וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן חקשורי תובע 95 מיליון שקל ממשה בובליל

ענת רואה

14.12.2004 / 15:52

חקשורי טוען כי בובליל - שותפו לעסקים - מנצל את המצוקה הכספית שבה הוא נתון ואינו מעביר לו 8 מיליון דולר שנקבעו ב"הסכם הרב פינטו" וכן תשלומים נוספים המגיעים לו



ניסן חקשורי ומשה בובליל ממשיכים להתקוטט: אתמול הגיש חקשורי תביעה בהיקף 95 מיליון שקל נגד שותפו לעסקים בובליל. עניינה של התביעה בהפרה בוטה - שלה טוען חקשורי - של "הסכם הרב פינטו" שנכרת בין השניים באפריל 2003.



לפני מספר חודשים קבעה שופטת בית המשפט המחוזי הילה גרסטל, כי הסכם הרב שנחתם בין בובליל לחקשורי באפריל 2003, ונועד להסדיר את המחלוקות בין השניים - תקף ומחייב. את ההצהרה על תקפות ההסכם ביקש בובליל, לאחר שחקשורי כפר בהסכם וטען כי הוא אינו מחייב אותו.



כעת טוען חקשורי בתביעתו - שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב באמצעות עורכי הדין אייל רוזובסקי, יוכי נדיר-פז ושי כהן - כי בובליל שחפץ באימוץ הסכם הרב אינו פועל על פיו ואינו מעביר לו תשלום לא מותנה על סך 8 מיליון דולר, סכום שעליו התחייב במסגרת ההסכם; וכן סכומים נוספים המגיעים לו על פי הסכם הרב ובכלל כך 19% מהמחזור של פרמייר, לפי שיטת חקשורי, או מהרווח שלה, לפי שיטת בובליל.



לטענת חקשורי, מנצל בובליל את המצוקה הכספית שבה הוא נתון, ונמנע מלהעביר לו את הכספים המגיעים לו. יש לציין, כי בגין הגשת התביעה שולמה אגרת בית משפט מלאה, בסך 1.2 מיליון שקל, המהווים את המחצית הראשונה של האגרה.



חקשורי ובובליל מחזיקים במשותף בחברות המחזיקות ברשת קלאב הוטל, בפרויקט קלאב הוטל לוטרקי שביוון (ביחד עם שותפים נוספים) וכן בעסקים ונכסים נוספים וביניהם קבוצת חברות דאבל קונטקט. עיקר עסקיהם המשותפים של השניים, מוחזקים על ידי פרמייר קלאב בע"מ.



בתביעה ביקש חקשורי גם הוצאה של שורת צווי מניעה זמניים נגד בובליל ונגד חברת פרמייר, ובין היתר ביקש לאסור על פרמייר להוציא כספים מהחברה למעט התשלומים המגיעים לו. כמו כן, הוא ביקש להורות לבובליל להעביר לידיו סכום של 5.4 מיליון יורו המוחזק בנאמנות בידי עו"ד רובי בכר. בית המשפט דחה את הבקשה למתן צווי מניעה במעמד צד אחד והעביר אותה לתגובת בובליל.



בובליל טרם העביר את תגובתו לתביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully