וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה ולינו: נמצאה איטלקית משתלמת לצהריים

נדיר למצוא ארוחת צהריים איטלקית שאפשר לסמן בה וי על תבשילים מספקים, פסטה טרייה, ראשונות מעולות ושירות מתוקתק. מועדון ארוחת הצהריים מגיע ללוקה ולינו

לוקה ולינו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
צהריים באווירה איטלקית/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

שעה: 13:00.

מיקום: לילינבלום 20 תל אביב.

נעים להכיר: מסעדת לוקה ולינו היא גלגולה החדש של טופולינו, אשר פעלה כמסעדה כשרה בירושלים במשך 10 שנים. בספטמבר האחרון היא נפתחה מחדש בת"א, הפעם כמסעדה לא כשרה.

על הסירים ומאחוריהם: המסעדה בבעלותם של המסעדנים יונה ששון ומוריס גיני.

מה בתפריט: התפריט של לוקה ולינו הוא איטלקי - סיצילאני. תפריט העסקיות עשיר ומציע אופציות שונות של פיצה, פסטות, דג או בשר, במחיר המנה העיקרית מתקבלת ראשונה וכוס סודה. טווח המחירים בעסקית רחב ונע בין 47 שקלים ל-160 שקלים, כך שהסועד יוכל להחליט אם זאת ארוחת צהריים יקרה או נגישה יותר.

עוד ביקורות צהריים
M25: ארוחת צהריים משתלמת בשוק הכרמל
צהריים בדייגו סאן
מאייר: המסעדה שבאמת שווה את הכסף שלכם

עיצוב ואווירה

האווירה בלוקה ולינו בצהרים נעימה, המקום לא היה מלא לחלוטין, מה שהקנה תחושה מרווחת. החלל מעוצב יפה בסגנון שמתכתב עם מסעדה בכפר איטלקי נידח. המטבח הפתוח מאפשר לראות את ההכנות וכל המסעדה עמוסה בפרחים טריים שמוסיפים המון רעננות וצבע.

שירות

השירות מצוין, יעיל וקשוב, קנקן מים עם כוסות הוגש מיד כשהתיישבנו. המלצר הכיר את כל המנות והניואנסים שלהן, ידע להמליץ או לא להמליץ על פי הצרכים שלנו, ולא ניסה "לדחוף" מנות יקרות יותר. בכל פעם שהידיים הפכו לשמנוניות, מיד צצו מפיות נייר חדשות, מבלי להציק או להפריע. קצב הארוחה היה אמנם נינוח אבל זרם טוב. לא חיכינו הרבה זמן למנות, הרגיעו לנו את הרעב עם הלחם בהתחלה ובין מנה למנה היה פרק זמן סביר, מתאים מאוד לצהריים זריזים (יחסית) מבחינת זמנים.

עוד באותו נושא

לוקה ולינו: עלילות הירושלמית בעיר הגדולה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully