וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעט ליגת האלופות, נפילה גם למכבי במכירת כרטיסים

דורון ברגרפרוינד ואשר גולדברג

14.12.2004 / 9:52

398 כרטיסים בלמד נמכרו למשחק הבית מול מכבי פ"ת, 617 נגד הפועל פ"ת. איברהים נדאלה שנזרק בבית"ר חזר להתאמן אצל קלינגר

מכבי תל אביב תזכור את עונת 04/05 בעיקר בזכות ההופעה בליגת האלופות. מבחינת נתוני מכירת כרטיסים בליגה, במכבי ינסו לשכוח כמה שיותר מהר את העונה הנוכחית.

מנתונים שהגיעו ל"ספורט הארץ" מתברר כי למשחק הצמרת שאירחה מכבי תל אביב בשבוע שעבר בבלומפילד מול מכבי פתח תקוה, נמכרו 398 כרטיסים בלבד. ההכנסות מאותו משחק הסתכמו ב-14,500 שקלים בלבד.

למרות שמדובר במשחק שנערך שלושה ימים לפני המשחק מול יובנטוס בליגת האלופות וייתכן כי אוהדים רבים העדיפו להוציא את הכסף כדי לצפות בדל פיירו ולא בעומר גולן, עדיין מדובר על נתונים שלא זכורים שנים במכבי תל אביב.

אתמול התברר גם כי למשחק של מכבי תל אביב מול הפועל פתח תקוה, שנערך במחזור השביעי בבלומפילד, מכרה מכבי 617 כרטיסים בלבד, שהניבו הכנסה של 35 אלף שקל. מול הפועל באר שבע נמכרו 1,169 כרטיסים, שהניבו הכנסה של 60 אלף שקל, מול בני יהודה מכבי מכרה מעט יותר מ-2,000 כרטיסים, שהניבו הכנסה של 104 אלף שקלים. השיא היה בדרבי התל אביבי, אליו נמכרו 4,675 כרטיסים, שהניבו הכנסה של 323 אלף שקל.

גם בעניין סגל השחקנים אין בשורות טובות למועדון. השוער לירן שטראובר, שנפצע לפני יותר משבועיים כשכוס קפה התנפצה בידיו, אמור לעבור ניתוח וזמן ההחלמה עשוי להגיע לחודשיים. כעת יאבקו גל ניר וגיא חיימוב על אפודת השוער הראשון.

לאימוני מכבי ת"א חזר אתמול איברהים נדאללה, המגן הניגרי שבית"ר ירושלים ויתרה עליו. לנדאללה חוזה לעוד שנתיים במכבי ת"א, אבל הוא אינו נכלל בתוכניות של המאמן ניר קלינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully