וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמחקה בקשת מע"מ לפרק את מגדל הזוהר של דרור חוטר ישי ודודי אפל בגין חוב של כ-7 מיליון שקל

אמיר הלמר

9.12.2004 / 11:53

תשלום ראשון בסך של כ-1.5 מיליון שקל בוצע כבר היום; ההתחייבות לשלם את יתרת הסכום גובתה בערבויות של חוטר ישי ואפל; בקשת הפירוק הוגשה באוגוסט, בטענה כי החברה נקלעה לקשיים של 170 מיליון שקל



ביהמ"ש מחק היום לבקשת מע"מ את בקשת הפירוק שהוגשה לחברת הבניה מגדלי הזוהר שבבעלות עו"ד דרור חוטר ישי ואיש העסקים דודי אפל. המחיקה באה לאחר שמע"מ, המיוצגת ע"י עו"ד רונית רוזין העומדת בראש מחלקת הפירוקים, והחברה, המיוצגת ע"י עו"ד דנציגר, הגיעו להסכמה על המחיקה בעקבות הסכם פשרה שנחתם בין הצדדים.



הסכם הפשרה לא צורף לתיק על ידי הצדדים, אך ככל הידוע התחייבה החברה לשלם לרשויות המס את מלוא החוב, העומד על כ-7 מיליון שקל, כאשר תשלום ראשון בסך של כ-1.5 מיליון שקל בוצע כבר היום. וההתחייבות לשלם את יתרת הסכום גובתה בערבויות של בעלי השליטה - חוטר ישי ואפל.



בקשת הפירוק הוגשה באוגוסט השנה, בטענה כי החברה נקלעה לקשיים של 170 מיליון שקל ונותרה חייבת למע"מ כספים רבים. לטענת מע"מ, במשך שלוש שנים וחצי האחרונות הגישה מגדל הזוהר רק 7 דו"חות מע"מ חודשיים מתוך 41. עוד נטען כי מראשית 2002 הפסיקה החברה לחלוטין לשלם מע"מ. בבקשת הפירוק נכתב עוד שרו"ח של החברה טען כי החברה הפסיקה את פעילותה לפני כשלוש שנים וכי כיום ברשותה מלאי של כ-116 דירות שלא נמכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully