וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: אנג סו

23.4.2013 / 16:39

תכירו את המקום הכי לוהט בשטח כרגע: אנג סו - מסעדה שמביאה את המטבח הסינגפורי לתל אביב ומגישה אוכל אסייתי צבעוני ומלא טעמים שכמוהו טרם נראה בארץ

צילום: דייב שחר בימוי: בת גולן עריכה: רן צימט

האחים המסעדנים יורם וארי ירזין (מוזס, זוזוברה, טוני וספה, עד העצם), פתחו לפני כחודשיים את המסעדה הסינגפורית אנג סו. המסעדה נקראת על שמו של השף הסינגפורי שמבשל בה ומנהל אותה. אנג סו אנג סו למד את רזי המטבח הצרפתי בניו יורק ושימש כשף צרפתי מספר שנים. כשחזר לסינגפור החליט להתמקצע במטבח הסינגפורי, וקשר שיצר עם האחים ירזין הביא אותו לישראל לפני כשנתיים בכדי לפתוח כאן את המסעדה המיוחלת.

המטבח הסינגפורי משלב מאכלים ומטבחים שונים מכל רחבי אסיה, כמו סין, בורמה, תאילנד, וייטנאם. המסעדה ברחוב בוגרשוב בתל אביב, מעוצבת באופן פשוט ונקי ומעוצבת בפריטים מקוריים שהובאו מסינגפור.

בין המנות בתפריט: צ'אי טאו קוויי - אומלט סינגפורי של קוביות דייקון מאודות, שום, בצל ירוק, צנון כבוש ותערובת צ'ילי (17 שקלים), גאדו גאדו - סלט של ירקות מאודים, טמפה, קוביות טופו מטוגנות וביצה קשה, ברוטב בוטנים (37 שקלים), ספרינג רול וייטנאמי (26 שקלים), רצועות בקר בנוסח סיני במרינדת סויה ו-9 תבלינים, מוקפצות עם ג'ינג'ר, בצל ירוק ושעועית צ'ילי (52 שקלים), עוף בקארי נוניה מאלזי עם עוף, תפוחי אדמה, תפוחי אדמה חלב קוקוס ותבלינים אסיתיים (52 שקלים).

אנג סו. בוגרשוב 34, תל אביב. 03-6333555. שעות פתיחה: ראשון-שבת 12:00-00:00 (לאחר הרצה). לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • אנג סו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully