וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותי העיירה

ניב הדס ריבק

3.4.2008 / 15:47

וודקה אגסים של אבסולוט תשלח אתכם לשוט נקי של וודקה לא משנה מאיזה עדה, זה בדיוק הזמן לבדוק את p.i.n.k וודקה

אף פעם לא ממש הבנתי הסיפור הזה של וודקה בטעמים. למה שמישהו ירצה לקחת משקה שהתצורה הטובה ביותר שלו היא כאשר הוא נטול טעם, ולהוסיף לו סינתטיות פירותית? הרי גם בקוקטיילים, היכן שהפירותיות לכאורה אמורה לקבל לגיטימציה ופונקציונאליות, תמיד עדיף להשתמש במרכיבים האורגינליים, כלומר בפירות ולא במשקאות בטעם פירות, בוודאי במקום בהם הם זמינים וזולים כמו ישראל. גם התירוץ שבו

אבסולוט אגס הוא האח הצעיר במשפחת הטעמים של מותג הוודקה השבדי המשגשג, שלאחרונה סובל קצת – עניין טבעי למדי – מהאינפלציה בשוק הוודקה ואיבד מעט מהשליטה האבסולוטית, סליחה על משחק המלים הצפוי, של העשור הקודם.

קל להבין מדוע החליטו באבסולוט להשיק טעם אגסי; הדיבור הוא שאגס הוא הפסיפלורה החדש ומי אם לא אבסולוט יהיו הראשונים גם לשים אותו על המדפים בחנויות הליקר ובתי המרזח. כשאר אחיו הפירותיים, גם הגרסה האגסית של הוודקה סובלת מטעם לוואי שנובע מתחושת סינתטיות, שלא עוזבת את חלל הפה במשך דקות ארוכות. בעוד אני מצאתי את הטעם המצועצע שלה סביר למדי, שלושה טועמים נוספים שהצטרפו אלי לחגיגת סיום הבקבוק הודיעו שאין שום סיכוי שהם לוגמים ממנו צ'ייסר נוסף ומיד שתפו את הפה עם מנת וודקה, לא חשוב מאיזו עדה, נקיה. אחרי שמחו את הטיפות משפתותיהם, לא יכולתי שלא להתקנא ולהוריד שוט נקי אחד בעצמי. ככה, בשביל ההרגשה.

ורודה ומעוררת

הוודקה פרימיום ההולנדית p.i.n.k הושקה לאחרונה בישראל והיא הראשונה בסדרת מוצרי האלכוהול של p.i.n.k שצפויים להגיע בהמשך לישראל – הבאה היא טקילה והיא תהיה כאן באוגוסט. הוודקה של p.i.n.k כמתבקש משמה מגיעה בבקבוק וורוד, אותי זה כמובן מאד משמח, אבל אני צופה פה בעיות שיווקיות לצרכנים מז'אנר הגבר-גבר שלא בטוח שישמחו להעמיד חפצים ורדרדים בבר הביתי ואף יותר יתפדחו להזמין אותה מהברמן.

p.i.n.k.וודקה מכילה בתוכה פורמולה שמשלבת קפאין ותמצית מצמח הגוארנה, ועל כן מיוחסות לה תכונות מעוררות. אומר זאת כך – כמה שוטים ממנה, (ואתם תרצו לשתות ממנה כמה שוטים כי היא פשוט נהדרת), ואתם שוקעים בשינה שכולה בקבוקים וורודים גם אם השעה היא חמש אחר הצהרים.

אז יש אמנם כאלה שמעדיפים וודקה רגילה על פני וודקה פרימיום, כיוון שהיא יותר "גסה" ו"מחוספסת" - טעם יותר ברור, לעומת הטעם הכמעט-מימי, ויהיו שיאמרו היעדר הטעם, של וודקות פרימיום. אבל דווקא אלה יידעו ליהנות מ-p.i.n.k. אולי בגלל הרכיבים המיוחדים ואולי מסיבות אחרות ל-p.i.n.k, בניגוד למותגי פרימיום רבים, יש טעם. הטעם יותר מעודן מזה של וודקה רגילה, והיא כמובן הרבה יותר נעימה בגרון ונדמה שהחברה הצליחה לשלב את יתרונות ה"רגיל" עם ה"פרימיום" בוודקה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully