מיובשות עם קממבר ושמן כמהין (24 שקלים) וסנדביץ' מלחם מחמצת עם גאודה עיזים, בטטה וקישוא קלויים ופסטו הומייד (22 שקלים). יש גם בירות, ושתייה קלה ובריזה מהים, ככה שאם תגיעו למילהאוס לא תהיה לכם באמת סיבה לעזוב. שעות הפעילות בתקופת ההרצה אינן קבועות אז מומלץ להתעדכן בעמוד הפייסבוק של המקום.

מילהאוס, שדרות בת גלים 14 חיפה. לא כשר

מילהאוס בית קפה חברתי בחיפה. אורן הורוביץ,
ארוחת בוקר במילהואס/אורן הורוביץ
רולא. אמיר דיב, ספק 500
הכנאפה של רולא/ספק 500, אמיר דיב
  • עוד באותו נושא:
  • רולא
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully