וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זכה בפרס הקינוח הישראלי הטוב ביותר?

18.6.2014 / 12:17

במסגרת תערוכת קולינרי התקיימה השנה לראשונה תחרות הקינוח הישראלי הטוב ביותר. מיטב הקונדיטורים והשפים השתתפו בתחרות

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

קל מאוד לאפיין אוכל ישראלי, אבל קינוחים זה כבר סיפור אחר. כשרוב טכניקות האפייה מגיעות מהמטבח הצרפתי, האבחנה בין קינוח ישראלי לאירופאי מיטשטשת. השבוע התקיימה תחרות הקינוח הישראלי הטוב ביותר לשנת 2014 כדי לנסות ולפצח את הנושא הסבוך ולמצוא את הקינוח הישראלי האולטימטיבי. התחרות התרחשה במסגרת "קולינרי - התערוכה השנתית למזון וקולינריה" ובשיתוף עם דן גורמה, במטרה לקדם ולעודד עשייה של קונדיטוריה ישראלית.

שפים, קונדיטורים, מסעדות, מלונות, בתי קפה, חברות קייטרינג וגני אירועים שלחו מנה אחת מנצחת והקינוחים שעלו לגמר הוצגו בפני שופטי התחרות: רביבה אפל, מיקי שמו ודודו אוטמזגין. הקינוח הזוכה נבחר לפי מספר קריטריונים בהם חומרי הגלם, יצירתיות, טעם ועוד.

בין המסעדות שהשתתפו בגמר: יפו תל אביב של חיים כהן, מסה של אביב משה, קיטשן מרקט של יוסי שטרית, כתית של מאיר אדוני, מגדלנה של יוסוף זוזו חנא ועוד.

הפרסים לשלושת המקומות הראשונים הוענקו בטקס חגיגי במסגרת תערוכת קולינרי. לשלושת המקומות הראשונים העפילו מסעדת קיטשן מרקט שהציגו בתחרות עוגת גבינה ישראלית עם זיתים שחורים תותים וסורבה יוגורט; הכנאפה של הקונדיטורית טולי יקותיאל מיפו תל אביב: כדורי כנאפה, קונסומה הדרים וזהר, גלידת שמן זית ומשמשים מקורמלים; המנה שהוכתרה כמנצחת היא המנה של יוסוף זוזו חנא וחמודי עוקלה ממסעדת מגדלנה - חלוות אל גבן: סיגר בצק העשוי מגבינה, סולת ומי סוכר ממולא בריקוטה עם דבש בציפוי דבש ופיסטוקים.

  • עוד באותו נושא:
  • קינוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully