וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: לא תאמינו מה קרה למילקי

26.8.2014 / 14:21

מעדן מילקי הנוסטלגי יוצא בטעם חדש ומסקרן בשילוב פסיפלורה, ממרח לוטוס חדש ומושחת שטומן בחובו סכנת התמכרות קשה, ותכירו את המורינגה - צמח הודי שבדרך להיות הקייל הבא. כל מה שחדש על המדף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מילקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מילקי פסיפלורה

מילקי Fruit הינו מעדן חלב עם פסיפלורה חמצמצה ומעליה הקצפת של מילקי.

מחיר מומלץ לצרכן: 4 שקלים.

שולפים מזלגות: המרקם אותו מרקם, העניין הוא השילוב בין החמצמצות של הפסיפלורה למתיקות הקצפת. שילוב חמוד. מרגישים כמובן שהפסיפלורה והקצפת זה לא הדבר האמיתי, אבל לחובבי הטעם הנוסטלגי של מילקי צפויה חוויה נעימה, השילוב של הקצפת עם הפסיפלורה מזכיר קצת סולרו, סך הכל הצליח להם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממרח סומסומיה בריא

ממרח טעים, מתוק ובריא לכריך לבית הספר, ללא סוכר וגלוטן, העשוי משומשום, דבש, שקדים ואגוזים. ניתן להשיג בנקודות המכירה שכאן.

מחיר מומלץ לאריזה של 250 גרם: 14.80 שקלים

שולפים מזלגות: ממרח מאוד בריא, אבל לא שונה מהשילוב המוכר של טחינה ודבש. משהו שבאמת ניתן יותר לילדים בלב שלם לבית הספר, בעיקר לקטנים שבהם. תחליף זריז וטוב, לגמרי היינו קונים לנו כזה הביתה. רק חשוב לקחת בחשבון שהשילוב של הממרח עם לחם עשוי להיות מעט יבש ומחניק ורצוי להוסיף עגבניה או ירק שירטיב מעט את הסנדביץ'.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממרח לוטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממרח לוטוס קראנץ'

ממרח לוטוס קראנץ' – ממרח בטעם קרמל עם שברי עוגיות לוטוס

מחיר מומלץ לצרכן: 22.99 שקלים.

שולפים מזלגות: שדרוג של מה שהוא ממרח גאוני ממילא, גאוני כמו חמאת בוטנים עם חתיכות של בוטנים. הקראנץ' שהוסיפו כאן גורם לו להיות במרקם ממכר כמו כל בצק עוגיות ואפשר לאכול אותו בכפית, בלי תיווך מיותר של פרוסת לחם. מתאים גם בסנדביץ' מפנק לילדים לבית הספר, לפתיחת שנת הלימודים (כפינוק מדי פעם, בכל זאת הוא רחוק מלהיות בריא ודל קלוריות) ולחילופין להשתמש בו לאפייה של עוגות מושחתת במיוחד.

גבינת שמנת תנובה עם שום וקצח. ברוך נאה,
גבינת שום וקצח/ברוך נאה

גבינת שמנת שום קצח

תנובה מרעננת את סדרת קרם גבינת שמנת 5% בטעמים, ומשיקה טעם חדש- גבינת שמנת 5% שומן עם קצח ושום.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 200 גרם : 10.84 שקלים.

שולפים מזלגות: ממרח מעולה, תוספת מבורכת בסדרה גם לחובבי הקצח וגם למי שלא כל כך אוהב. השום והקצח זה שילוב שעובד ממש טוב ביחד ומשדרג את טעמי הגבינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מורינגה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמח המורינגה

העלים הירוקים של צמח המורינגה, המכונה גם "עץ הפלא", עשה לאחרונה עלייה לישראל מהודו, מגיע למדפים הישר מ"השדה של סבא אורי" ונמצא בימים אלו בהסבה לגידול אורגני.בשל ערכיו התזונתיים הגבוהים במיוחד, הוא מוכר כ-?מזון על? (Super food). ניתן להשיג ב: ניצת הדובדבן , רשתות אורגניות וחנויות טבע.

מחיר מומלץ לצרכן : 15 שקלים.

שולפים מזלגות: עולם הבריאות צמא ללהיט הבא שיפתור את הצרות שלנו בחיים, והינה המשיח ההודי נחת על שולחננו, מלווה בנתונים על מחקרים למיניהם, תרומתו בריפוי מחלות, כתרופה להורדת לחץ דם, ועוד נסים ונפלאות. אחרי כל הבילט אפ המראה של הצמח דווקא סטנדרטי למדי - עלים ירוקים, שקל לברור ולעבוד אתם. כמו במקרה של הקייל, ספירולינה וסופר פודס אחרים אל תצפו פה לגדולות ונצורות מהטעם, בגדול מדובר על טעם של דשא, אבל דשא רענן שאך כוסח. מתאים בבישול למספר רב של שימושים במטבח ואם אתם פריקים של בריאות, יש הרבה מה לעשות אתו בסלטים, בקישים ואפילו במרקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רטבי וויניגרט חדשים של הלמנ'ס

לקראת חגי תשרי, המותג הלמנ'ס מרחיב את סדרת רטבי הסלט ומשיק 3 רטבים חדשים: רוטב ויניגרט מעודן; רוטב ויניגרט עשבי תיבול – במהדורת מוגבלת; רוטב דיז'ון דבש בניחוח תפוז- במהדורת מוגבלת.

מחיר מומלץ לצרכן : 10.5-13 שקלים.

שולפים מזלגות: רוטב וויניגרט מעודן – מעולה, מושלם לתיבול סלטים כשאין זמן. מצאנו שהוא גם אידיאלי לתיבול סלטים שחותכים במשרד וטעמו העדין משתלב מצוין סאינספור סוגים של ירקות חתוכים. וויניגרט תפוז: רוטב מתוחכם ומתחכם מדי, לא אהבנו, מתאים למעט מדי סוגי סלטים וגם התפוז דומיננטי מדי בתמהיל של הרוטב.

קרפצ'יו כמהין. סטודיו ריסטרטו,
קרפצ'יו כמהין/סטודיו ריסטרטו

מוצרי גורמה בצנצנצת של רשת ספייסס

קרפצ'יו כמהין, ארטישוק בחומץ בלסמי, קונפיטורת פלפלים ועוד, מנות הגורמה ממסעדות השף נכנסות הביתה ונמכרות בסניפי רשת ספייסס.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-19.90 ועד 64.90 שקלים.

שולפים מזלגות: לא משהו שלא ראינו קודם אבל אין ספק שסדרת הצנצנות מאוד משדרגת את תכולת המזווה. הארטישוקים אכן איכותיים ופטריות כמהין מצוינות מהשורה הראשונה עם ריח הגז המתבקש והטעם הנועז. אם בא לכם לעשות דאווין לאורחים ופזר קצת כמהין על הפיצה או הפסטה (ולשלם תמורתו לא מעט כסף) זה בהחלט קיצור דרך מומלץ ואיכותי מאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully