וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה מחממת את הגיזרה בלוס אנג'לס

12.12.2004 / 14:32

האל. איי טיימס מפרסם הבוקר מעשייה צהובה במיוחד על מה שבאמת מסתתר מאחורי התאקל בין קובי ברייאנט לקרל מלון

הלוס אנגל'ס טיימס מפרסם הבוקר בעמודו הראשי פרטים עסיסיים במיוחד על הגורם האמיתי העומד מאחורי חילופי הדברים הקשים שהעבירו שני שחקני הלוס אנגל'ס לייקרס: קובי ברייאנט וקרל מלון.

עפ"י הפרסומים, שבועיים לפני הראיון הרדיופוני בו הכפיש קובי את מלון ("אף אחד לא מחכה שתחזור"), טילפנה ונסה, אשתו של קובי ברייאנט, למלון, שישב באותה עת בצד המגרש והזמינה את בנו של מלון להצטרף אליה ליציע. מלון, כשהוא לבוש בכובע קאובוי ומגפיים ארוכים הגיע עם הילד, התחבק ידידותית עם ונסה, שלמראהו שאלה: "היי קאובוי, מי אתה הולך לצוד?" מלון ענה: "אני צד אחרי נערות מקסקניות קטנות", תוך שהוא רומז על מוצאה של ונסה המעורבת.

לאחר המשחק החליטה ונסה לפוצץ את הסיפור ומיהרה לספר לבעלה קובי, כי מלון התחיל איתה וכי אמר לה "דברים בלתי הולמים". היא אף התקשרה לאשתו של מלון ודרשה ממנה "לקחת ממנה את מלון". ברייאנט ההמום התקשר למלון ושאל על אותו על פשר העניין. למלון לא היה הרבה מה להגיד, אך הוא לא הכחיש דבר.

עפ"י הפרסומים, ברייאנט העדיף להצניע את הסיפור, אבל הניו יורק פוסט פרסם באותו שבוע כי "מלון נראה נותן חיבוק גדול לונסה". לאחר מספר ימים התקיים הראיון המפורסם, בו ניסה קובי לסגור חשבון עם חברו לקבוצה.

במקביל, קארל מאלון וסוכנו דוויט מאנלי, אמורים להיפגש השבוע בלוס אנג'לס עם הבעלים של הלייקרס, ג'רי באס, ועם הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, מיצ' קופצ'אק. הצדדים ידונו על האפשרות שהפורוורד הותיק, שהחלים מפציעה בברכו, ישוב לקבוצה בה שיחק בעונה שעברה.

סייע בהכנת הכתבה שימי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully