וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים בחוץ: המסעדות שחוגגות ליל סדר קצת אחרת

11.4.2016 / 13:45

מסדר טבעוני במסעדת ננוצ'קה, דרך ליל סדר לא כשר בירושלים ועד ליל סדר כמיטב המסורת במטולה. משאירים את הכלים והבישולים למישהו אחר, ויוצאים לחגוג ליל סדר קצת אחר מחוץ לבית

בראסרי עין כרם

בראסרי עין כר. אפיק גבאי
בראסרי עין כרם/אפיק גבאי

מסעדת בראסרי עין כרם תערוך את ארוחת ליל הסדר עם תפריט מיוחד אותו בנתה השפית לירז שדה. הארוחה תתבצע בשני סבבים כאשר הראשון יחל משעה 18:00 והשני מהשעה 20:30. התפריט כולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. מים מינרליים ושתייה חמה יוגשו ללא הגבלה. בין המנות הראשונות: קרפצ'יו פילה בקר, פטה כבד, סביצ'ה דג, קרבונרה- פסטה שחורה, שרימפס וקוויאר סלמון ועוד. בין המנות העיקריות: מוסר ים, שפצלה וכרוב סגול, אוסובוקו עגל עם קוסקוס בייתי, שוק אווז קונפי עם אורז פרא ופירות יבשים, פאייה פירות ים עם זעפרן, אפונה ופרמזן, ריזוטו פטריות פורטבלו, יער ופורצ'יני ועוד.

מחיר לסועד: 285 שקלים.

בראסרי עין כרם, המעין 15 ירושלים, 02-5665000. לא כשר

מלון לאונרדו פלאזה ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאונרדו פלאזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת ליל הסדר בלאונרדו פלאזה כוללת מנה ראשונה לבחירה: פילה דג לוקוס מעל סלט חם של מנגולד או טרין ירקות מעל קוויאר חציל בלאדי וקרם ארטישוק, מנת ביניים של מרק צח עם כופתאות עוף קלילות או מרק כרישה מעודן, ומנה עיקרית של צלעות טלה צלויות במרינדת תבלינים ארומאטיים עם טלה מבושם בניחוח שום ורוזמרין או עופיון ללא עצמות במילוי ערמונים וקרוטונים. לילדים תינתן אופציה של שניצל עוף ביתי ונקניקיות צלויות עם פשטידת תפוחי אדמה וירקות. לקינוח יוגש דקואז של פיסטוקים עם אגס מבושל בקרמל של תפוזים ודבש ופנקוטה של תותי שדה, קפה ותה.

מחיר לסועד: 1,250 שקלים מבוגר, 938 שקלים לילד (3-12).

לאונדרו פלאזה, קינג ג'ורג' 47 ירושלים, 02-6298666. כשר

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מנטרה, ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת השף מנטרה תהיה פתוחה בערב החג ותגיש ארוחה לא כשרה. הארוחה תהיה בשני סבבים: 18:30 ו-21:00 ותכלול מנה ראשונה, עיקרית, קינוח וכוס יין. המנות לבחירה יהיו מתפריט המסעדה לצד מספר ספיישלים חגיגיים.

מחיר לסועד: 390 שקלים.

מנטרה, יוסף ריבלין 14 החצר הירושלמית, 02-6244994. לא כשר

סוהו, ראשון לציון

סוהו. צילום: איציק בראל,
פטה כבד חגיגי בסוהו/צילום: איציק בראל

מסעדת סוהו תציע בערב ליל הסדר שולחן חג כהלכתו עם ארוחה חגיגית מיוחדת. כל המנות מוגשות למרכז שולחן, על כל שולחן יוצבו הגדות מיוחדות וכן צלחת פסח מסורתית עם כל סממני החג. בין המנות הראשונות תמצאו פטה כבד עוף ברוטב קרמל בלסמי, מבחר רולים של סושי ועוד ובגזרת המנות העיקריות תמצאו ג'מבו שיפוד פילה בקר במרינדה, בומביי נודלקארי ועוד. כל סועד יוכל ליהנות משתייה קלה חופשית, יין להרמת כוסית ושתייה חמה.

מחיר לסועד: 385 שקלים למבוגר, 150 שקלים לילד עד גיל 10.

סוהו, משה בקר 15 אזור התעשייה הישן ראשון לציון, 03-9658395. לא כשר

ננוצ'קה, ת"א

ננוצ'קה. צילום: באדיבות ננוצ'קה,
ליל סדר טבעוני בננוצ'קה/צילום: באדיבות ננוצ'קה

מסעדת ננוצ'קה הגרוזינית מציעה ארוחת ליל סדר טבעוני. הסעודה תתחיל בשעה 20:00, ותכלול מנות פתיחה כמו מרק ירקות וקניידלך, סלט שורשים, צלחת מטבלים ועוד. במנות העיקריות יוכלו הסועדים למצוא מקאטלטי – חריימה טופו עם עשבי תיבול ברוטב חריימה מסורתי, קציצות מנגולד וירקות שורש, תפוחי אדמה ועשבי תיבול ומנת ספיישל לבחירה. לקינוח יוגשו פרפה חלבה, דוראדו וסורבה קוקוס. לשולחנות של ארבעה סועדים יינתן בקבוק יין בוטיק או קאווה כשר לפסח. בנוסף, הלקוחות יקבלו מתנה חגיגית לכבוד החג.

מחיר לסועד: 280 שקלים. תפריט מיוחד לילדים מתחת לגיל 8 ב-80 שקלים.

ננוצ'קה, לילנבלום 30 תל אביב, 03-5162254. לא כשר

טשרניחובסקי 6, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביף בורגיניון בטשרניחובסקי 6/מערכת וואלה!, צילום מסך

בביסטרו טשרניחובסקי 6 יציעו תפריט חג שנבנה במיוחד לערב זה הכולל צלחת ברכות ומצות, מבחר מנות ראשונות, מנה עיקרית, קינוחים, שתייה קלה ויין אדום ולבן. למנה ראשונה, יוגשו לשולחן סלמון גרבלקס עם סלט תפוחי אדמה, כבד קצוץ בשמאלץ, צימס – סלט מתקתק של גזר וצימוקים, חציל על האש עם טחינה שחורה ועלים ירוקים, סלט רענן של ירוקים עם ערמונים ועוד. למנה עיקרית ניתן יהיה לבחור פילה דג ים ביין לבן עם אורז עם עשבי תיבול, פילה סלמון אפוי בתנור עם נגיעת רוטב חזרת לבנה לצד ירקות ירוקים, ביף בורגיניון בבישול ארוך ביין אדום, שוק אווז קונפי ברוטב פורט עם פירה תפוחי אדמה ועוד. לסיום מתוק של הארוחה יוגשו מבחר קינוחים למרכז השולחן: קרם ברולה, טריו שוקולד, עוגת גבינה וקינוח טבעוני. הארוחה כוללת שתייה ללא הגבלה (כולל יין). לילדים יוצע שניצל עם פירה או קציצות בעגבניות עם פירה.

מחיר לסועד: 350 שקלים למבוגר, 150 שקלים לילד (עד גיל 8).

טשרניחובסקי 6, רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב, 03-6208729. לא כשר

מלון הרודס הרצליה

מלון הרודס בהרצליה בעיצוב אילן פיבקו. דייב שחר
הרודס הרצליה/דייב שחר

ליל הסדר במלון הרודס הרצליה כולל בר סלטים רחב ומגוון, מנות ראשונות בהן גפילטע פיש, פלטת רוסטביף, סביצ'ה סלמון, כבד קצוץ לצד ריבה ועוד. מרק כרובית ומרק עוף עם קניידעלך ותוספות, פריים ריב עגל חלב, חזה אווז במילוי כבד אווז, פילה דניס צלוי, אווז בפירות יבשים ומשמשיים טריים, סטייק פרגית בתבלינים, לצד מגוון תוספות. בכל שולחן תעמוד לרשות האורחים צלחת סדר מסורתית.

מחיר לסועד: 750 שקלים למבוגר, 560 שקלים לילד.

מלון הרודס, העוגן 11 הרצליה, 09-7607000. כשר

שטרודל, חיפה

שטרודל. יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
סלמון מעושן בשטרודל/מערכת וואלה! NEWS, יפית בשבקין

מסעדת שטרודל שבמושבה הגרמנית תציע בנוסף לתפריט הקבוע, מספר מנות ברוח החג. הסועדים שיחגגו במסעדה יוכלו ליהנות ממנות ראשונות של עלי גפן ביתיים ברוטב עגבניות טריות ממולאים באורז, חציל באשה- חציל קלוי על האש בתוספת גרגירי חומוס ושמן זית ומרק עוף וירקות. לעיקריות יוגשו דג סלמון צרוב על מצע של פירה, ספיישל של דג ים בגריל בעשבי תיבול, שמן זית ושום, פילה בקר בתוספת ירקות צלויים ועוד. לקינוח תוגש גבינת מסקרפונה ברוטב פירות.

שטרודל, שדרות בן גוריון 39 (המושבה הגרמנית),
077-7004312. לא כשר

בית לישנסקי, מטולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורל מעושן בבית לישנסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת בית לישנסקי במטולה מזמינה את הסועדים לחגוג ליל סדר כמיטב המסורת עם ברכות, שירים ותפילות. הארוחה תתחיל בפתיחים הכוללים מבחר סלטים ותמשיך עם מנות ראשונות כמו מרק עוף עם קנידעלאך, כבד קצוץ, גפילטע – פיש או דג פיקנטי מסורתי לחג. לעיקרית יוכלו הסועדים לבחור בין פרוסות לשון בקר ביין אדום ופטריות שמפניון, פורל מעושן בעשבי תיבול, שוק אוסבוקו טלה בירקות שורש או קונפי שוק אווז בתפוזים ומייפל. הילדים יוכלו לבחור עוף או שניצל כמנה עיקרית. לקינוח תוגש גלידת הבית עם ליפתן תפוחי עץ ושבבי שקדים. הארוחה כוללת יין לקידוש, שתיה קלה – קנקני תפוזים ולימונדה, ושתייה חמה. שולחן של עד 4 סועדים יהנה מבקבוק יין הבית. שולחן של 5-9 סועדים שני בקבוקי יין.

מחיר לסועד: 250 שקלים למבוגר, 110 השקלים לילד (3-13).

בית לישנסקי, הראשונים 42, מטולה, 04-6997184. לא כשר (לא מוגש חמץ בליל הסדר).

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully