וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציאון - מתאמים ציפיות

נגה משל

15.12.2004 / 15:48

הסייל הגדול של כיתן בגני התערוכה הוא הזדמנות מצויינת להצטייד במצעי סאטן מושלמים בהנחות גדולות

כבר שנים שיש לי חולשה איומה למצעים, וככל שהזמן עובר, החולשה הפכה למחלה של ממש. פעם סתם הייתי בעניין של סדינים יפים ומגניבים, כי מי לא אוהב להיכנס למיטה שפרושות עליה טקסטורות מפתות, אבל בשנים האחרונות גיליתי את הטעם האמיתי של התכרבלות ראויה, וכמו כל דבר טוב, מדובר בעסק יקר שאין בו הרבה מציאות. שנים של התכרבלויות בסדינים מסוגים שונים של כותנה, 50% כותנה 50% פוליאסטר ואחרים לימדו אותי, שרק מצעים העשויים מסאטן 100% כותנה סרוקה הם אלה שראוי לישון בהם. זה אולי נשמע קטנוני אבל ברגע שישנים במצעים הקטיפתיים האלה אי אפשר לחזור לישון בשום דבר אחר.

העניין עם המצעים האלה הוא שהם נורא יקרים, מחירי הסטים מרקיעים אל מרומי ה-500-400 ש"ח ואף יותר, ואם רוצים להצטייד בכמה סטים להחלפה זו הוצאה ממש מוגזמת. הפתרון הוא לא להפסיק לעולם לרחרח בחנויות של כיתן, שם מתקיימת מדי פעם (לפחות פעם בשנה) מכירת עודפים וסוג ב', שכוללת הרבה פריטים בודדים העשויים מהטקסטיל הנכסף.

השבוע (15-19 בדצמבר) מתקיימת בגני התערוכה מכירת ענק בשם "כיתן ביג סייל", בה יימכרו עודפי יצוא של מצעי כותנה, כותנה ופוליאסטר וסאטן בהנחות של עד 70%. המחירים ינועו בין 11 ¤ לציפית ועד 199 ¤ לסט סאטן זוגי. בדומה ליריד המותגים שהתקיים לא מזמן, גם כאן הצפיפות מובטחת, אבל לפחות לא צריך למדוד כלום ומניסיון של מכירות קודמות קל למצוא מציאות.

לא מפחדים מסוג ב'

דרך אגב, אין צורך להירתע מהעובדה שמדובר בסחורה שבחלקה היא "סוג ב'", כמעט תמיד אין פגמים נראים במצעים ומקסימום הציפיות קצת ארוכות מהרגיל או במקרה הגרוע והנדיר יש תפר מעט חריג. כמו כן, רוב הפריטים נמכרים כבודדים ואז צריך להרכיב סט לבד, לכן מומלץ להגיע מוקדם כשהמבחר עדיין רב ואפשר למצוא ציפיות תואמות או לפחות להתאים צבעים. ותזכרו, אם אתם רוצים לישון כמו נסיכים רק "סאטן 100% כותנה סרוקה".

"כיתן ביג סייל", 15-19 בדצמבר, ביתן מס' 15 גני התערוכה ת"א. 10:00-22:00 כולל שבת, בין הרוכשים תוגרל מכונית משפחתית מסוג קאיה דגם ריו מודל 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully