וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקשוקה הסודית של הוד השרון

25.4.2017 / 7:11

כל עיר חייבת מוסד אוכל רחוב ותיק, כזה שמושך אליו לקוחות נאמנים. המונה מוצא את השקשוקה הסודית של הוד השרון, ולא יכול שלא להשוות אותה למוסד הכריכים התל אביבי - איציק ורותי

הבאגט של יפת. קובי רובין
השקשוקה של הוד השרון/קובי רובין

השבוע סיימתי נסיעה באזור כפר סבא בשעות הבוקר והחלטתי לחזור לתל אביב דווקא דרך הוד השרון. לצד מבנה העירייה של הוד השרון יש בוטקה קטנטן עם המון היסטוריה מקומית - הבאגט של יפת. אבא יפת פתח את המקום לפני יותר מחמישים שנה. אחרי כמה מקומות שהתחלפו שם לפני כן, ראש העיר החליט להצמיד את הבוטקה של יפת ללשכה שלו. מאז ועד היום יפת מכין שם את אותו אוכל בלי לשנות כלום, או כמו שאומרים, אם זה לא שבור, למה לתקן?

זו לא הייתה שעת בוקר מוקדמת מידי, אז הייתה לי חנייה ממש מול המקום. חניתי והלכתי לעמוד בתור כמו כל שאר הלקוחות מחכה בסבלנות לראות מה בתפריט. מהר מאוד גיליתי שאין תפריט, יש שקשוקה או שקשוקה מחוזקת, אפילו סלטים אין ממש, לא מסובך. בינתיים גדל התור מאחורי, אני חייב להודות שלא הבנתי איך דבר כל כך בסיסי יכול להיות כל כך מבוקש, כאן מאחורי הפינה של הבניין בהוד השרון, משהו לא הסתדר לי.

חומוס של חזרה לשיגרה
קבב כבש בבית אל
מקדש הכיסונים של בת ים
לכל הטורים של המונה טועם

הבאגט של יפת. קובי רובין
באגט בטעם של פעם/קובי רובין

התור שלי הגיע והייתי חייב להחליט בין שתי האפשרויות, אחרי היסוס קל הלכתי על המנה היותר מפנקת, שקשוקה מחוזקת בנקניקייה (20 שקלים), מדובר כאן בנקניקיות מאודות, שמחתי לגלות שאלו נקניקיות כמו של איציק ורותי מרחוב שינקין בתל אביב.

אחרי הביס הראשון הבנתי, את השקשוקה של יפת מכינים במהלך כל היום, כל כמה רגעים עוד מחבת מתמלא לו בעוד מרקחת שקשוקה, לאט לאט החום ממלא את חלל המחבת ואז הביצים מצטרפות להן למחול הבישול המהיר. השקשוקה של יפת מתובלת כהלכה, כל הטעמים שבעולם, אין צורך להוסיף חריף, זה רק יפריע לטעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הבאגט של יפת. קובי רובין
קהל לקוחות נאמן/קובי רובין

הבאגט הקטן של יפת מתגלה כסוג של לחמניית בוקר של מכולת, זה רק מוסיף לטעם הביתי, אל תתלוננו בבקשה, זה מה יש כבר קרוב לחמישים שנה, הבאגט של יפת הוא האיציק ורותי של הוד השרון, כל עיר צריכה מקום כמו של יפת, עם הרבה מאוד נשמה והרבה פשטות מבורכת.

הבאגט של יפת, הרשות 2 הוד השרון, 052-4801503, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 10:00-18:00. כשר

הבאגט של יפת. קובי רובין
עשרות סירי שקשוקה ביום/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully