וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים מבקש למנות כונס נכסים ולאכוף שעבודים של חברת מיטב השדה

ענת רואה

12.12.2004 / 21:56

החברה שנוסדה ב-2001 עוסקת בשיווק תוצרת חקלאית טרייה לסופרמרקטים ולשוק המוסדי; לטענת בנק הפועלים חוב החברה עומד על 8 מיליון שקל



בנק הפועלים הגיש אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למנות כונס נכסים זמני, ולאכוף שעבודים ואגרות חוב של חברת מיטב השדה. בשבוע שעבר מינתה השופטת ורדה אלשיך את רו"ח ישראל פניני לתפקיד מפרק זמני לחברה, לבקשת עובדי החברה שטענו כי היא נקלעה לקשיים המוערכים בכ-19 מיליון שקל.



החברה שנוסדה ב-2001 עוסקת בשיווק תוצרת חקלאית טרייה לסופרמרקטים ולשוק המוסדי. לטענת בנק הפועלים חוב החברה כלפיו עומד על 8 מיליון שקל. בנוסף חייבת החברה לספקיה, בעיקר חקלאים, כ-9 מיליון שקל וכן חוב נוסף לעובדי החברה ולרשויות המס.



בבקשה, שהוגשה באמצעות עוה"ד יהודה לוי ויעקב גרינוולד, טוען בנק הפועלים כי פעילותה העסקית של החברה הופסקה במועד זה ורכושה הכולל משאיות, עשרות אלפי ארגזי מכירה וציוד בשווי של מיליוני שקלים אינו מובטח ומפוזר במקומות בלתי ידועים, ולכן נדרש מינויו של כונס נכסים זמני.



מהבקשה עולה עוד כי עיקר פעילות החברה התמקד בשיווק מוצריה לרשתות השיווק באמצעות נקודות מכירה שהוקמו ונוהלו על ידה בתוך אותן רשתות השיווק, תוך התחייבות החברה לאספקה מלאה סדירה וטרייה של פירות וירקות. לטענת הבנק, הקשיים אליהם נקלעה החברה וחוסר יכולתה להמשיך באספקת מוצריה הביאו להכנסת גורמים אחרים תחתיה לתוך נקודות מכירה אלה ובכך למעשה נשמט בסיס נשמת אפה המסחרי של החברה.



לדברי הבנק, למרות שמזה זמן הבחין בכך שהחברה אינה עומדת בתנאי ההלוואות והאשראי כמוסכם עמה ומתקשה לפרוע את חובותיה, הוא לא העריך את סדרי הגודל בהם מדובר, כפי שהוצגו לו באחרונה על ידי מנהלי החברה. לטענת הבנק בעוד חוב החברה לספקיה עומד על 9 מיליון שקל, הרי שלקוחות החברה חייבים לה סכום המסתכם לכל היותר ב-3 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully