וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנתי מקום בעצמי: ארוחות חג במסעדות

גם השנה מציעות המסעדות ארוחות ומנות מיוחדות לראש השנה, למי שלא מתכוון לבשל ולארח, ומקיימות אירועים שילוו את החג. סקירה מצפון לדרום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת טיביס/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפון

טיבי'ס
לכבוד השנה החדשה, מציע חיים טיבי, שף מסעדת טיביס ארוחה חגיגית בחוות ורד הגליל. בין המנות: שקדי עגל צלויים בגריל על קרם כרישה ודמיגלס; טרין כבדים עם סלק ירוק, פילה עגל צלוי בגריל על קרם בטטות ופרחי ברוקולי, אוסובוקו טלה על ירקות שורש וגרגירי חומוס; פאי תפוחים בניחוח קינמון; מרקיז שוקולד וברנדי ברוטב וניל ואגוזים מסוכרים ועוד (300 שקלים לאדם, 170 שקלים לילדים בגילאי 7-13, 80 שקלים לילדים בגילאי 2-6).

טיביס. חוות ורד הגליל. 04-6330885


חוות דרך התבלינים
החווה עורכת בימי החג סיורים בשדות תבלינים, סדנאות הכנת מאפה של תפוח בדבש, וסדנת הכנת דבש מתובל עם ממרח חלבה ומאפה מתוק בטאבון. כמו כן מציעים במקום מבחר תערובות תבלינים לארוחת החג, יתקיימו הדגמות במטבח השף של מנות חגיגיות לראש השנה, וטעימות של יין רימונים.

חוות דרך התבלינים. בית לחם הגלילית. 04-9533405. כשר.

בלה רוזה
השף קובי קרולה מהמסעדה האיטלקית, מציע ארוחת חג מסורתית לרגל ראש השנה. בתפריט: גפילטע פיש, דג בסגנון מרוקאי, כבד קצוץ, מבחר סלטים, תבשילי חג מסורתיים ועוד. המחיר לארוחת החג: 280 שקלים לאדם.

בלה רוזה. הירקון 1, חיפה. 04-6227529. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טייפון בסוהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרכז

סוהו
המסעדה עורכת ארוחת חג עם מנות המוגשות למרכז השולחן. בתפריט: כרובית וברוקולי בטמפורה עם רוטב מיונז וחרדל גרגירים; קרפצ'ו סלמון עם בצל סגול, בצל ירוק, פלפלים אפריקאים, לימון ושמן זית; טייפון אין סייד אאוט עטוף בסלמון צרוב, מיונז טריאקי, שבבי בטטה ועירית קצוצה במילוי טונה חריפה, מלפפון, אבוקדו ובטטה; הוט אגז נודלס - אטריות ביצים דקות, ג'ינג'ר, צ'ילי, עגבניות שרי, בצל ירוק, בצל סגול וכוסברה, ועוד. הארוחה תחל ב-19:30 ומחירה 330 שקלים לאדם.

סוהו. משה בקר 15, אזור התעשייה הישן ראשון לציון. 054-3500501 ; 03-9658395. לא כשר.


חנדל'ה
מנות ספיישל לראש השנה: סלט טבולה עם גרגירי רימון, כבד קצוץ, אוסבוקו טלה עם פירות יבשים ודבש, ועוד. המסעדה גם תגיש קוקטייל מיוחד ברוח החג, בשם תפוח ג'ינג'ר סאוור.

חנדל'ה. דרך הסולטן, מושב גבעת ח"ן. 09-7603647. לא כשר.

מיטבול
המסעדה יצרה מנות ספיישל לראש השנה ביניהן כבדי עוף צרובים בקרמל, תפוחים ודבש (65 שקלים), טארט טאטן עם גלידת וניל ודבש (43 שקלים) וכן קוקטייל מרטיני רימונים ובו ג'ין, מרטיני אקסטרא דריי ורימונים (38 שקלים).

מיטבול. דרך המכבים 8 , אזור התעשייה הישן, ראשון לציון. 03-9646468. לא כשר

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוחים באינדירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב יפו

אינדירה
המסעדה ההודית עורכת ארוחת חג הודית-יהודית. פתיח לבחירה: מרק עגבניות בתיבול פפריקה וכמון, מרק דאל עדשים, או מרק תירס. במנות הביניים יוגשו גפילטע פיש או חריימה הודי, מבחר סלטים ופלטות מתאבנים. במנה העיקרית מוגש מיקס בשרים עם 3 תוספות, ולקינוח: פרפה גלידה תוצרת בית במבחר טעמים. המחיר לאדם, כולל יין הבית, שתייה קלה ותירוש ללא הגבלה: 260 שקלים.

אינדירה. שדרות שאול המלך 4, תל אביב.03-6954437. לא כשר.


מתחם ניר צוק
במתחם השף ביפו תיערך ארוחת ערב חג במחווה לארוחה המוגשת בבית אמו של צוק. יהיו בה מנות יהודיות מסורתיות, לצד מנות עכשוויות ואינטרפרטציה של צוק. האירוע יחל בשעה 19:00. בין המנות: גפילטע פיש, סלט אנדיב אגוזים וכבושים מהים ומהגן; קדירת טלה מהחווה או דג ים בתנור עם ירקות צעירים, ועוד. 350 שקלים לאדם.

מתחם השף ניר צוק. הצורפים 14, יפו. 03-5184668. לא כשר.


עלמה לאונג'
ארוחת ערב ראש השנה עם פרשנות אישית של השף יונתן רושפלד למנות המסורתיות. בין המנות באירוע: כבד קצוץ, גפילטע פיש, מרק דגים נוסח יהדות מרוקו, צלעות טלה מרמת הגולן בגריל, לוקוס צלוי בלמון גראס ועשבי תיבול טריים, קינוח נפוליאון נקטרינות וסורבה פסיפלורה, ועוד. הארוחה מתחילה ב-19:30. 340 שקלים לאדם.

עלמה לאונג'. יבנה 23 תל אביב. 03-6308777, לא כשר.

ביסטרו טשרניחובסקי 6
בארוחת החג יהיו מנות ראשונות כמו כבד קצוץ בשמאלץ, קציצות פרסה, גפילטע פיש וסלטים. בעיקריות יבחרו הסועדים בין בף בורגניון, פילה דג ברוטב, ושוק אווז קונפי, ולבסוף יוגשו מבחר קינוחים למרכז השולחן. 290 שקלים לאדם, כולל שתייה קלה וחמה, ויין הבית - אדום ולבן.

ביסטרו טשרניחובסקי 6. טשרניחובסקי 5, תל אביב. 03-6208729. לא כשר.


טוטו
בארוחת ראש השנה של השף ירון שלו יוגשו שמפניה צרפתית ומנות מיוחדות המתאימות לערב חג. 500 שקלים לאדם.

טוטו. ברקוביץ' 4, תל אביב. 03-6935151. לא כשר.


אוליב ליף
השף צ'רלי פדידה יגיש מנות ספיישל לראש השנה, בהן צלע עגל עם צ'טני תפוחי עץ; חזה ברווז צלוי בתוספת סיידר חם של תפוחים ותפוחי אדמה פריכים, עם תפוחי עץ מזוגגים, ועוד. המנות יוגשו במסעדה גם מספר ימים לפני ראש השנה.

אוליב ליף. מלון שרתון, הירקון 115, תל אביב. 03-5219300. כשר.


מיסטיק רוז
המסעדה שבקרבת הירקון בתל אביב עורכת ארוחת חג בערב ראש השנה, כשבנוסף המקום יכלול גם פינת ילדים ובה תיערך הקרנת סרט. מחיר הארוחה לסועד- 280 שקלים ו-150 שקלים למבוגר. בין המנות שיוגשו- מרק עוף ובקר צח עם קישוטי סלרי, רוסטביף משייטל מיושן, סופלה שוקולד בלגי ועוד.

מיסטיק רוז. התערוכה 3, תל אביב. 1-800-555-888. לא כשר


משק ברזילי
המסעדה הצמחונית יצרה מנות מיוחדות לקראת ראש השנה, שיוגשו גם לאחריו, בהן תפוח עץ אפוי במילוי שקדים ותמרים, קרם קשיו, הל ורוטב סברס (28 שקלים); סלט קינואה, עשבים עונתיים, שעועית ירוקה ולוביה עם פירורי אגוזים ותמרים (32 שקלים); שיפודי טופו ובצלי שאלוט מקורמלים במרינדת רימוני וסויה, על פירה תפוחי אדמה ושורש סלרי עם חלב שקדים (55 שקלים), ועוד.

משק ברזילי. אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 03-5166329. לא כשר.

מוסר ים לצד עגבניות שרי בערמונים. דניאל לילה
מוסר ים במסעדת ערמונים/דניאל לילה

דרום

ערמונים
בשני סניפי המסעדה יוגש תפריט ספיישלים לראש השנה, עם מנות כמו דג ברמונדי שלם, המגיע עם אנטי פסטי ברוטב שמנת ולימון; סלט רימונים עם עלי בייבי, גזר, בצל סגול, וויניגרט נענע; קרמבל תפוחי עץ, ועוד.

ערמונים. סניף מושב סגולה וסניף צמח, מול הכנרת. 04-6266555. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully