וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל ממשיכה לחדש: השיקה את Google Suggest - מנוע המשלים עבור הגולש את מושגי החיפוש

רויטל סלומון

12.12.2004 / 11:16

מנוע החיפוש החדש, המבוסס למעשה על בסיס הנתונים הרגיל של גוגל, מנסה לנחש את המושג שאותו מחפש הגולש לפי האותיות הראשונות שהוא מקליד



התחרות בשוק מנועי החיפוש מתחממת וגוגל לא שוקטת על שמריה. לאחר שהשיקה מנוע חיפוש המיועד למדענים וחוקרים (Google Scholar), מציגה גוגל גרסת בטא למנוע חיפוש המכונה Google Suggest.



מנוע החיפוש החדש, המבוסס למעשה על בסיס הנתונים הרגיל של גוגל, מנסה לנחש את המושג שאותו מחפש הגולש, לפי האותיות הראשונות שהוא מקליד, ומציג רשימת הצעות למונחים קרובים או קשורים למושג שאותו הקליד המשתמש. כך למשל, אם מקליד הגולש את המילה teva (כרגע המנוע עובד רק באנגלית), הוא מייד יקבל רשימה של מושגים כגון "teva pharmaceuticals" (טבע פרמצבטיקה) או "teva sandals" (סנדלי טבע) ויוכל לבחור את מילות החיפוש שמעניינות אותו במיוחד.



אם הגולש מתחיל להקליד את האותיות mi, שלושת ההצעות הראשונות שמציג מנוע החיפוש הן מיקרוסופט, מיניקליפ (אתר משחקי פלאש פופולרי) ומייקל מור. כאשר מקלידים את המילה sex, המנוע לא מציג חלופות אפשריות.



המנוע החדש מוצג כרגע רק במדור Google Labs, בו מציגה החברה חידושים והמצאות ש"אינם מוכנים לפריים-טיים", כהגדרתה. ב-Labs ניתן למצוא כלים כמו Froogle, המציע השוואת מחירים בין מוצרים הנמכרים באינטרנט, ו-Google SMS, המציג תוצאות לחיפוש המבוצע מהטלפון הסלולרי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully