וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל מוכן למלחמה

ניר גרוסמן

10.12.2004 / 11:56

נתניה מגיעה מחר לטדי למשחק העונה של הלאומית מול הפועל י-ם. מישל מכין את השחקנים לקרב, עטר לא מוכן לחשוב על הפסד

"צריך להרים את הראש. לא נורא. אנחנו צריכים להגיע למשחק בשבת עם הראש למעלה ולעשות מול נתניה את העבודה". אלה היו מלותיו של מישל דיין לחניכיו בדרך חזרה ממשחק ההפסד ברמת-השרון. שלא תטעו, דיין לא החל לחשוב על נתניה (14:00, ערוץ 1) רק אחרי המשחק מול החבר'ה של בנודיס. כבר באסיפה של יום ראשון רשם דיין על הלוח "שישה ימים ושני משחקי אופי".

את שני המשחקים מול רמת-השרון ונתניה הפך דיין למעין מלחמת ששת ימים, וניסה להרים לשחקניו את הראש אחרי ההפסד מול צפרירים. את רוב האסיפה הקדיש דיין דווקא לקבוצה של חברו, יוסי מזרחי - מ.ס. אשדוד, ויצר הקבלה בינה ובין הקבוצה שלו. "אשדוד זאת דוגמה יוצאת מן הכלל עבורכם", הוא אמר לשחקנים. "הם הרגישו את עצמם בטוחים במקום השני, אמרו יש לנו מספיק נקודות, באו לטדי והפסידו לבית"ר. אחר-כך הפסידו בגביע הטוטו למכבי תל-אביב, ובשבת שוב קיבלו בראש - הפעם מנצרת. החוכמה היא ללמוד ממה שקרה להם ולא להיות שאננים". הדברים לא נשאו פרי נגד רמת-השרון, ובהפועל לא בחלו באמצעים כדי להעיר את השחקנים ולהכין אותם למשחק החשוב מחר. אפילו הצ'יף יונה ניסה להדליק את השחקנים, ובאסיפה של יום שלישי סיפר להם: "שמעתי שראובן עטר סיפר שהוא נרדם מול הטלוויזיה במשחקים של הפועל, שהמנכ"ל שלו, קובי בלדב, טען השבוע כי להפועל לא מגיע להוביל את הטבלה". כך קיווה היו"ר להחדיר מוטיבציה בקבוצה.

"קבוצה שניצחה בחוץ משחק אחד, אין לה זכות דיבור"

עטר עצמו לא מתייחס לשמועות שיונה דאג להפיץ באוזני שחקניו, "עזוב אותך משטויות. הכל שמועות חסרות שחר. נראה לך שאני אגיד דבר כזה?" עטר מגיע מחר לטדי, עם מאזן מחמיא של שלושה נצחונות בחודש האחרון ותיקו אחד. יחד עם זאת, בכל הקשור לנצחונות במשחקי חוץ, אין לו כל-כך במה להתגאות. נצחון חוץ בודד על הכוח - זה ההספק של הקבוצה שלו העונה. מחר יפגשו עטר והלהקה שלו את הפועל של דיין, שלא הפסידה העונה בטדי. עטר מודע לבעייתיות שיש לו בחוץ, והוא יעשה הכול כדי לשבור את המנחוס. "הפועל ניצחו שישה משחקים בבית, ואנחנו מודעים לכך", אמר עטר ביום רביעי. "אנחנו, לעומת זאת, לא ליקקנו דבש מחוץ לנתניה. לכן, עוד לפני שנשמעה השריקה לפתיחת המשחק, אנחנו לא באים כפייבוריטים. קבוצה שניצחה מחוץ לבית שלה רק משחק אחד, אין לה זכות דיבור. הפייבוריטיות אולי תתפתח בהמשך המשחק. יחד עם זאת, אני מבטיח לך שגם נגד הקבוצה הכי ביתית בליגה נעשה הכול כדי לנצח. כזה אני, לא חשוב מול מי אני משחק והיכן אני בא לנצח".

אם תוציא נקודה בטדי, תהייה מרוצה?

"אני לא אוהב את השאלות האלה".

ובכל זאת?

"אני לא חושב על התוצאה. אם אצא משם עם נקודה, אתאכזב. אם אפסיד, בטוח שגם אתאכזב. מה אתה מבין מזה? נכון, אני רוצה לנצח".

מי מפחיד אותך בירושלים?

"קודם כל המאמן שלהם, מישל. חוץ מזה, יש להם שחקנים מוכשרים מאוד. אני מכיר את כולם. הליברי מצוין, חמודי ומוסה טובים, וגם דן רומן, שנכנס מחליף נגד רמת-השרון וחולל מפנה במשחק מסוכן. יש גם את שי אהרון. בקיצור, מדובר בקבוצה טובה מאוד, כשצריך לזכור שרם סטי, השחקן הכי חשוב שלהם, אמור לחזור מפציעה בקרוב".

איך התרשמת מהם נגד רמת-השרון?

"כמו שהם הפסידו, הם גם יכלו לנצח 3:5. זאת קבוצה שתיאבק על העלייה עד סוף הליגה".

מי עוד תיאבק איתם?

"אנחנו, קריית-שמונה וראשון-לציון. שתיים מהקבוצות הללו יעלו, ואני בטח לא מחדש כלום לאף אחד. יש גם את כפר-סבא, שלא ספרתי, שיחד עם קריית-שמונה הן הקבוצות עם התקציב הכי גדול בליגה. הן שכל הזמן רוכשות שחקנים. לנו למשל יש תקציב שחקנים קטן יחסית, של שניים וחצי מיליון. אפשר רק להסיר את הכובע בפני מישל, שעם התקציב כמעט הכי נמוך בליגה הוא עושה נפלאות".

ההרכב שלכם בשבת יהיה מלא? יניב צ'יצ'יאן הפצוע ישחק?

"הרכב מלא. גם יניב ישחק. ביום רביעי הוא כבר ערך אימון מלא".

דרך אגב, מה המצב של מוטי אוחיון? הוא כשיר?

"כשיר".

בוא, ספר לי איך להערכתך יתפתח משחק העונה הזה?

"מחצית ראשונה בהססנות, או, אם תרצה, תקרא לזה בסבלנות. אני מאמין ששתי הקבוצות לא ירצו לספוג בשלב הראשון. המחצית השנייה תהייה יותר התקפית, עם יותר נסיונות להבקיע".

יש תכונה גדולה בנתניה? כמה קהל שלכם יגיע?

"כן, יש אווירה טובה וכולם דרוכים. אני מאמין שלפחות 500 אוהדים שלנו יגיעו. ותמסור ד"ש לאוהדים של ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully