וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוב, במסעדת פחיות שימורים כבר היית?

18.9.2014 / 12:30

מקום חדש שנפתח השבוע בבריטניה מציע לסועדים להתענג על הארוחה שלהם בדרך בלתי שגרתית. למרות הכל, הוא מבטיח מנות גורמה, עיצוב מיוחד ששווים את הביקור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיש, בלי צ'יפס. מנה במסעדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך אתם מעדיפים את הסטייה הקולינרית שלכם? כאילו שלא חסרים גימיקים בעולם הקלינריה, אם תגיעו ללונדון בקרוב תוכלו לבלות במסעדה מיוחדת במינה. אמנם לא תמצאו בה שף או אפילו מטבח, אבל יחכו לכם בה עשרות סוגים של קופסאות שימורים.

"התפיסה החברתית כלפי מזון משומר בבריטניה שונה מעט מזו שנמצא בשאר העולם", אומר מקסמיליאנו ארוקט, מנהל מסעדת "Tin Can". לדעתו בספרד בה נולד, למשל, "אוכל גורמה בפחית לא יתקבל בעין יפה". אבל ברובע סוהו שבעיר הבריטית מגיבים בהתלהבות לרעיון כשבוע לאחר הפתיחה, ומקימה שמו לעצמם למטרה לשפר את הפופולריות של אוכל משומר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעורר תיאבון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון להקמת המסעדה צץ במוחו של אדריכל, לאחר שגילה מסעדה זעירה בליסבון ובה מוצרים משומרים. "כאן אני משלב שני דברים האהובים עליי במיוחד: מזון ועיצוב", הוא מסביר. במסעדה תמצאו סוגי דגים שקשה לרוב להשיג בממלכה המאוחדת, כגון: פילה מקרל בשמן זית, בקלה איסלנדית מעושנת או קוויאר קיפודי ים איטלקי. "קשה לפעמים לזכור מאחורי כל פחית אכן עומד שף, העומל על כל מנה במשך רב".


גם אם הרעיון של מסעדת שימורים נשמע קצת מוזר, כדאי לזכור שהוא אינו בלתי הגיוני. למשך 200 שנים לפחות, שימור נחשבה לדרך המהירה והיעילה והזולה ביותר לצריכת דגים ולניצול מירבי של אומגה 3, ויטמין D וסידן.

עוד בנושא:
באמסטרדם מי שאוכל - אוכל לבד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלון הראווה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שילוב של שתי אהבות גדולות: אוכל ועיצוב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully