וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהו השף הבולט של שנת 2017?

24.12.2017 / 11:57

השפים המקומיים כיכבו בתכניות ריאליטי, והשפיעו על עולם המסעדנות העולמי וגם על הזירה העולמית - אתם בוחרים, מיהו שף השנה שלכם ל-2017

המזנון. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פיתות של אייל שני כבשו גם את מלבורן. האם הוא שף השנה?/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

שנת 2017 היא ללא ספק משנות המפנה בקולינריה המקומית. הנטייה הכללית במסעדנות המקומית הייתה יותר לכיוון אוכל רחוב ופאסט פוד גורמה מאשר למסעדות קולינריה עלית. ועדיין, נפתחו מסעדות אסיאתיות חדשות כמו הירו של אהרוני ויא פאן של יובל בן נריה, וחלק מהשפים ביססו את הקשר של שלהם גם לפאסט פוד, כמו רשת ההמבורגרים ורשת המסעדות הכשרות החדשות של שגב משה, ששתיהן הושקו בחודשים האחרונים.

בייגלה במסעדת נור של מאיר אדוני. עמרי נחמיאס
הבייגלה הירושלמי של מאיר אדוני במסעדת נור בניו יורק/עמרי נחמיאס

עוד עניין משמעותי היה דריסת הרגל החשובה של ישראל בקולינריה העולמית: מסעדות כמו המזנון הביאו את הבשורה למלבורן (ובשנת 2018 גם לצ'לסי מרקט שבניו יורק). התקשורת הצרפתית לא מפסיקה להתרשם מהמטבח הישראלי מאז נפתחה מסעדת בלגן של קבוצת מחניודה ואסף גרניט, ומאיר אדוני הביא עם נור את בשורת האוכל הישראלי העילי לניו יורק.

עוד באותו נושא

מה חשבו בניו יורק טיימס על נור של מאיר אדוני?

לכתבה המלאה
המבורגר של שגב קראנץ' בורגר. אנטולי מיכאלו,
שגב קראנץ' בורגר. שף השנה?/אנטולי מיכאלו

אותם שפים גם כיכבו בתכניות הריאליטי השונות, שעדיין משמעותיות ודומיננטיות בלוחות השידורים. אספנו עבורכם את רשימת השפים הבולטים של השנה: שגב משה, יובל בן נריה, ישראל אהרוני, יוסי שטרית, מאיר אדוני ואייל שני והשארנו בידיכם את ההכרעה - מי מהם הוא שף השנה של 2017? הצביעו והשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully