וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ואורלנדו לא יודעות לגמור

16.12.2004 / 6:58

הניקס הובילו על הפיסטונס לאורך כל המשחק והפסידו. 10 הפרש למג'יק ברבע הרביעי לא הספיק מול הספרס. הפסד גם למינסוטה

ניו יורק - דטרויט 94:93

איזה משחק ענק במדיסון סקוור גרדן הלילה, בין שתי קבוצות עם יריבות ארוכת שנים. 2 שניות לסיום ניו יורק עוד הוליכה בנקודה הפרש, כמו שהובילה לאורך כל הרבע האחרון, אבל מה זה 2 שניות בשביל האלופה? ובילאפס הלך אל הקו, שם שתי זריקות בפנים והעלה את דטרויט ליתרון בפעם הראשונה. נסיון אחרון של מארבורי היה קרוב, אבל הניקס פיספסו ניצחון.

למרות הנצחון, האלופה אמנם שברה רצף של שני הפסדים אבל עדיין לא נראית בשיאה ורואה את קליבלנד מעליה בבית המרכזי. המילטון הוביל את דטרויט עם 29 נק' ו-4 אס', ראשיד וואלאס הוסיף עוד 18 משלו ו-7 ריב', בן וואלאס לא תרם כלום בנקודות (2 בלבד ב-38 דקות) אבל קטף 13 ריב' וחילק 4 אס'.

את ניו יורק הוביל כרגיל ג'אמאל קרופורד עם 25 נק', 4 ריב' ו-5 אס', מארבורי הוסיף עוד 18 משלו ו-7 אס', אלן יוסטון חזר לכושר וקבע שיא עונתי של 17 נק'.

סן אנטוניו - אורלנדו 91:94

קבוצות שמשחקות נגד סן אנטוניו כבר יודעות - זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. מקגריידי, למשל, הפך פיגור גדול לנצחון על הקבוצה הטקסנית בדקה אחת. אלא שהפעם זה דווקא נגמר הפוך - בצד של הספרס.

12 הפרש בסוף הרבע השלישי ו-10 הפרש במהלך הרבע האחרון לא הספיקו למג'יק, בזכות משחק גדול של מאנו ג'ינובילי ברבע האחרון. הארגנטיני סיים עם 17 נק', 4 ריב' ו-4 אב'. לטים דאנקן היה ערב רגיל בעבודה (24 נק' ו-14 ריב'), טוני פארקר תרם 13 נק' ו-6 ריב'. בנו אודריך, כבר שחקן לגיטימי ברוטציה, סיים עם 8 נק' ו-7 אס'.

זה היה הפסד החוץ השלישי ברציפות של אורלנדו בטיול במערב, אחרי ההפסדים לליקרס ולפיניקס. מובלי הוביל את המג'יק עם 21 נק' ו-7 ריב', פרנסיס הוסיף עוד 20 נק' ו-9 אס', גרנט היל תרם 18 משלו ו-4 ריב'.

קליבלנד - פורטלנד 88:112

"אני מרגיש כאילו חזרתי לימי התיכון. כל פעם שאני יוצא למגרש אני מרגיש שאנחנו הולכים לנצח", אמר הלילה לברון ג'יימס, כוכב הקאבס, שהוביל אותה לנצחון גדול על הבלייזרס עם 25 נק', 12 מתוכן בתוך 3 דקות ברבע השלישי. את העזרה ללברון סיפק הלילה במפתיע איירה ניוביל, שקבע שיא עונתי של 18 נק'. עם זאת, לברון שוב פספס הזדמנות לרשום טריפל דאבל ראשון בקריירה, כשסיים עם 11 ריב' ו-7 אס'. "אני לא מודאג", הוא אמר. "כל עוד אנחנו מנצחים אני לא מחפש את הנתונים האישיים".

לפורטלנד זהו הפסד שני ברציפות והיא איזנה את מאזנה ל-10-10. דאריוס מיילס הרבה לקלוע עבורה וסיים עם 21 נק' ו-6 ריב', פטרסון, אנדרסון וראנדולף הוסיפו 10 נק' כל אחד.

טורונטו - מינסוטה 90:96

משהו חורק במאורת הזאבים. אחרי ההפסד לשיקאגו בתחילת השבוע, גם הראפטורס, ללא קארטר, גברו עליהם. שיא עונתי של כריס בוש (24 נק' ו-14 ריב'), הביא לטורונטו נצחון גדול על מינסוטה והוציא אותם מרצף רע של 7 הפסדים ברציפות.

גארנט גם הספיק ללכת מכות עם מאט בונר, הרוקי הג'ינג'י של טורונטו, אחרי שהאחרון דחף אותו למשטח. גם לאטרל ספריוול הצטרף כמובן לחגיגה. זה נגמר בעבירה טכנית לספריוול ובהרחקתו של בונר.

חוץ ממכות, גארנט גם קלע 23 נק', הוריד 15 ריב' וחילק 5 אס', שצ'רביאק הוסיף 15 משלו, קאסל 14 וספריוול 13 נק'. בטורונטו, למעט בוש, פטרסון סיים עם 19 נק' ו-6 ריב', אלסטון ומארשל הוסיפו 12 נק' כל אחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בוסטון - דנבר 100:99

כרמלו אנתוני קלע רק סל אחד ברבע האחרון, אבל זה היה הסל החשוב מכולם. ג'אמפ של אנתוני, 3.6 שניות לסיום, העניק לדנבר את ניצחון החוץ היקר. אחרי שפול פירס העלה את בוסטון ליתרון 98:99, עשר שניות לסיום, אנתוני, שהחטיא עד אז ארבע זריקות ברבע המכריע, לקח את הכדור וקצת מאחורי קו העונשין התרומם מעל מארק בלאונט (2.13) וקבר סל ניצחון.

כרמלו המאושר אמר: "החברים שלי ידעו שאני רוצה את הכדור, הייתי חופשי לגמרי למרות שכל המשחק הם הציבו עלי שמירות כפולות ומשולשות". כרמלו סיים עם 25 נק' ועשרה ריב'. קניון מרטין, שקלע 18 נק' והוריד 11 ריב' ומרקוס קמבי, עם 16 נק' ו- 11 ריב' עזרו למלו. פול פירס בלט בשורות הסלטיקס עם 31 נק', אבל רק שתיים מהן ברבע האחרון.

שאר המשחקים (ספורט 5)

פיניקס - יוטה 86:108
הקבוצה הטובה בליגה סיימה ערב קל מול יוטה, שפתחה היטב את העונה אבל נחלשת ממשחק למשחק. הג'אז הובילו בסיום הרבע הראשון, אבל ריצה של 23:41 ברבע השני החזירה את המושכות לסאנס, שלא הביטו לאחור. ג'ו ג'ונסון קלע 30 נק', סטיב נאש הוסיף 11 נק' ו-13 אס' ושון מריון קלע 16 נק' עם 13 ריב'. קרלוס בוזר קלע 19 נק' ליוטה, שמתגעגעת מאוד לאנדריי קירילנקו הפצוע.

וושינגטון - מיאמי 98:93
דווין וייד חזר מפציעה קלה וקלע 29, 14 מהן ברבע האחרון. וייד גם הוסיף תשעה אס' בניצחון השישי ברציפות של ההיט, על אחת מיריבותיה הבכירות במזרח. שאקיל או'ניל, שרק לפני יומיים קלע 40 נק' מול אותה וושינגטון, היה הפעם בערב שקט עם 13 נק' ו-12 ריב'. גילברט ארינס קלע 22 נק' לוושינגטון ולארי יוז הוסיף 19 נק'.

ממפיס - שיקאגו 96:88
הקבוצה הצעירה של שיקגו ממשיכה להשתפר ומשיגה ניצחון חוץ מרשים, הפעם על הממפיס הלא מרשימים. בן גורדון ואנדרס נוצ'יוני היו נהדרים ברבע האחרון. גורדון סיים עם 15 נק', נוצ'יוני רק עם תשע, אבל בדקות הקובעות. אדי קארי הוביל את קלעי הבולס עם 20 נק'. פאו גאסול, שאחיו הצעיר מרק יתמודד היום מול מכבי תל אביב, קלע 24 נק' לגריזליס.

ניו אולינס - גולדן סטייט 89:98
ניצחון שני העונה להורנטס. דן דיקאו, הרכז המחליף של הצרעות, העלה אותם ליתרון אחרי שלושה רבעים ודאג לשמור על התוצאה עד הסיום. דיקאו, שבדרך כלל מתייבש בקצה הספסל ושיחק רק בשל מכת הפציעות של ההורנטס, הפציץ שיא קריירה של 23 נק' ב- 25 דקות משחק. דיוויד ווסלי עזר לו עם 18 נק'. טרוי מרפי קלע 25 לווריירס.

יוסטון - אטלנטה 69:92
יאו מינג וטרייסי מגריידי היו גדולים על ההוקס המסכנים, שכמעט כולם גדולים עליהם העונה. מגריידי קלע 25 נק' ומינג הוסיף 23 ושמונה ריב' בניצחון הקל של יוסטון, שלא עמד בספק למן הפתיחה. אל הרינגטון קלע 21 נק' לאורחים מאטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully