וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע 14: קרב מיואשות במינסוטה, הסילונים באים לפיטסבורג

שחף רודברג

10.12.2004 / 13:31

שבעות מאכזבות ייפגשו מינסוטה וסיאטל לקרב שעלול לסמל את סוף הדרך לאחת מהן. הג'טס ינסו לעזור דווקא ליריבה מניו אינגלנד שתארח את הבנגאלס הלוהטים

עוד שבוע עבר וסיפק לנו את הדרמות הרגילות שאנחנו רגילים להן בשלבים המכריעים של העונה. המשחקים שישודרו בעלי פוטנציאל גדול לעשות לנו יום ראשון גדול. אז יאללה – למלאכה.

ניו אינגלנד פטריוטס – סינסינטי באנגלס (20:00, METV)
הבנגאלים יתעמתו לראשונה בעונה הרגילה עם קורי דילון שחתום על 8,061 יארדים במדים המזעזעים שלהם וניצב במקום הראשון ברשימת הרצים המובילים בהיסטוריה של סינסי. דילון ממוקם השנה במקום השלישי ביארדים למשחק, מקום אחד לפני רודי ג'ונסון שמעבר למתרס. קארסון פאלמר, שמסר ל-200 יארד ושלושה ט"ד ברבע האחרון בשבוע שעבר מול הרייבנס, יעלה לדשא הבוצי בפוקסברו מול אחת מחוליות ההגנה הברוטאליות בליגה, אולם טוראז' "הפרסי מסינסינטי" חושמנזדה, וצ'אד "פה גדול" ג'ונסון, יוכלו לתפוס עוד יום גדול מול קו אחורי שיחסר את מגני הפינה טיירון פול וטיי לאו.

מינסוטה ויקינגס – סיאטל סיהוקס (20:00, פוקס)
זה יהיה מפגש משמעותי בין שתי מאכזבות שאיכשהו נמצאות בתמונת הפלייאוף למרות יכולת מחפירה. דנטה קולפפר ינסה להתאושש משלוש החטיפות בשבוע שעבר ורנדי מוס לחזור לעצמו לאחר 31 יארדים והשמטה. בסיאטל תנסה חוליית ההגנה להתאושש מהפיאסקו וספיגה של 14 נקודות בפחות משתי דקות נגד דאלאס.

פיטסבורג סטילרס – ניו יורק ג'טס (23:15, METV)
במשחק מעניין בעל השלכות כבדות לפלייאוף יחזור קרטיס מרטין לפיטסבורג, שם בילה את ימיו הפרועים בתקופת המכללות. ביג בן רות'ליסברגר ימצא פנים מוכרות בתוך קסדת הק"ב בשבוע השני ברציפות כאשר כמו ביירון לפטוויץ' מהג'אגס, גם צ'אד פנינגטון שיחק במכללת מארשל והתמודד עם ביג בן בקולג'. הג'טס יעלו למשחק בלי הקיצוני ההגנתי ג'ון אברהם (ברך) והסטילרס יאלצו לשחק עם השבוע בלי קנדרל בל וצ'אד סקוט.

וושינגטון רדסקינס – פילדלפיה איגלס (ESPN, 03:30)
תמונה משובבת נפש במיוחד שאף אחד לא באמת רוצה לראות יכולה להפוך למציאות אם טרל אואנס יתפוס עוד ט"ד אחד. אנדי ריד, המאמן השמנמן של פילדלפיה, הבטיח לטי.או שאם יתפוס 15 ט"ד העונה הוא ילבש את המכנסיים הצמודות שאואנס לובש בחימום לפני כל משחק. במשחק, שהוא לא פחות מעניין מההתערבות ה"בוגרת" בין ריד לטי.או, יכולים הנשרים להבטיח להם סיבוב ראשון חופשי אם ינצחו בליל ראשון. שתי הקבוצות יחסרו קיצוני הגנתי וליינבקר, הנשרים את דריק בורג'ס ונייט ווין והרדסקינס את פיליפ דניאלס ולאבר ארינגטון.

אטלנטה פאלקונס – אוקלנד ריידרס
מייקל ויק חייב להתעלות על עצמו השבוע אם הוא רוצה לגרום לאנשים לשכוח את הביזיון מהשבוע שעבר, וגם ההגנה חייבת לחזור לעצמה אם הפאלקונס רוצים להבטיח להם את ראשות הבית סוף סוף. קרי קולינס ינסה להוביל את הבוזזים לעוד נצחון לאחר שנתן משחק מעולה בשבוע שעבר ולא הצליח לארגן עוד קאמבק כפי שעשה נגד הברונקוס. קולינס יתקשה קצת מול ההגנה של הפאלקונס, מה שגם רונלד קארי, שנתן משחק קריירה נגד הצ'יפס, יעדר עד סוף העונה.

בולטימור רייבנס – ניו יורק ג'יאנטס
הרייבנס חייבים, פשוט חייבים, ניצחון אם הם רוצים להשאר חזק בתמונת הפלייאוף הצפופה ב-AFC, בעוד שהג'יאנטס רוצים גם הם לרשום W בלוח המשחקים, אך בניגוד ל-AFC, ה-NFC כ"כ פתוח שאפילו קבוצה עם מאזן 7:5 יכולה לתפוס מקום בפלייאוף. לרייבנס יש כמה שחקנים שישמחו לקבל חזרה, לרבות ג'מאל לואיס (קרסול, עדיין בסימן שאלה) ודיון סאנדרס, וגם הג'יאנטס ישמחו לקבל בחזרה שחקן מפתח בדמותו של הסייפטי, גיבריל וילסון, שעדיין בספק.

באפלו בילס – קליבלנד בראונס
"על מה אתה מדבר ויליס?", ויליס מדבר על יותר מ-800 יארד ושבעה ט"ד בשבעה משחקים. הסופרסטאר העולה של הבילס הוא גורם חשוב, אם לא החשוב ביותר, במהפך שהביא את בפאלו למאזן 6:6. הצ'וקולדות יגיעו עם הרוקי לוק מקאון בעמדת הק"ב, אע"פ שג'ף גרסיה כשיר לשחק. הטייט אנד מארק קמפבל יחסר בשורות הבילס, ואצל הבראונס יחסר הסייפטי כריס קרוקר.

דאלאס קאובויס – ניו אורלינס סיינטס
ג'וליוס ג'ונס נתן משחק ענק בשבוע שעבר והצליח לשמח אפילו את הטונה פארסלס, כשהט"ד השני שלו במשחק הביא לדלאלס רצף נצחונות נדיר העונה. ג'ונס יכול לרשום עוד 150 יארד וט"ד אחד או שניים מול הגנת הקדושים המדורגת במקום האחרון נגד הריצה. ג'ים האסלט והסיינטס הפכו לסמרטוט של הליגה, ואם האסלט רוצה לשמור על תפקידו הם חייבים לנצח, רק שמעניין יהיה לשמוע מה לבעלים של הסיינטס יהיה להגיד אם הם לא.

יוסטון טקסאנס – אינדיאנפוליס קולטס
כל אמריקה, חוץ מדן מארינו, תהיה צמודה למסכים ביום ראשון בציפייה לט"ד החמישי של פייטון מאנינג האלוהי. למאנינג חסרים רק חמישה ט"ד על מנת לשבור את שיא הט"ד לעונה של מארינו העומד על 48. במשחק האחרון שבו פגשו שחקני ההגנה את סופר-מאנינג הם אפשרו לו למסור לחמישה ט"ד, ובוודאי לא רוצים להכנס לספרי ההיסטוריה כקבוצה שנגדה נשבר השיא. הטקסאנס ינסו לעצור לא רק את פייטון אלא את כלל שחקני הקולטס שיכולים להבטיח את ראשות הבית עם נצחון. אינדיאנפוליס תחסר שני סייפטים, בוב סאנדרס וג'רום סאפ.

ג'קסונוויל ג'גוארס – שיקאגו ברס
הג'גוארס היו כ"כ קרובים לנצחון בשבוע שעבר, כשרות'ליסברגר אירגן קאמבק קטן אך משמעותי מול הקבוצה שהמציאה את המונח "מהפך של השניות האחרונות". לג'אגס יש סיכויים טובים לעלות לפלייאוף, אך עם עוד הפסד הם עלולים למצוא עצמם בחוץ. הדובים, שגברו בשבוע שעבר על קולפפר והויקינגס תחת הנהגתו של צ'אד האצ'ינסטון, ינסו לקצור עוד נצחון בתקווה להשאיר את חלומות הפלייאוף בגדר מציאות ריאלית.

דנבר ברונקוס – מיאמי דולפינס
הברונקוס, עד לפני שבועיים בראש בית ה-AFC מערב, עלולים למצוא עצמם מחוץ לפלייאוף. הדולפינס לא אמורים להוות מכשול גבוה מדי עבור ג'ייק פלאמר וחבריו, אבל אי אפשר לדעת למה לצפות מהם עם הגנה שנותנת את הנשמה בכל משחק. היעדרו של הליינבקר זאק תומאס לשבוע נוסף תפגום בסיכוייהם הקלושים ממילא.

גרין ביי פאקרס – דטרויט ליונס
ברט פארב גילח את ראשו השבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully