וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של 81% במספר המנויים על שירותי הסלולר מהדור השלישי של האצ'יסון וומפואה בתוך ארבע חודשים

סוכנויות הידיעות

15.12.2004 / 13:50

חברת האחזקות מהונג קונג, שהנפיקה השנה את חטיבת הסלולר בשווקים מתפתחים הכוללת את פרטנר הישראלית, מסרה כי מספר המנויים גדל ל-5.9 מיליון מ-3.25 מיליון באוגוסט



האצ'יסון וומפואה, חברת האחזקות מהונג קונג שהנפיקה השנה את חטיבת הסלולר שלה בשווקים מתפתחים - הכוללת גם את חברת פרטנר הישראלית - מסרה היום כי מספר מנוייה על שירותי סלולר מהדור השלישי (3G) ברחבי העולם גדל ל-5.9 מיליון, זינוק של 81% לעומת אמצע חודש אוגוסט.



האצ'יסון, שבראשה עומד איש העסקים העשיר באסיה, לי קאשינג, השיקה את שירותי הדור השלישי שלה בשנה שעברה והוציאה 22-25 מיליארד דולר על טכנולוגיית ה-3G, אשר הצלחתה העסקית טרם הוכחה.



באמצע חודש אוגוסט מסרה החברה כי מספר המנויים על שירותי הדור השלישי שלה הגיע ל-3.25 מיליון, מרביתם בבריטניה ואיטליה. החברה מפעילה שירותי 3G גם באוסטרליה, אוסטריה, דנמרק, הונג קונג ושוודיה.



לפי תחזית מריל לינץ' צפוי מספר מנויי הדור שלישי של החברה ברחבי העולם להגיע ל-6.38 מיליון עד סוף השנה ול-11.8 מיליון עד סוף 2005. גולדמן סאקס העלה לאחרונה ב-5% את תחזית מספר המנויים שלו לחברה לסוף השנה ל-6.8 מיליון דולר.



האצ'יסון טלקום, חטיבת הסלולר בשווקים מתפתחים הכוללת גם את חברת פרטנר הישראלית, הופרדה מהחברה בחודש אוקטובר במסגרת הנפקה ראשונה לציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully