וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל תעשיות רכשה מתחילת החודש מניות פאנדטק בכמיליון דולר; הגיעה להחזקה של כ-37%

שירלי יום-טוב

15.12.2004 / 15:57

כלל תעשיות רכשה 145 אלף מניות ומחזיקה כעת ב-5.3 מיליון מניות ששוויין בשוק כ-43.5 מיליון דולר; מניית כלל זינקה 32% בארבעה חודשים אך ירדה ב-4.5% מתחילת השנה



כלל תעשיות , בעלת המניות הגדולה ביותר בפאנדטק הישראלית, רכשה מתחילת החודש כ-145 אלף מניות נוספות והגדילה את החזקתה בחברה ב-1% ל-36.9%. כלל תעשיות מחזיקה כעת כ-5.3 מיליון מניות פאנדטק, ששוויין בשוק מסתכם ב-43.5 מיליון דולר. ברכישת המניות האחרונה הושקעו למעלה ממיליון דולר.



מניית פאנדטק נמצאת באחרונה במסלול נסיקה לאחר זינוק של כ-32% בארבעת החודשים האחרונים, למחיר של 8.2 דולרים, המשקף לחברה שווי שוק של כ-120 מיליון דולר. עם זאת, מי שרכש פאנדטק בתחילת השנה הפסיד, שכן המניה רשמה מאז תשואה שלילית של כ-4.5%.



פאנדטק, המתמחה בפתרונות סליקה למוסדות פיננסיים מומלצת לרכישה על ידי שני בתי השקעות הפועלים בישראל - CIBC ואוסקר גרוס. האנליסטים סרגיי וסצ'ונוק ואביבית מנה מ-CIBC כתבו לפני שבוע כי פאנדטק נהנית ממאזן חזק עם 46 מיליון דולר בקופה, כלומר מעל 3 דולרים למניה. "בניכוי המזומנים נסחרת מניית החברה בתמחור אטרקטיווי במיוחד לחברת תוכנה, מכפיל מכירות של 1.1 ומכפיל רווח תפעולי של 8". האנליסטים ציינו כי הם מאמינים שהערכת שווי נמוכה זו נובעת מחשיפה מוגבלת של החברה לשוק ההון האמריקאי. מחיר היעד שלהן עומד על 9 דולרים - נמוך בכ-9% מהמחיר בשוק.



באוסקר גרוס מסקר האנליסט רמי רוזן את פאנדטק בהמלצת "קנייה" מזה מספר חודשים. מחיר היעד שלו זהה - 9 דולרים.



פאנדטק דיווחה ברבעון השלישי על צמיחה של 4% בהכנסות ביחס לרבעון הקודם ל-14.2 מיליון דולר ורווח נקי של 710 אלף דולר או 5 סנט למניה. ברבעון הבא צפויות על פי תחזיות החברה הכנסות של 14.7-15.4 מיליון דולר ורווח של 5-8 סנט למניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully