וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנדיי נייט: בנט חגג על הגנת המסננת - והפסיד

14.12.2004 / 8:14

הופעת שיא של התופס דרו בנט לא הספיקה לטנסי טייטאנס מול קנזס סיטי שהרימו קצת את המוראל בעיר המוזיקה

טנסי טייטאנס – קנזס סיטי צ'יפס 49:38


על הנייר לפני פתיחת העונה זה היה אמור להיות אחד ממשחקי המפתח של מאנדיי נייט. שתי קבוצות בעלות סיכוי ממשי לפלייאוף ואולי לראשות הבית, קרב איתנים בין הלב של סטיב מקנייר לכח הפריצה של פריסט הולמס.

מקנייר והולמס הפצועים סיימו כנראה את העונה, הטייטאנס והצ'יפס כבר לא יעפילו לפלייאוף השנה והמשחק הלילה נעדר מתח לכל מי שאינו אוהד את הקבוצות הללו אבל סיפק לפחות ניצוצות פוטבול התקפיים שהעידו על כמות הכישרון שיש בשתי הקבוצות. זה היה ברובו הלילה של התופס של טנסי דרו בנט עם 233 יארד ושלושה טאצ'דאונים, מה שלא הספיק בסיום לטנסי.

בנט הפך למטרה המועדפת על בילי וולק, אולי הקוורטרבק המחליף הטוב ביותר ב-NFL. בשבוע שעבר קלט התופס שלושה טאצ'דאונים באינדיאנפוליס והלילה שיחזר את ההישג עם שלוש תפיסות נוספות, ל-42, 22 ושבעה יארדים. וולק סיים את המשחק עם 442 יארד וארבעה טאצ'דאונים.

בצד המנצח אין יותר מדי חדש. הגנה מרוטשת ששוב מרשה יותר מ-500 יארד, משחק אווירי טוב של טרנט גרין עם 244 ושלושה טאצ'דאונים, אדי קניסון בעונה יפה עם שתי תפיסות לשני טאצ'דאונים, לארי ג'ונסון שזרח באוקלנד בשבוע שעבר עשה זאת שוב עם שבע נשיאות ל-104 יארד וצמד משלו ודרק בליילוק הוסיף 51 יארד וטאצ'דאון.

בסופו של דבר זו היתה חגיגת נקודות לחובבי ההתקפות, סיוט לילי למעריצי ההגנות ואווירה של טרום עונה לאלה שסתם רצו ללכת לישון. ובשבוע הבא קלאסיקה נוספת, כשהמיאמי דולפינס יארחו במשחק מרתק את הניו אינגלנד פטריוטס. מתישהו, אולי אפילו החל מהעונה הבאה, ייכנסו הסכמי ההגמשה של משחקי המאנדיי נייט, המאפשרים שינוי לוח המשחקים בשבעת המחזורים האחרונים של העונה בהתאם לרמת העניין, לתוקף ויעשו חסד עם כולנו.

דירוגי עוצמה: יפות יפות, אבל חשופות


עם מאנדיי נייט שלא יכול היה להשפיע יותר מדי היתה המלאכה קלה בהרבה השבוע. שלוש המובילות שמרו על מקומן, אולם כל אחת חשפה נקודת תורפה אחרת. אינדיאנפוליס ממשיכה להפגין עוצמה הגנתית וסן דייגו מבססת מעמד של קבוצה מפחידה.

1. פילדלפיה איגלס (1) – מה שהאוהדים של הנשרים צריכים להבין הוא שהניצחון הזה הוא הדבר הטוב ביותר שקרה להם. הוא היה מסריח, הוא היה מגעיל, הוא הושג בעזרת הגנה – תירגול טוב לקראת קו הסיום, כי בין היתר ככה מנצחים בפלייאוף.

2. ניו אינגלנד פטריוטס (2) – התופעה המדאיגה אצלם היא לא האופי שהיה ויהיה שם, אלא ההגנה האחורית שהתקפה סבירה חושפת אותה בלא רחם. אם טיירון פול וטיי לואו לא יחזרו לפלייאוף הם יודחו מוקדם מאוד.

3. פיטסבורג סטילרס (3) – הבעייה שלהם הפוכה מהפאטס. רות'לסברגר מתכתי בטירוף ונראה שהם מתחילם להשתעבד לקונספציה של "יהיה בסדר". שלא תבינו לא נכון, הגנות לוקחות אליפויות, רק שהן צריכות התקפה מאחוריהן.

4. אינדיאנפוליס קולטס (4) – עוד תצוגה הגנתית של אינדי הביאה ניצחון, וזו לא טעות בבחירת המלים. ההגנה נראית מצויין וכל עוד תוכיח את עצמה, הקולטס יכולים לעבור כל קבוצה בכל מגרש בפלייאוף.

5. סן דייגו צ'ארג'רס (5) – הנה דוגמא לקבוצה שלא שיחקה טוב וניצחה. מתחילים להסתמן כסוס שחור חזק מאוד בפלייאוף.

6. אטלנטה פאלקונס (6) – סוף סוף הצליחו להשאיר ענן של אבק מאחור. אמנם רק אוקלנד, אבל יותר מדי משחקים הם משכו לדקות האחרונות העונה.

7. ניו יורק ג'טס (7) – מה נשתנה הבונקר הזה? ההגנה תותחית, אין התקפה, אבל יהיו בפלייאוף. אולי.

8. בולטימור רייבנס (9) – כולו הג'איינטס, אבל נו, ניצחו בבית, שיפרו עמדות לפלייאוף וכו' וכו' וכו'.

9. גרין ביי פאקרס (8) – אין בלון יותר מעצבן בליגה מהם. הם לא מתמודדים אמיתיים ולא יהיו, לא השנה. ניצחו בפוקס וכעונש יורדים שלב.

10. בפאלו בילס (12) – יש להם לוח משחקים לא קל אבל סביר כדי לעשות את מה שנראה כמדע בדיוני לפני חודש. מגאהי מוסיף להם מימד חזק מאוד.

11. דנבר ברונקוס (11) – ראיתם את ההערה לפילדלפיה? יופי, אז אל תשליכו ממנה כלום. דנבר ניצחו בקושי כי זו היתה מיאמי, לכל קבוצה אחרת הם היו מפסידים.

12. קרוליינה פנת'רס (15) – תתחילו לספור אותם, ההגנה שלהם עצבנית וההתקפה לא נגמרת. מוחסין מוחמד לא בהכרה וגוינגס גוינגס – גון!

13. ג'קסונוויל ג'אגוארס (13) – ניצחו בקלות את שיקאגו וזה אולי נשמע פשוט אבל זה ניצחון חשוב. בכל אופן חוסר הניסיון עדיין בולט.

14. סינסינטי בנגאלס (10) – הם אחלה אחלה אחלה קבוצה, אבל הם צריכים הגנה. ולכל שחקני הפנטזי, לסמן את קארסון פאלמר כבחירת סיבוב שני בעונה הבאה, האיש עצום.

15. סיאטל סיהוקס (17) – המזל הגדול שהיה להם הוא ששיחקו נגד הקומדיה הכי עצובה בעולם הפוטבול. ותודה האסלבק שהתעוררת, אחי, אגודת הפנטזי צריכה אותך בריא ושלם לפלייאוף.

16. מינסוטה וייקינגס (15) – אם יש לך יום קשה בעבודה, כל מה שאתה צריך הוא לחזור הביתה ולחשוב על מייק טייס כדי לשמוח שאתה לא הוא ולקבל מצב רוח טוב. זאת כמובן בהנחה שאתה לא הקורא דאנטה או "או קיי "84.

17. סט. לואיס ראמס (16) – איזה מזל למארץ שכריס צ'נדלר עלה למשחק, חסך לו תירוצים וכאבי ראש במסיבת העיתונאים שאחרי.

18. טמפה ביי באקנירס (18) – כנראה שהם לא יהיו בפלייאוף אבל מראים המון ניצוצות. אם בראיין גריסי ישמור על ראש צלול ונקי מבאדווייזר, ימשיכו לעשות דברים יפים עוד העונה.

19. קנזס סיטי צ'יפס (20) – במשחקים של סוף עונה, כשאף אחד לא טורח להגן, הם כן מנצחים.

20. יוסטון טקסאנס (19) – אני מצטער, חברים, הגעתי לשלב שבו צריך לשרבב קצת מלים כדי לסיים את הכתבה. נו, באמת, מה אני יכול לכתוב עליהם?

21. שיקאגו ברס (21) – עצוב, עצוב. אתה לא יודע מה יותר טראגי, האם מכיון שהם קבוצה של שלושה נצחונות בעונה חמשת הנצחונות שלהם הם הישג או שעד יום ראשון היו מועמדים לפלייאוף מטעם ה-NFC.

22. דטרויט ליונס (22) – קבוצות טובות מוצאות דרך לנצח במשחקים שהיו אמורות להפסיד וקבוצות רעות מוצאות דרך להפסיד במשחקים שאמורות לנצח. ולא שגרין ביי כאלה טובים, אבל דטרויט פשוט רעים.

23. דאלאס קאובויס (23) – הייתי מוריד אותם כמה מקומות אבל רק מעצלות אני לא עושה את זה. בינינו, כמה זה כבר משנה?

24. טנסי טייטאנס (24) – לא יעזור, גם כשהם מפסידים אפשר להתמוגג מניצוצות הגאונות של ג'ף פישר ומהטאלנט ההתקפי שלהם.

25. ניו אורלינס סיינטס (29) – ארון ברוקס הזכיר לי ביום ראשון שפעם שיחקתי כדורסל על מגרש שלם, ובמהלך הראשון דפקתי וואחד צעד וחצי וקלעתי סל. רק שהוא היה סל עצמי, טראומה שאקח כל חיי. ולמרות הריצות שלו ברוורס הם הצליחו לנצח.

26. ניו יורק ג'איינטס (25) – תראו, או שאיליי נכנס לא מוכן לליגה או שבאמת לא היה פייר לשלוח אותו למשימות התאבדות עם קו הגנה כל כך נורא. קוכלין צריך ללכת על קצות האצבעות כדי לא להפוך אותו לעוד ראיין ליף.

27. אוקלנד ריידרס (26) – אני רוצה להודות לקרי קולינס שסופסל אצלי בפנטזי. חוץ מזה אני לא רוצה להודות לאף אחד באוקלנד.

28. אריזונה קרדינלס (27) – איך אפשר להפסיד לניינרס? איך אפשר להפסיד פעמיים לניינרס?

29. וושינגטון רדסקינס (28) – מצטער, אני לא קונה את הקטע של "קו ההתקפה". לפטריק ראמזי אין כלום בארסנל, האיש הוא זוועה חיה.

30. קליבלנד בראונס (30) – כמו שזה נראה כרגע התואר "הבדיחה של הליגה" נשאר באוהיו אבל עלה 400 ק"מ צפונה לסינסינטי.

31. מיאמי דולפינס (31) – אין יותר "למה פילי, למה". סתם הפסד מרגיז.

32. סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (32) – "בחלומי" התוודה דניס אריקסון "אני רואה אותנו משחקים במחזור הראשון נגד אריזונה. ובמחזור השני נגד אריזונה. ובשלישי, וברביעי ובחמישי". הבנו, דניס, אין יותר אריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully