וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב מתעורר

דנה דרבינסקי

19.3.2009 / 14:27

הבראנץ' החדש במסעדת MESSA עולה 78 שקל, אבל הכישרון של השף אביב משה ממילא זורק לחויות של חוסר שליטה

מהטקסט האישי בפתיחת התפריט שלו, לא ברור אם אביב משה מזמין אותך לסקס או לבראנץ'. "יצירתיות ויצריות מקיימים דיאלוג חושני", משה כותב על התפריט החדש שהוא בנה, מתחת לתמונה שלו, "מרחב שהמוכר והשגרתי, הנועז והמסקרן משתעשעים בו במופע של סערת חושים". המנות החדשות שהן בנה הן לא מרזות כמו סקס אבל לגמרי שוות שיעשו איתן מעשים.

תגידו שמסה היא לא מסעדה שטוב לשבת בה בשבת בבוקר כי אין לה נוף לים, רוח שזורמת מחלונות פתוחים והרבה שמש? אז תגידו. אבל יש בה אוכל מעולה. מסה נכנסת לתחום החדש של ארוחות בבוקר שבת עם תנאים של מפונקת. הבראנץ' מוגש רק החל מ-12 (אביב משה לא מתעורר קודם) והוא עולה 78 שקל. מצד אחד זה לא זול. מצד שני אם אתם רוצים לשלם שוב 45 שקל על ארוחת בוקר סטנדרטית ומשעממת בבית קפה תל אביבי, אל תבואו לכאן. לכאן באים בימים של חג, כשרוצים להיות במחיצת אוכל ששף מוכשר, חסר פשרות ואמן אמיתי, הכין.

מה יש בבראנץ'

מקבלים 3 מנות. סלט (לא איזו שטות של ירקות חתוכים. כי אם תחכום בנוסח: עגבניות שטח צלויות עם מוצרלה בופלו ופונדו של בלו בוואריה), מנה ראשונה, מנה עיקרית ואת לחם הבית המצויין עם ארבעה ממרחים טובים: סחוג ירוק מעולה שמשה מכין מפלפלים ירוקים, כוסברה ועוד, ממרח לימונים כבושים, סלט פלפלים קלויים משובח וחמאה רכה.

המנה הראשונה הכי טובה

התפריט זרק אותנו לחוויה מביכה של חוסר שליטה. נאלצנו לטעום את כל 4 המנות הראשונות ו-3 מתוך ארבעת המנות העיקריות. לא רק מתוך החשיבות שבדיווח עליהן, פשוט כי הן נשמעו כמו משהו שאתה לא רוצה להחמיץ. אם כבר הגעת עד מסה. מתוך הראשונות כולן מומלצות: המנה היוקרתית של בליני עם סלמון מעושן עם צזיקי חצילים ולימונים כבושים; המנה של פטריות בשרניות בציר עמוק טעמים וסיגר של גבינת עיזים והמנה יפת התואר של פרוסות שייטל כבוש עם אגסים שיכורים ופרמזן. כולן מפנקות מאד ואנינות.

המנה העיקירת הכי מעולה

כאן מסתתרת קלאסיקה. מנה אליפות שהציבור עומד להתמכר אליה: טוסט שנצרב בחמאה אדומה והושרה ביין אדום וסוכר, שמעליו רוסטביף וביצים עלומות. משהו שמכניס לריטואל של טעימה-אנחה. גם השקשוקה עם נקניקיות המרגז הקטנות היתה מלכותית והכי ממכרת היתה מנה של עלי לזניה דקים ועדינים כמו רפרוף של רקדנית בלט, שעליהם סמבה של חציל קלוי, עגבניות, בשמל ופרמזן. כל מה שזורק את הסועד לקפיצת ראש לתוך הצלחת ולהזמנה של פוקצ'ת הבית החטובה שמגיעה בצורת מקלות ארוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

המתחרים

יום לפני כן אכלנו בבנדיקט המקום שמתיימר לשלוט בזירת ארוחות הבוקר בעיר. לא היה באוכל קמצוץ מהכישרון שיש לשף של מסה. כאב הבטן מהאכילה היתרה שמשה דירדר אותנו אליה, היה בלתי נשכח.

הסיום

בסוף הבראנץ' התברר שבקרב בין הסועד לשף, אביב משה ניצח. יש לו את הכישרון לגרום גם למי שלא רוצה לאכול יותר ומת להיות רזה וחסכן, להזמין קינוח רק מתוך חוסר יכולת לוותר על החוויה. קיבלנו קרם ברולה שהתחפש לסושי, בצלחת מלאת הפתעות שניראתה כמו ציור מודרני וגם קינוח של מקפא לימון בתוך קציפת קוקוס עם מאפה גבינה אפוי למטה. קינוחים שמעידים על מוח קודח שיוציא מהארנק שלכם כל מה שהוא רק ירצה.

רחוב הארבעה 19, תל-אביב. 03-6856859

  • עוד באותו נושא:
  • מסה
  • בראנץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully