וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר ומאכזב: המשלוח של "הומבורגר" מרושל ויקר

האחים הדס

2.12.2008 / 12:16

האחים הדס ממשיכים בחיפושם אחרי המבורגר המשלוחים הטוב בעיר. והפעם: הומבורגר

אריזה

אחרי שהכרזנו על טורניר ההמבורגרים האכזר ובסיבוב הראשון בדקנו את אחד מההמבורגים המשולחים הטובים (והיקרים) בעיר, החלטנו לפנות גם לאפיקים נוספים, יוקרתיים ויומרניים פחות, אבל נחושים גם הם. ב-21:15 נעשה טלפון להומבורגר, יעני המבורגר ביתי. על הקו נתבשרנו כי המשלוח ייקח למעלה משעה. שעה וחצי לאחר מכן הגיעה השליח עם קופסאות הקלקר. זה מה שהיה בתוכן.

המבורגר 022 גר' עם בצל ואמנטל )54 ש'(

העובדה שמשלוח מגיע אחרי הרבה זמן, לא אומר שהאוכל שמגיע איתו חייב בהכרח להיות קר. אסור לו להיות. בהמבורגרים מצב הצבירה של המנה אקוטי יותר כמעט מזה של כל מאכל אחר. זו הסיבה שהמקצוענים האמיתיים מפרידים בין הקציצה ללחמניה, כדי שלא תהיה ספוגית ואורזים אותן כך שהטמפרטורה שלהן תישמר. זה לא קרה בהומבורגר. המנות שקיבלנו היו קרות וספוגות ללא יוצא מן הכלל. כמו שאתם רואים, זה גם לא נראה משהו.

המבורגר 022 גר' עם בצל ופטריות )54 ש'(

ד', אחת האסיסטנטיות הנאמנות של האחות הדס, איבדה את העשתונות. בעוד שכולם העדיפו לאכול בשקט את המנות הקרות - בכל זאת עברה שעה וחצי - היא טענה ובצדק כי שילמה במיטב כספה ומגיעה לה מנה חמה. היא ארזה את ההמבורגר, התקשרה למסעדה, נענתה בנימוס וקיבלה מנה ראויה יותר כעבור חצי שעה. למרות השיפור בטמפרטורה, ההמבורגר שלה היה עם יותר מדי שומן ופחות מדי בשר.

המבורגר 022 גר' עם עין ובייקון )54 ש'(

מכל התוספות שהוזמנו ביחד עם ההמבורגר, ביצת העין והבייקון הן אלו שחייבות להיות חמות. אחרת, הן מאבדות את טעמן. כך מה שהתחיל בתור ההמבורגר הכי מושחת שהמתין למלתעות של האח הדס הגרגרן, הפכה למנה פתטית. הוא אמנם לא השאיר ממנה זכר והיא היתה עשויה במידה הנכונה, אבל הבייקון כבר התקרר והתקשה והביצה בכלל נראתה מסכנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

המבורגר 061 גר' עם אמנטל )73 ש'(

בואו נחזור שנייה לעניין השם ופירושו. מבלי להידרש למערכון הקלאסי של אדי מרפי, האסוציאציה של המבורגר ובית היא תמיד בעייתית. בהומבורגר מתעקשים משום מה על לחמניה מתוקה, שמוסיפה למנה עוד טעם שלא קשור אליה. לחמניית המבורגר אמורה להיות נייטרלית; את הטעם שלה היא סופגת מהקציצה והרטבים, ולא מסוכר שהוזלף אליה בעוד מועד

צ'יפס

את הפספוס הגדול ביותר חווינו עם הצ'יפס. שלושה מגשים גדולים הזמנו, ושלושתם, כמו המנות אליהן הם התלוו, הגיעו קרים. חבל, כי הם עדיין היו טעימים. מאוד טעימים. עשויים במידה ולא שומניים מדי. ובכל זאת, חיסלנו אותם.

שאריות

חמישה אנשים, חמש מנות המבורגר (גודל ממוצע 220 גר') ושלוש מנות צ'יפס גדולות=277 ש' לפני טיפ. זו היתה ארוחה מאכזבת. יש לנו תחושה שהיה יכול להיות לנו ממש טעים אם האוכל היה מגיע חם וארוז בקפידה. הקציץ לא תובלן יתר על המידה, הוא במוגש במידה הרצויה וגם הצ'יפס יופי. מה שכן, אחרי שהורמו הסטנדרטים האסתטיים של משלוחים בישראל, כדאי שהומבורגר ידביקו את הקצב, בוודאי אם הם דורשים כאלה מחירים.

  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully