וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב נוסף במאבק על סופהוור: רופין דורש למנות מומחה להערכת שווי החברה ולחייב את צ'ק פוינט לרכוש את מניותיו

אמיר הלמר

14.12.2004 / 13:17

רופין משמש כיום דירקטור בחברה לאחר שפוטר מתפקידי הניהול בה בקרב המשפטי שניהל כנגד צ'ק פוינט לפני למעלה משנה; צ'ק פוינט מחזיקה ב-60% ממניות סופהוור



סיבוב נוסף במאבק בין המייסדים של סופהוור, עדי רופין ואיתי בוגנר, לבין צ'ק פוינט המחזיקה כיום בכ-60% ממניות החברה. סופהוור נמצאת בשליטת צ'ק פוינט ומייצרת מוצר המהווה פיתרון לאבטחת מידע בארגונים בינוניים וקטנים ואף למשקי בית. צ'ק פוינט היא המשווקת הבלעדית של המוצר והטכנולוגיה של סופהוור.



לפני כחודש פנה בוגנר, באמצעות עוה"ד יגאל דורון ומיה אלמגור, בבקשה לאפשר לו להגיש כנגד צ'ק פוינט תביעה נגזרת על סך של כ-22.7 מיליון שקל בשם סופהוור וזאת בטענה כי צ'ק פוינט מתנהגת בכוחניות, אינה מעבירה לחברה כספים אותם היא חייבת לה בגין שימוש בטכנולוגיה ומוצרי סופהוור, ולמעשה גורמת לשיתוקה של החברה.



היום חוזר רופין, המייסד השני, המיוצג על ידי עורכי הדין רון ברקמן ומיטל גור, לסיבוב נוסף בביהמ"ש. רופין מבקש מביהמ"ש למנות מומחה חיצוני שיקבע את שוויה ההוגן של סופהוור ויחייב את צ'ק פוינט לרכוש את מניותיו בחברה (כ-13%) לפי שווי הוגן זה.



רופין משמש כיום דירקטור בחברה לאחר שפוטר מתפקידי הניהול בה בקרב המשפטי שניהל כנגד צ'ק פוינט לפני למעלה משנה. אז, בטרם הגדילה צ'ק פוינט את אחזקותיה בחברה באמצעות המרת הלוואות שנתנה למניות, טען רופין כי צ'ק פוינט מנסה להשתלט על החברה בכוחניות ולנשל את המייסדים מהחברה. רופין הפסיד אז במאבק ונותר דירקטור מכוח אחזקותיו.



בבקשתו היום חוזר רופין על מרבית הטענות שהעלה בוגנר בבקשתו להגיש תביעה נגזרת כנגד צ'ק פוינט. כך טוען רופין, כי צ'ק פוינט אינה מקיימת את ההסכמים לשימוש בטכנולוגיה של החברה ולהפצת המוצרים שלה ואינה משלמת את חובותיה, ומסרבת להציג בפניה דו"חות המעידים על היקף המכירות וכל מידע רלוונטי אחר.



עוד טוען רופין כי כל הפעולות שניסו הוא ובוגנר לעשות כדי שדירקטוריון סופהוור יעמוד על זכויות החברה מול צ'ק פוינט - עלו בתוהו. רופין מאשים בכך בין השאר את איל דשא, סמנכ"ל הכספים של צ'ק פוינט, היושב בראש הדירקטוריון של סופהוור ואת שאר הנציגים בדירקטוריון שכולם, לטענתו, אנשי צ'ק פוינט.



"טובתה של החברה", אומר רופין "הפך לביטוי חסר כל משמעות, וכל החלטה שהתקבלה או דעה שהובעה בדירקטוריון, גילמה בתוכה את טובתה העסקית של צ'ק פוינט, ושלה בלבד. החברה הפכה להיות מחלקה בתוך חברת הענק צ'ק פוינט כאשר היזמים נותרו הדירקטורים היחידים המזוהים עם טובתה, וביחס ישר לכך - נרמסו זכויותיהם".



רופין מבקש מביהמ"ש להסיר את הקיפוח המתמשך, ולטענתו הדבר ניתן אך ורק אם צ'ק פוינט תחויב לרכוש את מניותיו בחברה בערכן האמיתי לאחר הסרת הקיפוח. טרם הוגשה תגובת צ'ק פוינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully