וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השווארמה הכי טובה בתל אביב נמצאת בכלל ברמת גן

28.2.2017 / 7:39

אחרי שנים של שווארמה מאכזבת בתל אביב, המונה טועם מגיע לשכונת סלמה ג' ברמת גן, ומוצא שם את שתמיד חיפש - מחיר ידידותי, פיתה מפנקת ובשר מעולה

שיפודי הפינה. קובי רובין
שימו לב כמה שווארמה נכנסת פנימה/קובי רובין

הרבה נוסעים במונית מנסים לטמון לי פח, כששואלים איפה יש שווארמה טובה בתל אביב. אפשר להגיד שהם מנסים לבדוק אותי לפי התשובה. אבל התשובה טמונה בגוף השאלה, אין שווארמה טובה בתל אביב, יש שווארמיות שמתמחות בסוגים שונים, אבל שווארמה שיש עליה קונצנזוס – אין.

עכשיו כל השווארמיות בתל אביב יתקוממו ויגידו שזה לא נכון. אז תתקוממו, עדיין כשמסתובבים ברחבי העיר הגדולה אפשר להגיד חד משמעית שאין מקום אחד שהוא באמת מוקד משיכה מרכזי בתחום. יש מקומות שהחליטו בשבילך שאתה בדיאטה, יש כאלו שצוחקים לך בפרצוף כשאתה מקבל את הכיסון שמזכיר פיתה רק בקטן, יש גם את אלו שלא ממש ממלאים אותה כמו שצריך, הפיתה מקבלת מראה מביש וצולע, ואתה צריך לעבור טקס בושה כשאתה מבקש עוד קצת שווארמה.

שנים רבות שלא אכלתי שווארמה בתל אביב, וזה בלי להזכיר את הדוכן שחשב שעלה על השיטה, הקטין את המנה והעלה את המחיר בהתאמה הפוכה. הם ושכמותם לא עוצרים לרגע לחשוב שצרכני השווארמה בארץ הם גרגרנים שמאוד אוהבים את הכמות, לא פחות מהאיכות, ובטח שלא מוכנים לשלם יותר על פחות.

שיפודי הפינה. קובי רובין
שווארמה לא מלוחה מדי, זה הסוד/קובי רובין

לפני כמה שבועות הלכתי לאכול ברמת גן ליד הבית, מעבר לכביש הטייסים. תכננתי ללכת לאכול פול חם שמוכרים בצמוד לשיפודי הפינה, אבל גלגל השווארמה הענק של הפינה תפס אותי, היה גם תור לפני הדלפק והסקרנות הגרגרנית שלי התעוררה ודרשה את שלה.

בעודי קורץ אל גלגל הבשר המסתובב, ראיתי את העובדים במקום מדשנים את הפיתות, ממלאים אותן עד כדי כמעט התפוצצות, עוד חופן של שווארמה על משנהו. הגיע תורי ומיד הודעתי על מנה של שווארמה בלבד, אחרי שנים של התעללות, רציתי רק את הדבר האמיתי. לפעמים בא לי לכפכף את ההוא בתור שמבקש צ'יפס בתוך הפיתה של השווארמה, לפחות שיעביר לפיתה שלי את השווארמה, ממש כואב הלב.

לפתוח שיפודיה באזור סלמה ג' רמת גן זה לא קל, לפתוח שיפודיה עם טאבון ושווארמה על פינה של תחנת דלק, זה כבר גובל באומץ בלתי רגיל, זה לא מנע משיפודי הפינה להפוך לנקודת משיכה רצינית ביותר ליודעי דבר באזור, ממתיקי סוד שמביאים את החברים שלהם למקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שיפודי הפינה. קובי רובין
ככה עושים את זה/קובי רובין

השווארמה של שיפודי הפינה לוקחת אצלי את אחד המקומות הראשונים. 32 שקלים למנה בפיתה, לא מובן מאליו בכלל. הפיתה עשויה עבודת יד, עבה, עומדת יפה בנטל לשאת בעול השווארמה החמה והלוהטת, ומבלי להיקרע להחזיק מעמד לאורך כל הבליסה. שימו לב כמה שווארמה מורידים מהגלגל ומכניסים אל הפיתה, כל הטוב הזה בדרך אליכם.

השווארמה לא מלוחה בכלל, עד כדי שאתם צריכים להוסיף מלח, סימן מעולה, בשר השווארמה צריך להיות לא מתובל מדי, לא צריך להרגיש תבלין אחד יותר מהשני, איזון מושלם. טעם הבשר נוכח בכל נגיסה בצורה חדה וברורה, בשר השווארמה רך אבל בעל התנגדות קלה בנגיסה, השומן מורגש כל הזמן.

אפשר ומומלץ להוסיף אל המנה שכבה של חריף, אם כבר נהנים אז שישרוף קצת, זה גם יגרום לכם לעצור ולנשום קצת, תיהנו מהרגע, לא כל יום אוכלים שווארמה כזאת. שימו לב מסביבכם, כולם יושבים בשקט ואוכלים, שווארמה מעולה אוכלים בשקט, בלי לדבר, זה סתם מפריע להנאה.

שיפודי הפינה. קובי רובין
לא לשכוח לקחת צלחויות סלטים לפני שמקבלים את הפיתה/קובי רובין

עכשיו נכנסת לפעולה צלוחית הסלטים הקטנה, שומן הכנסתם למערכת, עכשיו צריך לשחד את הגוף בקצת סיבים. סלט חסה עם עגבניות שרי ושום, סלט ירקות מוחמצים בעמבה, סלט פלפלים מוחמץ קלות, מלפפונים במלח, סלט כרוב, שיפקה לאמיצים, פלפלים חריפים מטוגנים ובצל מטוגן בהמון שמן.

לקראת הרבע האחרון של הפיתה תתחילו להרגיש סימני שבירה קלים, הכמות הלא מבוטלת של השווארמה מתחילה לתת את אותותיה בחלל הבטן. אם יש ישיבות היום, תבטלו, לא תהיו יעילים בכלל, זו גם הסיבה שלא כתבתי על הלאפה, זה לצעירים בלבד. אל תנסו לקחת את המנה על הדרך, אי אפשר, זו שווארמה שמוציאה מריכוז, היא דורשת את כל הכבוד הראוי לה. עכשיו תפילה קטנה, הלוואי עלינו שלא ילמדו מהאחות תל אביב וישנו את המנה וגודלה בעתיד.

שיפודי הפינה, רחוב שלם 2 סלמה ג' רמת גן, 03-7304304. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:00-24:00, שישי: 11:00 עד שעה לפני כניסת השבת, שבת: שעה אחרי צאת השבת עד חצות. לא כשר

שיפודי הפינה. קובי רובין
אל תלמדו מת"א/קובי רובין
שיפודי הפינה. קובי רובין
שיפודי הפינה/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully