וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: פיצה מפנקת בלי בצק

8.7.2014 / 8:06

המונית מגיעה לשכונת פלורנטין בתל אביב ועוצרת למגש פיצה בלי בצק - ערימת ירקות מהבילים ברוטב עגבניות מצופה בשלל סוגי גבינות במחיר ללא תחרות

קובי רובין. קובי רובין
פיצה בלי בצק/קובי רובין

אחרי תקופה ארוכה של אכילה לא מבוקרת אני חייב להתחיל לקחת אחריות על מה אני מכניס לגוף. לא כל יום אני טועם במקומות חדשים, אבל עדיין, אין כל כך הרבה אופציות בריאות, ואני אף פעם לא הייתי חסיד גדול של סלט, כל אוכל לא מחומם מרתיע אותי. אל דאגה, בשבועות הקרובים אני אביא לתשומת ליבכם פלאפל אלוהי וטעים במחיר משעשע לכל הדעות, בינתיים אני ממשיך את ניקוי הרעלים שלי.

אני נוהג לשאול בעלי מקומות איפה הם הולכים לאכול כשהם באמת רעבים. לאחרונה הפנו אותי לאייל באבא אבן, אמרו לי שאני חייב לראות את הפיצרייה שלו, לא שחסרות פיצריות מעולות בעיר, אבל אני את שיטות התימחור שלהן לא אוהב.

מכירים את התחושה שאתה נכנסים למקום חדש, וישר הגוף אומר לכם שמדובר פה על סרט אחר לגמרי, אז ככה זה באבא אבן. החלל של החנות קטן, על הקירות מיטב עיתוני שנות השבעים, במרכז המקום שולחן מוגבה, כל באי המקום יושבים מסביבו על כיסאות בר. כמה פיצות לפני הכנה על קצה המטבח לכיוון הסועדים, אם כבר מינימליזם, אז בדיוק ככה. את ההמתנה אתה מבלה בעיון בעיתון ישן, רק בשביל לגלות ששום דבר לא השתנה בכלל. יש גם בירה ביתית מעולה, ככה שמעתי, אם אתם מאנשי הגלישה במכשיר הפלאפון בפומבי, זה לא בשבילכם, אבל אם אתם רוצים לשפר את היכולות התקשורתיות שלכם, זה המקום.

אייל עסוק בהזמנות ולעיתים מנצל זמן יקר בשביל לפנות לכל אחד ולקבל את ההזמנה האישית, אין תפריט, אייל מסביר מה יש. הזמנתי פיצה, בגלל שאני גרגרן גדול החלטתי ללכת על הפיצה עם כמעט הכל, אתה יודעים, הרגלים מגונים קטנים, אייל לא גובה על התוספות, העיקר שהלקוח ייהנה. בעוד אני מחכה לפיצה, ראיתי את אייל מוציא מהתנור כלי חרסינה אובלי, הכלי עצמו היה מלא עד מעל לגדותיו בירקות והרבה, ואז בריזה קלה שלחה את ריח התבשיל לעברי, העיניים שלי נפתחו, מה אני אוכל פיצה מול כל העושר הזה. שאלתי כמה עולה העונג, 25 שקלים, חיוך עלה על שפתיי, ישר הזמנתי לעצמי עם הכל, אני תמיד מזמין עם הכל גם ככה, אייל הסתכל עליי ואמר לי שהפיצה כבר בפנים, הודעתי לו שבתור שמן, לא תהיה כל בעיה, את השאריות ניקח הביתה.

עוד לפני הזמנת הפיצה, ראיתי את אייל שולף מגש של עגבניות מבושלות ומהבילות, על קליפתם החרוכה, רוטב פיצה שלו. אייל טוחן את העגבנייה עם הקליפה עד לקבלת מחית גסה וטעימה, את אותה מחית עגבניות הוא מניח על הירקות, פרוסות פלפלים פרוסות, בצל שחום ומתקתק, בטטות מתוקות על קליפתם הצרובה, חצילים עם הקליפה כמובן, פטריות, כל התוספות של הפיצה בלי הבצק, על הכל הוא מפזר מהגבינות שייש לו באותה משמרת, השילוב עצמו יוצר טעם אלוהי של ירקות מהבילים על טעמיהם שלא נפגמו בכלל, אלה הועצמו מרוטב העגבניות אשר נטף לו אל תוך הירקות, אייל לא משתמש בקופסאות שימורים בכלל, הכל נכנס לתנור ועובר טיפול מוקפד ומדוקדק, כל זה בשביל 25 ש''ח, די ברור לי שאני לוקח את האישה והילדים לאייל לאכול ובריא.

סלמה 50 תל אביב. 052-7703686. שעות פתיחה: א'-ה' 18:00-01:00 ו' סגור שבת שעה אחרי צאת השבת -01:00. כל המוצרים כשרים

פיצת אבא אבן. קובי רובין
מקום אחר. אבא אבן/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully