וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אנו: " לא אתאכזב אם נחזור עם נקודה אחת מב"ש"

יצחק סולומון

10.12.2004 / 13:23

נצרת עילית רוצה להמשיך במומנטום החיובי. אבשלום נוריאל יפרוש בתום העונה. המשחק הביתי מול חיפה ייערך בשבוע הבא בהרצליה

"אסור להפסיד בבאר שבע. חייבים להמשיך במומנטום. לא אתאכזב אם נחזור עם נקודה אחת", אומר קפטן הפועל נצרת עילית, אבישי ג'אנו, ערב משחק החוץ של קבוצתו מחר מול הפועל באר שבע. ג'אנו והבלם הקדמי עמי אזולאי, שנעדרו ממשחק הניצחון בשבוע שעבר על אשדוד עקב כרטיסים צהובים, חוזרים מחר להרכב, על חשבונם של ישראל דרור וקובי נכטיילר, שלא הסתירו את כעסם מדחיקתם לספסל, לאחר שגילו יכולת טובה מול אשדוד.

נצרת עילית תקיים את האימון המסכם באיצטדיון רייסר בבירת הנגב. הקבוצה תשהה בבית מלון מקומי עד למשחק מחר. הקשר גיז'רמו ישראלביץ שהיה בספק עקב פציעה, החלים ויהיה כשיר. לרשות המאמן, מוטי איווניר, יעמוד סגל מלא. איווניר היה עסוק השבוע בעיקר בניסיון להנחית את השחקנים השאננים, לאחר שהשיגו שלושה ניצחונות רצופים.

הספונסר העיקרי של הקבוצה, אבשלום נוריאל, הודיע על פרישתו בתום העונה לאחר 5 שנים במהלכן הביא את המועדון מהליגה הארצית לליגת העל. "אני לא נהנה יותר ואין לי כוח למלחמות", הסביר נוריאל.

בנצרת עילית משלימים עם העובדה שמשחק הבית בשבוע הבא, מול מכבי חיפה, ייערך במגרש בהרצליה בשל היעדר תאורה במגרש בנצרת עילית. המנכ"ל יניב כהן: "נעשה מאמץ לשכנע את צ'רלטון, אבל כמו שזה נראה הסיכויים שואפים לאפס". השחקנים הזרים של הקבוצה ביקשו מההנהלה שתבקש מחברת צ'רלטון לקיים את המשחק נגד מכבי חיפה בשבת, כדי שלמחרת יוכלו לטוס לחופשת מולדת קצרה בארצם. הזרים יחזרו לארץ ב- 26 בדצמבר.

הרכב הצפוי: אושרי לוי, אבישי ג'אנו, גבריאל ווחין, עמי אזולאי, סיימון סבאלה, יאלן פוקורן, חיים בנון, שחר סימנטוב, גיז'רמו ישראלביץ, יואב זיו, ז'וזה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully