וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איידיאזון, מפתחת מקלדות למשחקי מחשב שהוקמה על ידי ישראלים, תשווק ביפאן על ידי סופטבנק

ליאון איצקר

13.12.2004 / 16:24

איידיאזון השיקה בחודש שעבר את מוצרה הראשון עבור השוק היפאני; ההזמנה הראשונה למוצר הינה בשווי של מאות אלפי דולרים והוא יימכר בחנויות מובילות ביפאן



איידיאזון, המייצרת מקלדות מיוחדות למשחקי מחשב, השיקה בחודש שעבר את מוצרה הראשון עבור השוק היפאני, ה"זיבורד היפאני" (ZBOARD). סופטבנק ב.ב., חטיבה של ענקית ההשקעות היפאנית סופטבנק, תשווק את הזיבורד ביפאן. חברת ASK המקומית נבחרה על ידי סופטבנק לשמש כיבואנית המוצר. בית ההשקעות הישראלי הראל-הרץ סייע לאיידיאזון בחדירה לשוק היפאני.



בהודעת החברה נמסר כי בשלב הראשון תשיק איידיאזון גירסה של הזיבורד המותאמת למכשירי פלייסטיישן 2 (PS2) עם מקלדות עבור המשחקים DOOM3, EverQuestII, ו-Medal of Honor Pacific Assault. ההזמנה הראשונה למוצר הינה בשווי של מאות אלפי דולרים והוא יימכר בחנויות מובילות ביפאן.



איידיאזון אמרה כי הזיבורד יעניק לראשונה גם לשחקני מחשב יפאנים את החוויה שממנה נהנים כבר שחקני מחשב בארצות הברית מזה שנה. אורן קרמר, ממציא ומייסד איידיאזון, אמר כי התאמת הזיבורד ליפאן היתה אתגר, וכי מעבר לצורך להתאימו למערכת ההפעלה המקומית היה צורך להתאים גם את התצורה לדרישות של כל לוח משחקים על אפיוניו.



ערן הראל, מנהל הפיתוח העסקי במשרדי הראל-הרץ בטוקיו, אמר כי הבחירה בסופטבנק ב.ב. לא היתה מקרית אלא יעד מכוון, בתקווה שבעתיד תוכל החברה היפאנית להציע זיבורד ייחודי למנויי Yahoo!BB, מקבוצת סופטבנק ב.ב., שהינה ספק האינטרנט הגדול ביפאן עם כ-4.3 מליון מנויים.



סופטבנק ב.ב., מקבוצת סופטבנק , הוקמה ב-2003 כחברה הגדולה בקבוצה ועיקר עיסוקה בתחום תשתיות הפס הרחב (Broadband) ומתן שירותי מכירות, שיווק ופיתוח טכנולוגי ל-Yahoo!BB.



איידיאזון הוקמה במאי 2000 בישראל ומטה החברה ממוקם כיום בקנדה. החברה פיתחה את הזיבורד, המקלדת הראשונה בעולם המאפשרת החלפת ממשקים בהתאם למשחקים ולצרכים. מנכ"ל איידיאזון הוא ניר שפריר ואת החברה מלווים ומגבים קבוצת משקיעים ישראלים מהיווסדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully