וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: פלאפל וגזוז ב-9 שקלים בלב ת"א

31.3.2015 / 8:30

במרכז תל אביב מוצא המונה פלאפל שמציע מנה עם גזוז במחיר שערורייתי ששובר את השוק: 9 שקלים בלבד. מסתבר שמבחינת הטעם, הוא לא נופל במאום מהמתחרים היקרנים

פלאפל עידן. קובי רובין
בלב תל אביב. פלאפל בזיל הזול/קובי רובין

כשאני הולך לאכול פלאפל, אני נזכר בתקופת הילדות שלי, כמה פשוט היה באותן שנים לאכול מנה, כשפלאפל היה מאכל בסיסי ונגיש. באותה תקופה אגב, ביליתי שעות על גבי שעות במשחקים בחצר עם החברים, אחד מהתחביבים שלנו היה לטפס על עצים גבוהים מדי בחצר. עכשיו אני מחכה לראות מתי בעלי הפלאפליות, שקצת עפו על עצמם בשנים האחרונות, יבינו שהגיעה השעה לרדת מהעץ הגבוה שהם טיפסו עליו.

רחוב נחלת בנימין בתל אביב מתחיל במדרחוב שידע ימים יותר מטופחים, בואך מקטע עם עסקי בד ומסעדות, עסקים אמיתיים עם אנשים אמיתיים לגמרי, משרדי הבנקים הגדולים, שילוב מדהים של הכל מכל. לפני קצת יותר מחודש בצמוד לסניף של סביח השרון, נפתחה פלאפליה חדשה, המחיר מצא חן בעיני, גם הפלוס הגדול שהיה בשילוב שבין מנת פלאפל וכוס גזוז: עסקה מושלמת ב-9 שקלים בלבד. התפללתי לנס למצוא חנייה באזור בשעה סבירה, אחרי כמה סיבובי סרק הצלחתי להתמקם בהצלחה וניגשתי לדוכן, היה לי חשוב לראות שלא מדובר בפלאפל פשוט מידי, רציתי לראות שמעבר לאותיות הגדולות יש את כל ההצגה.

פלאפל עידן. קובי רובין
פלאפל טחון דק, אחיד וטעים/קובי רובין

נכנסתי אל עבר החיוך המזמין של עידן, נעים לראות בן אדם מרוצה מעצמו בתל אביב. רוב האנשים בתל אביב מסתובבים להם בימים אלה עם פרצוף לא מרוצה מלווה בחוסר נימוס נרגן. עידן בירך לשלום ולקח את ההזמנה. הכל נראה לי בדיוק כמו פלאפליות הצמרת הפזורות בעיר. ניסיתי להבין במה הפלאפליה של עידן פחות טובה, הרי לא יכול להיות שיש מישהו בתל אביב שעושה פלאפל עם גזוז ב-9 ש''ח בלבד?
את הפיתות עידן מחמם בתוך סיר, שלא יאבדו את הפריכות. הפיתה עצמה לא מהגדולות, אבל עדיין לא יוצאת דופן. הפלאפל פשוט, אותו פלאפל בסיסי של הילדות, אבל עם משתנה אחד לטובה. בימים עברו הפלאפל לא נטחן בצורה אחידה, בקלות אפשר היה לשבור שן אם לא נזהרת. אצל עידן הפלאפל טחון דק, אחיד במרקם וטעים. חייבים לאכול אותו חם ישר מהשמן, זה לא פלאפל לקחת הביתה. היצע הסלטים היה רחב וכלל את כל הסוגים הרגילים, יש גם צ'יפס, אבל קיים סיכוי סביר שבשעות אחר הצהריים כבר לא יישאר צ'יפס, לעידן יש מכסה יומית שנגמרת לפעמים. יש ימים בהם לא נשאר לעידן פלאפל למכור, אז הוא סוגר, צריך להעריך אנשים שיודעים להגביל את עצמם, לטובתם.

הפלאפל של עידן. נחלת בנימין 61 תל אביב. 054-2106222. שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-20:00. כשר

לכל הטורים של המונה טועם

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully