וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: סנדביץ' בר בראשון לציון

29.1.2013 / 8:06

ברור שאפשר לאכול המבורגר ב-50 שקלים, אבל קובי רובין לא מבין למה. עובדה, המונית שלו הגיעה לסנדוויץ' בר בראשל"צ, שם הוא נגס בחצי באגט ממולא כל טוב ב-12 שקלים

סנדוויץ' בר ראשון לציון. קובי רובין
באגט עמוס כל טוב ב-12 שקלים/קובי רובין

דרך המכבים בראשון לציון הוא כנראה אחד הרחובות הרחבים בארץ. מדהים לראות את המעוף שבו התברכו מתכנני העיר לפני יותר מ-50 שנה, כשהחליטו ששער הכניסה לעיר יהיה ברוחב של כביש גישה לאחת מערי הבירה באירופה.

מצד שני, מישהו די לא חכם כנראה לא רוצה שאף נהג העולה על הכביש ייכנס לאזור התעשייה ממזרח. כך שאם חלילה אתם מפספסים את הפנייה הראשונה שמאלה, אתם הולכים כנראה להיכנס לתוך ראשון לציון. לא שיש לי משהו רע נגד ראשון, אבל הפנייה הבאה תהיה רק בעוד כמה קילומטרים טובים.

אזור התעשייה של ראשון לציון מלא במפעלים, מחסנים, מסעדות פלצניות למיניהן, פאבים בכאילו, ועוד מוסדות שונים ומשונים. אני לא מעוניין לאכול המבורגר ב-50 שקל. גם אם אהיה רעב, ואפילו רעב מאוד - ואני יודע מה זה רעב אמיתי - אין שום הצדקה להפיל אנשים בפח הבזבוז הזה.

לכן אני חייב להפנות את תשומת ליבכם למקום זול וזמין בשם סנדביץ' בר. זהו מקום המבוסס על הכנת סנדביצ'ים מעולים ופשוטים, בלי שום ניסיון של התפלצנות. מול עיניכם יכינו לכם העובדים החרוצים והזריזים את הסנדביץ' הכי טרי שיש.

סנדוויץ' בר ראשון לציון. קובי רובין
סנדביץ' בר/קובי רובין

את הסנדביץ' בר פתח אבא מנשה לפני 10 שנים, יחד עם בתו מורן והחתן יקיר, שעכשיו מנהלים את המקום. אבא מנשה עדיין נמצא ברקע, שומר על הקיים ומפקח על הכל מלמעלה. בשנים הראשונות המקום היה מוכר רק ליודעי סוד בלבד, כמפעל ליצור המוני של כריכים, עד שיקיר ומורן החליטו לפתוח פישפש קטן, עם דלפק לקהל הרחב ועובדי האזור. מעשה שכולו טוב, אם אתם שואלים אותי. הזוג הצעיר הבין, שלעובדי הסביבה אין הרבה אופציות קולינריות במחיר סביר, ומי שרוצה לאכול משהו מבלי לקבל ביס בארנק, לא מצא הרבה פתרונות.

ואכן, אפשר לראות במקום המוני אדם: מקבלנים שבאים לקחת ארוחת צהריים זולה ומשביעה, דרך הפועלים הרעבים שלהם, ועד מנכ''לים של חברות עם חולצות מכופתרות - כל מי שאוהב לאכול על הדרך בזול.

לקחתי חצי באגט עם חביתת ירק טרייה, סלט ירקות, גזר חריף, בצל חי, והוספתי על הכל גם נקניקיית עוף טרייה, שמבושלת בתוך רוטב עגבניות ובצל. טעים טעים, ומדהים כמה שזה זול - רק 12 שקלים לכריך בלי הנקניקייה, ו-16 שקלים יחד איתה. בעיני מדובר במחיר מצחיק.

סנדביץ' בר. דרך המכבים 54, ראשון לציון. 1-700-70-42-42. כשר. שעות פתיחה: א'-ה' 05:30-14:30.

אוכל רחוב: מרק עגבניות סמיך במרקט
המונה טועם קובה עם פינוקים
לכל הטורים של אוכל רחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully