וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין ניצח את נהריה, שיבק את בני השרון

14.12.2004 / 22:50

ליאור ליובין קלע 13 נקודות בנצחון מריופול 78:105 על נהריה המידרדרת. שיבק גבר על ננו 67:70

אחרי שהתרגלנו לערבים מושלמים של הישראליות ביורופליג, הערב נוכל לנפח את החזה בגאווה רק בזכות שני שגרירים, שניצחו את הקבוצות מהמולדת. נהריה, שנמצאת בתקופה רעה, הובסה באוקראינה על ידי מאריופול של ליאור ליובין. בני השרון אירחה את שיבק והחברים מאמסטרדם, שיחקה איום ונורא ונוצחה, 70:67. בסיבוב הראשון, אגב, גברו הישראלים בקלילות על דמון אמסטרדם 61:79 בחוץ.

נהריה הובסה במאריופול

אחרי הפסד בכורה ביורופליג לבשיקטש בחוץ ספגה הערב עירוני נהריה הפסד שני. הקבוצה הצפונית הובסה באוקראינה 78:105, על ידי מאריופול, קבוצתו של ליאור ליובין. למעשה היה זה הפסד רביעי רצוף לנהריה, אם מוסיפים את הפסדי הליגה האחרונים של הקבוצה\ לראשל"צ בחוץ ולגבעת שמואל בבית. ארתור לי, שעומד לעזוב את הקבוצה, דווקא הוביל את קלעי נהריה עם 22 נקודות, ארז מרקוביץ' הוסיף 15. אריק קמפבל קלע 11 נקודות עד שנקע את קרסולו. ליאור ליובין קלע 13 נקודות וחילק 5 אסיסטים לקבוצה המארחת.

בני השרון ממשיכה להיראות רע

בני השרון אירחה הערב את דמון אמסטרדם של אריק שיבק, למשחק שהיה אמור להיות קל. אולם, ההולנדים הציגו משחק חכם והצליחו לשחק פנימה ולסחוט עבירות מבני השרון. אחרי מחצית צמודה ירדו ההולנדים להפסקה בהפרש 6, 30:36. אלווין יאנג, שהיה כמעט היחיד שתיפקד הערב בבני השרון, פתח את הרבע עם 6 נקודות רצופות, והוריד את ההפרש לשתיים. דמון המשיכה לשחק על ספינקס וגיפסון, שניצלו את ההגנה הנרפית כדי לרוץ ליתרון שמונה. בני השרון הצליחו לצמצם, והורידה לנקודה 17 שניות לסיום, כשאלווין יאנג שולח את ההולנדים לקו. כדורים עברו מצד לצד, והביאו את בני השרון להתקפה אחרונה בפיגור 3, אך הקבוצה של ננו גינזבורג לא הגיעה לזריקה נוחה, והפסידה 70:67.

הרבו לקלוע לאמסטרדם: ספינקס 25, וילייטה 17, גיפסון. לבני השרון: יאנג 31, לוקאס 15, פניני 10.

מאמן בני השרון, ננו גינזבורג, אמר בסיום לספורט 5: "ההגנה היתה יותר טובה בחצי שני. לספוג 70 נקודות זה בסדר. ההתקפה הייתה הבעיה היום. זה חלק בחיים של קבוצה ואני מקווה שנעבור את זה. בעניין של כושר אישי של שחקנים יש לנו בעיות. ברגע שאתה מפסיד משחק או שניים אז מדברים על זה שיאנג הוא השחקן היחיד, אבל הוכחנו כבר שזה לא נכון. יש לנו כמה שחקנים עם חוסר ביטחון אבל נפתור את זה עם ניצחון".

מאמן הקבוצה המנצחת, אריק שיבק: "קודם כל, אני, בניגוד לבני השרון, יגיד שהם נתנו לנו פייט. המשחק הלך בקצב ובצורת המשחק שרצינו סה"כ עם כל השטויות שעשינו בסוף הם החזירו בשטויות ואני שמח שניצחנו".

אלווין יאנג: "אני מנסה לתת מוטיבציה לשחקנים הצעירים, אני לא מנסה להשתלט על המשחק, אנחנו בתקופה לא טובה ואנחנו חייבים להמשיך לעבוד. הם השיגו אותנו במרוץ לכדורים ואולי רצו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully