וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללה: מסעדה אתיופית חדשה ברחובות

לפני כחודש נפתחה ברחובות ללה, מסעדה אתיופית חדשה שמציעה אוכל ביתי, עתיר תבלינים וניחוחות. בתפריט מבחר תבשילים המוגשים לצד אינג'ירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה אתיופי בללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדה אתיופית חדשה בשם ללה נפתחה לפני כחודש ברחובות על ידי תמיר אדנה. המקום, נקרא על שם אמו של תמיר שגם מבשלת במסעדה. בתפריט, אוכל אתיופי ביתי שמביא את רזי המטבח המסקרן ועתיר התבלינים אל הקהל של רחובות. האוכל מוגש לאכילה במקום, נמכר בטייק אווי וכן במערך משלוחים ברחובות והוא כולל מגוון מנות אתיופיות אותנטיות בשריות וטבעוניות.

"החלטתי לקרוא למקום על שם אמא שלי כאות הערכה", מסביר אדנה, "פתחנו יחד את המסעדה כי רציתי לבטא את עצמי באופן הטוב ביותר והגעתי למסקנה שאוכל אתיופי זה המקום הנכון לעשות זאת. בנוסף, רציתי לשתף פעולה בפרויקט עם אמא שלי שמבשלת אוכל אתיופי מצוין והיא אישה בעלת כישורים רבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אינג'רה בללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המנות בתפריט של ניתן למצוא למשל, קומודורו- תבשיל עגבניות ברוטב פלפל (35 שקלים), טבס- קוביות בקר מוקפצות עם פלפל, שום, בצל ותבליני הבית (49 שקלים), קיק- פירה ירוק של אפונה, ג'ינג'ר, שום ובצל (35 שקלים), דורו- תבשיל עוף וביצה מסורתי ברוטב כורכום (42 שקלים) ועוד. כל המנות במקום מוגשות על אינג'רה אתיופית.

"המטבח הישראלי עדיין לא מספיק מכיר את האוכל האתיופי", מסביר אדנה, "ואני חושב שהקהל ברחובות יכול להתחבר לקולינריה הזאת. זה מה שתכננתי ועכשיו אחרי שפתחנו אני יכול להגיד שיש התלהבות גדולה בקרב הסועדים. חשוב לי להבהיר גם שאנחנו מכוונים לא רק לישראלים ממוצא אתיופי אלא לכלל הקהל ועד כה אני רואה שיש לנו באמת לקוחות מגוונים והתגובות מאוד חיוביות".

ללה. טלר 32, רחובות. 08-9964644. ראשון- חמישי 12:00-22:00, שישי 10:00-15:00. כשר

  • עוד באותו נושא:
  • ללה
  • אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully