וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימורים ונהנים

12.3.2009 / 12:40

לא רק לשמח את החתול: חמישה דברים שכדאי לכם לעשות עם קופסת טונה

בפסטה

אין לתאר איך רטבים לפסטות משתדרגים כשמוסיפים להם משהו מן החי. טונה היא תוספת משדרגת (בגלל המליחות) ובעיקר זולה. אין צורך בהכנת הדג מראש, והתוספת שלו לעלים כמו רוקט או אפילו לכמה זיתים, עשויה להעניק לפסטה הדהויה שלכם קצת צבע וטעם שינזול (בעזרתו האדיבה של השמן) בין קונכיות הפסטה.

בקציצה

קציצת טונה הן מהירות ולא מצריכות התארגנות מוקדמת של פילוט וטחינה. במקרה של הקציצה העשויה דג מקופסת שימורים הרווח מתחלק בין החלבון שבקציצה לאפשרות להציג לילדים את הדג בצורה הכי לא 'דגית' שיש (אפילו בלי ריח). הורים מתחכמים יוכלו להתחכם ולומר שמדובר בקציצות עוף.

פשטידת טונה

תערובת הגבינות מעולם לא שמחה יותר לקבל חבר חדש מאשר הטונה. הפשטידה, שיכולה להחביא בתוכה שלל ירקות ובכך להגניב לילדים עוד כמה דברים בריאים. ולמי שלא חורט על דגלו את העניין הבריאותי, דווקא גבינה צהובה יכולה להיות נפלאה בתור תוספת עליונה ומבעבעת.

כמילוי

הטונה ובמקרה הזה גם האנשובי, כל אחד מקופסתו, מתערבבים להם בשקט בתוך ממולא משועמם מאורז או קינואה ונותנים להם את הטעם העשיר שבעצם מחליף תיבול מסורתי. עשיר יותר מהתחליף הבשרי, מגוון יותר ומלא אומגה 3.

סנוויץ' טוניסאי

כל התענוגות שקיימים נכנסים למקום קטן ודחוס: לחמניה, אבל מטוגנת, טונה שיצאה היישר מהשמן, ביצה קשה מעוכה, אריסה ומלפפונים חמוצים. הסנדוויץ', שנראה יותר כמו ארוחה עיקרית בבועה פחמימתית, מפוצץ בטעמים וצבעים כך שבסופו של סנדוויץ' אתם נשארים עם חיוך אדום מלא אריסה סביב השפתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully