וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחליף לרפי גינת

יואש דביר

14.12.2004 / 10:35

בימים כתיקונם השילוב בין מדורי הספורט ומדורי החדשות מגיע לרוב בהקשרים שליליים. בין אם מדובר באלימות אוהדים, שופטים מושחתים או/ו אי הגעת קבוצות בינלאומיות למשחקים בישראל מסיבות כאלה ואחרות. לכן טוב לדבר לשם שינוי על נושא בעל ערך חדשותי מובהק דווקא בקונוטציות הספורטיביות שלו ועל ההשלכות הרות הגורל שיש לענין על הספורט בישראל בכלל ועל הספורט הייצוגי בפרט.

השבוע התבשרנו על מינויו של רפי גינת לעורך "ידיעות אחרונות". במסגרת תפקידו החדש יאלץ מר גינת לנטוש את המקרופון בנוקיהו לטובת עריכה משמימה של עיתונו החשוב. מלבד החסכון העצום של מכבי ת"א בקנסות ליורוליג בעקבות קריאותיו של גינת, יש גם משהו סמלי במעבר ממי שמכנה עצמה "הקבוצה של המדינה" לעיתון שמכנה עצמו "העיתון של המדינה".

עם עזיבתו, עולה כמובן השאלה הרת הגורל - מי יחליף את קול הבריטון של גינת בימי חמישי. קבוצות רבות במשך השנים טענו שנוקיהו עצמו נותן למכבי 10 נקודות יתרון לפחות עוד לפני פתיחת המשחק. עזיבתו של גינת יכולה לצמצם יתרון זה ואף לבטלו קליל ולכן יש למצוא מחליף ראוי.

נדמה שהתשובה לשאלה הינה פשוטה.

המחליף האולטימטיבי הינו מישהו בעל תוכנית בערוץ 2 (הערוץ של המדינה), בעל ידע בכדורסל, איש ששאיפותיו בתחום הצטמצמו עד כדי איבוד ענין בנעשה בכדורסל בתור שכזה. אדם שלא נותרו לו אתגרים נוספים בכדורסל הישראלי/ אירופאי ויכול להתפנות לזוטות ותחביבים. אשם שכל עיסוקו לעיתים מסתכם בהחלפת "צחוקים ודאחקות" עם התקשורת העוינת/ אוהדת (לפי מצב הרוח).

אין ספק: פיני גרשון הוא אכן המחליף הראוי לרפי גינת.

הבעיה היחידה היא שקל לראות אותו צועק "יופי וויצ'יץ'" ויותר קשה לראות אותו צועק "ש-א-ר-א-ס, ה-ג-נ-ה!"

אש על הגולש

בוער לכם בלב, בראש או בלשון ואין לכם איפה לפרוק את זה? מערכת וואלה! ספורט מזמינה אתכם להיות פרשנים לרגע (או ליותר, תלוי בכם), סופרים או משוררים ולשלוח לנו קטעים שכתבתם, בכל סגנון כתיבה שעולה על דעתכם, בתנאי שיהיה ראוי לפרסום ובכל תחום הקשור לספורט.

מניתוח נקודות התורפה הטקטיות בהרכב החדש של מ.ס. אשדוד עד לסיפור, דמיוני או מציאותי, על חיי אוהד פינג-פונג, נשמח לתת לכם הזדמנות לגלות לעולם כוכבי כתיבה חדשים. את הקטעים שכתבתם, שלחו דרך ה"כתבו לנו" (בצד ימין באתר או בקישור למטה) או לכתובת המייל הבאה: sportssupport@walla.net.il . אנו נפרסם את המשובחים שבקטעים שנקבל בפינה "אש על הגולש" שבאיזור הטורים האישיים. גם מי שכבר פירסם בעבר טור, מוזמן להמשיך ולשלוח. אנא, ציינו את שמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully