וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין ההשקה של אקספון 018: "ידבר בגובה העיניים, צבוע בכחול, בלי סלבריטאים ומתאבקי סומו בקוטב הצפוני"

איילה צורף

16.12.2004 / 14:48

כך אומר יורם דרורי, בעליו של משרד הפרסום דרורי-שלומי, שקיבל את תקציב הפרסום של מותג השיחות הבינ"ל החדש; לדבריו, "התקציב יהיה צנוע"; יתפרסם בעיתונות ובאינטרנט



משרד הפרסום דרורי שלומי קיבל את תקציב הפרסום של חברת השיחות הבינלאומיות "אקספון 018" - חברת השיחות הבינלאומיות השישית שפועלת בישראל.



הקונספט השיווקי-פרסומי אולי יישמע לכם מוכר, לאור ההשקה מחדש של פלאפון. יורם דרורי, מנכ"ל דרורי שלומי: "הקונספט של 018 דוגל בפשטות, נוחות ומחירים זולים ללקוחות כל החברות - ללא שיווק וללא מבצעים. גם קמפיין הפרסום שלנו יתאים באופיו לרוח המותג - תקציב קטן יחסית, ישיר ובגובה העיניים תוך שימוש בצבע אחד - כחול - בלי סלבריטאים יקרים ובלי לצלם מתאבקי סומו בקוטב הצפוני".



סיסמת הקמפיין תהיה "018 - המספר הכי שווה לחו"ל". הקמפיין יעלה בעיתונות ובאינטרנט.



מנכ"ל אקספון ישראל הוא רפי דיק. בעלי החברה הם אברהם קינן וגיא ניסנזון, שמושבם בלונדון והישראלים אילן שושני וגיורא שפיגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully