וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט היומי - קורא כרטיסים Sandisk

אביב הוד

13.12.2004 / 16:35

כרטיסי הזיכרון נהיו מאוד פופולרים לאחרונה, אביב הוד ממליץ לכם על דרך לשתף את התוכן שלהם עם אחרים

חברת Sandisk מוכרת היטב כיצרנית כרטיסי זיכרון למצלמות ומחשבי כף יד. עבור מדיה שהתחילה בנפחים קטנים (4mb למשל) שמטרתה היתה בעיקר נשיאת מסמכים חשובים איתנו לכל מקום, נמדדים היום הכרטיסים בגיגות, באיזור ה 4 עד 8 ג'יגה. זה לא מעט. על כרטיס אחד כזה אפשר לאחסן יותר מאלף תמונות באיכות טובה.

מאידך, כרטיסי זיכרון הם וורסטיליים ומאפשרים גם שמירה של כל סוגי הקבצים באמצעות המחשב, למשל mp3ים. ישבו האנשים בסאנדיסק ואמרו- "הי, למה שלא נייצר נגן עצמאי לכרטיסים?". ואז ענו לעצמם "למה לא, באמת?" והופ – נולד ה Sandisk Photo Album.

מדובר בקורא כרטיסים מכל הסוגים, עם חריצים מקדימה ומאחורה, כולל חיבור USB ל DiskonKey למיניהם. מחברים אליו כבל אודיו-ווידאו שמתחבר לטלוויזיה, וכשבאים אורחים עם כרטיס זיכרון ועליו תמונות מהבר מצווה של הנכד של הקליינמנים בסן-פרנסיסקו, מכניסים למכשיר ונהנים ממצגת מרגשת.

אם על הכרטיס שלהם יש גם קובץ mp3, המכשיר ישמח להשמיע אותו כרגע למצגת. אפשר להעתיק בעזרתו מכרטיס לכרטיס, שוב – ללא תיווך מחשב, אפשר לראות קליפים שאגורים על הכרטיס (למרות שבגירסא שהיתה אצלי האפשרות הזו קצת גימגמה) ואפשר לחבר למחשב ולקבל קורא-כותב כרטיסים משמונה סוגים. המכשיר מגיע עם שלט, להגברת הנוחיות, כך שאפשר להשאיר את המכשיר מחובר על ערימת המכשירים שכבר הצטברו ליד הטלוויזיה, וברגע הצורך – לתחוב אליו כרטיס ולבלות.

בקרוב בישראל, טרם תומחר, המחיר בחו"ל – כ 50$, מחיר מעולה ביחס לתמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully