וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סינרון עולה ב-6.5% במסחר שלפני הפתיחה - העלתה התחזיות לרבעון הרביעי; צופה צמיחה של 30% ב-2005

אפרת נוימן

15.12.2004 / 23:11

החוזים העתידיים מצביעים על עליות קלות על רקע עסקת נקסטל-ספרינט; הנתונים השבועיים על מלאי הנפט בארה"ב יפורסמו היום; אתמול חצה הנאסד"ק את רמת 2,153 הנקודות



מיזוג הענק בין שתיים ממפעילות הסלולר הגדולות בארה"ב, ספרינט ונקסטל, עשוי לדחוף היום את שוקי המניות שבוול סטריט ליום נוסף של עליות שערים, לאחר שאמש הסתיים המסחר במגמה חיובית, על רקע החלטת הבנק הפדרלי המרכזי להעלות את הריבית בארה"ב ב-0.25% ל-2.25%, בהתאם לציפיות הכלכלנים.



פחות משעה לפני פתיחת המסחר מצביעים החוזים העתידיים על עלייה של 0.2% במדד נאסד"ק 100 ועל עלייה של 0.1% במדד S&P 500. אמש הוסיף מדד נאסד"ק 0.5% וסגר ברמתו הגבוהה ביותר מאז יוני 2001 - 2,159 נקודות. בכך חצה נאסד"ק לראשונה את ההתנגדות הטכנית ברמת 2,153 הנקודות, שהיתה הרמה אליה הגיע לפני כ-11 חודשים. מדד דאו ג'ונס הוסיף אמש 0.4% לערכו.



נקסטל וספרינט הודיעו רשמית על כוונתן להתמזג לחברה אחת, אשר תספק שירותי סלולר לכמעט 40 מיליון מנויים. על-פי הוול סטריט ג'ורנל, הסכימו השתיים כי אם תבטל אחת מהן את ההסכם היא תיאלץ לשלם לחברה השנייה פיצויים בגובה של מיליארד דולר.



גורם נוסף שעשוי להשפיע היום על שוקי המניות, הוא הדו"ח השבועי על מלאי הנפט בארה"ב. במסגרת המסחר האלקטרוני עולה מחירה של חבית נפט גולמי ב-41 סנט ל-42.23 דולר לקראת פרסום הנתונים.



בין המניות הישראליות הנסחרות בניו-יורק עשויה סינרון לרכז תשומת לב רבה בקרב המשקיעים, לאחר שהחברה העלתה את תחזיותיה לרבעון הרביעי של 2004. סינרון מעריכה כי הכנסותיה ברבעון שיסתיים בסוף החודש יסתכמו ב-16.7 מיליון דולר, ולא ב-16.2 מיליון דולר, כפי שהעריכה תחילה. התחזית החדשה מהווה צמיחה של 10.6% בהשוואה למכירות הרבעון השלישי של השנה. בסינרון הוסיף כי בשנה הבאה צפויות הכנסות החברה לצמוח ב-30% ל-75 מיליון דולר. מניית החברה מגיבה בעלייה של 6.5% במסחר שלפני הפתיחה.



בנוסף, מעריכים בהנהלת סינרון, כי למרות הקשיים שנוצרו בקבלת אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) למכשיר הוולה-סמות', המיועד לטיפול בצלוליטיס, צפויה השקתו בארה"ב כבר במחצית השנה הבאה "אנו עובדים בצמוד עם ה-FDA לפתור את נושא האישור לוולה-סמות'", ציין היום משה מזרחי מנכ"ל סינרון. לדבריו, המכשיר נמכר כבר באירופה וקנדה, והעיכוב באישורו אינו צפוי לפגוע בצורה מהותית בתוצאותיה של החברה ברבעון הנוכחי וב-2005.



אן.די.אס מקבוצת ניוז קורפ, המתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים לטלוויזיה דיגיטלית בתשלום, דיווחה היום כי חברת הכבלים של העיר הסינית שנזן, טופווי (Topway), בחרה במערכות לשידור דיגיטלי מתוצרתה, במטרה להגדיל את שירותי הטלוויזיה הדיגיטליים אותם היא מעניקה ל-670 אלף מנוייה.



טופווי היא הספקית הבלעדית של שירותי טלוויזיה דיגיטליים באיזור העיר שנזן, הנמצאת בצמוד להונג-קונג ונבחרה על ידי מינהל הרדיו, הסרטים והטלוויזיה הסיני (SARFT) כאחת משלוש חברות נסייניות באספקת שידורים דיגיטליים. השלוש אמורות על-פי מדיניות המינהל להעביר את כל לקוחותיהן לממירים דיגיטליים במהלך השנה הבאה. באן.די.אס הוסיפו כי טופווי הזמינה באחרונה מיליון ממירים דיגיטליים מענקית האלקטרוניקה הסינית TCL תמורת כ-60 מיליון דולר, על-מנת לתמוך במעבר מנוייה לשימוש ביכולות הרשת הדיגיטלית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully