וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצינו לא לספוג עשירייה"

תומר לוי ואלון עידן

12.12.2004 / 7:43

יוסי מזרחי מגדיר מחדש את תקוות קבוצות הליגה כשהן עולות לקרית אליעזר. מהצד השני מצטט יעקב שחר איש אהוב אחר - שמעון מזרחי: להגיד לשחקנים להפסיק לשחק כדי שיהיה יותר מעניין?

כבר כמה שבועות שיוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד, מנמיך ציפיות. "אנחנו לא רצים לאליפות", "לא באותה ליגה", וכמובן ש"זה לא משחק עונה". צודק. למשחק עונה מגיעות שתי קבוצות, אבל בכל ליגת העל לא תמצאו קבוצה שיכולה לאתגר את מכבי חיפה העונה.

כמה דקות אחרי שמכבי ת"א הקיזה דם מול הקבוצה מהשכונה, הבקיע קולאוטי את הראשון של חיפה במשחק מול הקבוצה מהמקום השני, זאת שעשתה קולות של אלטרנטיווה ומאתמול הפכה לאופוזיציה כנועה.

אשדוד כבר לא תרד, אבל אתמול היא הושפלה מול הדורסנות של חיפה, שניצלה את עליונותה בכל הפרמטרים כדי לנקום על אובדן האליפות במגרשה של אשדוד לפני שנתיים. דקה 11 וכבר 0:2 של קטן, 12 דקות מאוחר יותר מגיע השני של קולאוטי והשלישי של חיפה ועוד לפני המחצית הוסיף באדיר צמד. אשדוד ירדה המומה להפסקה, וחיים רביבו, שלא יכול לשאת את הבושה, עזב את תא הכבוד ונבלע בחדר ההלבשה.


"לא לימדו אותי מה אומרים במצב של 5:0 במחצית", אמר בסיום יוסי מזרחי, "אחר כך רק רצינו להעביר את הזמן כדי לא לספוג עשירייה".

על פי החוק היבש יש לשחק מחצית נוספת, אז בוקולי הבקיע את השישי (65). על פי אותו חוק, ייאלצו קבוצות ליגת העל להמשיך ולקבל בראש על פי תור מחיפה עד סיום העונה. הפער מהמקום השני הוא כבר 10 נק'.

"זה לא ההפרש האמיתי בין שתי הקבוצות"

אסי רחמים, שוער מ.ס אשדוד, אמר בסיום "זה ללא ספק המשחק החלש ביותר שלי. לא קיבלתי שערים בקלות כזו כל הקריירה". בכך הוא מיתן במעט את התחושה הכללית, כאילו מכבי חיפה היא ליגה בפני עצמה. מתגובתו של רחמים עולה כי הוא בסך הכל תפס יום רע. כשהאחראי למניעת כיבוש שערים תופס יום רע, זה עשוי להיגמר 0:6. קורה.

לשוער רחמים הצטרף מנכ"ל אשדוד, אלון חזן, שעמד על כך כי "זה לא ההפרש האמיתי בין שתי הקבוצות. זה היה פשוט קטסטרופה". חזן כיוון לכך ש"ההפרש האמיתי" בין שתי הקבוצות לא בא לידי ביטוי בהתמודדות אתמול בקרית אליעזר. מאחר שאשדוד "שיחקה קטסטרופה", לשון דבריו, סביר להניח כי המנכ"ל חושב ש"ההפרש האמיתי" אינו בן שישה שערים, אלא פחות. אולי תיקו?

לרחמים ולחזן מצטרף מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, שטוען ש"בכדורגל יש הרבה דברים שאי אפשר להסביר. כשמקבלים נגד קבוצה כמו מכבי חיפה שני שערים מהירים משטויות שלנו, קשה מאוד לחזור". מדבריו של מזרחי, מאמן הגון ואיש ישר, עולה כי בסך הכל מדובר בקונסטלציה, מקרה, אירוע מנותק הקשר שלא ניתן להסבר, דאוס אכס מכינה. אשדוד עשתה שטויות, חיפה ניצלה אותן, נגמר 0:6. כאמור, קורה.

לשלושה מ-מ.ס אשדוד הצטרף בקולגיאליות מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, שהודה כי "פתיחת המשחק שלנו היתה מדהימה והפכנו אותו לקל, אבל גם בשבוע שעבר שיחקנו טוב, הכדורים לא נכנסו והתפתח משחק קשה שלא ניצחנו". רוצה לומר: קורה. לראיה: בשבוע שעבר, מול בית"ר ירושלים, לא קרה. מדוע פעם כך ופעם אחרת? מן הסתם, כי "זה מה שיפה בכדורגל". שפעם קורה ופעם לא קורה.

את המקריות שנפלה אתמול על קרית אליעזר סיכם היטב נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר: "מה אתם רוצים שאני אעשה, להגיד לשחקנים להפסיק לשחק כדי שיהיה יותר מעניין בליגה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully