וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: פלאפל ששובר את השוק בחדרה

7.1.2014 / 8:00

המונה מבקר בחדרה ומגיע לרצף פלאפליות שמפקיעות מחירים. הוא לא מתייאש ומאתר פלאפל מוצלח במיוחד עם כל התוספות האפשריות וצ'יפס ללא תוספת תשלום

לאורך תקופה ארוכה הייתה תחושה בציבור, ואני חלק ממנו, שמישהו מנסה לשדר לנו אופטימיות זהירה. היה נדמה שכולם אוכלים במסעדות יוקרה כל יום, עסוקים כל הזמן בלהכין מאכלי קצה. אחרי הארוחה המדומיינת כולם היו הולכים לשתות קוקטייל מדהים, סוגרים כל לילה באיזה מועדון חשוך בשכנוע עצמי, החיים יפים. עד כאן זה היה הדמיון שלי, הוא לפעמים משתלט עליי, החיים לא יפים עד כדי כך. זו תקופה בה רואים יותר ויותר אנשים ממוללים בידם את השקלים הבודדים שנותרו להם לאותו יום או שבוע. אם אתם לא מסכימים איתי בכלל, אז או שאתם גרים באזור הנכון של תל אביב, או שלקחתם סדנא לדמיון מודרך והמדריך הראשי יכול להעיד בגאווה שהצלחתם בה.

המונה טועם פלאפל הכרם בחדרה. קובי רובין, מערכת וואלה!
פלאפל מדהים בעשרה שקלים בלבד/מערכת וואלה!, קובי רובין

לפני כמה שבועות הגעתי לחדרה, עיר של אמצע הדרך, הרחובות במרכזה מלאים בעוברים ושבים, כולם מסתובבים להם בין השוק לקניון, עסוקים במלאכת הקניות. אחרי שמצאתי חניון נורמלי התחלתי לתור את האזור. עברתי ליד שדרת פלאפליות. אם הייתי שואל, שלושתם ודאי היו טוענים שהם הראשונים שפתחו בדיוק שם. מה שבטוח שבכולם הפלאפל עולה בין 15-16 ש'קלים. הראש שלי נטה קצת על הצד, לאותה תנוחת ניקוי אוזן אבל בלי המקלון, למה מה קרה? הגעתי לתל אביב? גם אתם התחלתם לעוף על עצמכם? עד שתתפכחו, הצלחתי למצוא על הרחוב הראשי של חדרה, באותו אזור, פלאפל מדהים ב-10 שקלים בלבד.

ראיתי שלט של פלאפליה, פלאפל הכרם. נכנסתי לבדוק על מה מדובר, קיבלתי כדור לטעימה ולא האמנתי, מתובל וטעים בדיוק כמו שצריך בלי הרבה התחכמויות משונות. כאן עובדים קשה מבוקר ועד ליל, מנסים בקושי רב לשכנע את הקהל קשה החיך שכן ואפשר לאכול פלאפל מעולה רק בעשרה שקלים ועם כל התוספות האפשריות. הצ'יפס יכול להגיע גם בצד בשקית ללא תוספת תשלום. מי שלא הולך לאכול במקום הזה מהיום והלאה מבחינתי פראייר, אם אני אעבור בחדרה ולא אעצור לאכול שם, אני פראייר בעצמי. תושבי חדרה היקרים, תפסיקו לאכול את הפלאפל של הביוקר, הפלאפל הבזול לא פחות טוב.


פלאפל הכרם חדרה. הנשיא 37 חדרה. שעות פתיחה: א'-ה' 09:30-22:30 ו' 09:30-שעה לפני כניסת שבת. שבת: שעה אחרי יציאת שבת- 23:00. לא כשר - המוצרים כולם כשרים

לכל הטורים של אוכל רחוב

המונה טועם פלאפל הכרם בחדרה. קובי רובין
מי שלא בא , פראייר. פלאפל הכרם בחדרה/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully