וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: השניצל הכי טוב בדרום

22.7.2014 / 8:10

המונה לא נלחץ מהטילים ומבקר אצל בוארון באשקלון - שם הוא מתמוגג מסלט המשוואיה המושלם וחולק שניצל עצום מימדים בבאגט טרי עם חברו האשקלוני, בעלות של 16 שקלים לאדם

יח"צ - חד פעמי
שניצל בוארון. קובי רובין
באגט מפנק עם סלטים מדהימים/קובי רובין

נקלעתי השבוע למקום הכי חם בארץ. עליתי על הכביש כמו כל בוקר מבלי לדעת לאן אגיע היום, עוד נוסע ועוד אחד, עד כאן הכל אותו הדבר, עד שבא אחד לחוץ ורצה לנסוע לאשקלון. לקחתי נשימה עמוקה, נזכרתי שאין רחוב על שם אשקלון בתל אביב, אז עכשיו יורדים דרומה. פה באשקלון שיגרת האזעקות היא לא חד יומית, האשקלונים חיים בטווח קבוע של 15 שניות, אחרי זה הם פשוט נשכבים על הריצפה, מציאות קשה ולא מבחירה.

בדרך התקשרתי לחבר טוב מהמילואים והודעתי לו שאני מגיע. הגעתי לאשקלון די מהר, הדרכים לא בדיוק עמוסות בזמנים כאלו. הייתי בטוח שאני מגיע לעיר רפאים, לא שתל אביב נראית הרבה יותר טוב, אבל הביטחון היחסי של תושבי אשקלון הפתיע וחיזק אותי והדהימה אותי ההבנה הבסיסית שאפשר לחיות תחת איום מתמיד. יש הרבה מה ללמוד מאותו כושר עמידה.

נתתי לחבר להוביל אותי לשניצל של בוארון. המקום קיים כבר 12 שנה, מאז הוקמה השכונה היותר צפונית של העיר, היום הם נחשבים מוותיקי האזור. מנהלים אותו ורד ויוגב, עם צוות עובדים שיודע בדיוק מה הוא עושה בכל רגע נתון. את השניצלים מכינים מאחורי הקלעים, גם את הבאגטים הטריים. החלק המשמעותי הוא מבחר הסלטים המדהימים שוורד עושה. אז נתחיל בהתחלה?, המשוויאה הכי טעימה ומדויקת שאכלתי זה זמן רב, יש שעושים אותה חריפה מידי, שורפים לך את החיך, יש שמכניסים יותר מידי מאחד הירקות, פוגעים באיזון הקבוע, יש שחותכים עבה מידי את הגזר, או שחותכים דק מידי את החריף. ורד עושה את זה בדיוק מדהים.

אפשר לקחת קערה קטנה ולמלא מהדליקטס, לשבת עם הבאגט הענק שעדיף לאכול ממנו רק חצי, כי אם לא אפשר פשוט ישר ללכת לישון. יש גם את סלט החצילים החריף, כמה חריף ככה טעים ומפתיע. בפעם הבאה אני אקח קערה של סלט ואמרח על כל ביס שיכבה. את השניצלים הם פורסים לפרוסות לא עבות ומניחים לרוב לכל אורך הבאגט, חצילים מטוגנים, וצ'יפס. יוגב לא שם צ'יפס בבאגט, זה תופס מקום לשניצל, קחו אותו בצד. צריך לקחת בחשבון שצוללת השניצל הזאת עולה 32 שקלים. אם אתם חושבים שזה מעבר לתקציב, אז אתם טועים. חלקנו את הבאגט לשניים ושבענו. עכשיו לכו תמצאו מקום עם בשר שמשביע ב 16 ש''ח בלבד, ללא ספק, המחיר מציאה.

השניצל של בוארון. אלי כהן 37 אשקלון.08-6788762. שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-23:0. כשר

שניצל בוארון. קובי רובין
מקום עם כושר עמידה. שניצל בוארון באשקלון/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • שניצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully