וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט נגד אוניל, פרק 357,121: קובי מתנצל

16.12.2004 / 14:41

אחרי שטען כי שאקיל אוניל שילם דמי שתיקה לנשים שעימן תינה אהבים, קובי בריאנט מבקש סליחה. ב-25 לדצמבר הם נפגשים

אמריקה לא יודעת שובע ממעללי הלייקרס, גם אם שושלת האליפויות כבר התפרקה והקבוצה שקעה בבינוניות. מספר ימים לאחר שהתפוצץ הסכסוך בין קובי בריאנט וקרל מאלון, על רקע הניסיון לכאורה של הדוור להתחיל עם אשתו של כוכב הלייקרס, העניק בריאנט ראיון לרשת אי.אס.פי.אן ולא הוסיף מידע בפרשה. בריאנט רק הסכים לומר שלא יסכים לאפשר למאלון "להנות מהספק", על אף שראה בו "אח גדול", כהגדרתו, קודם לתקרית. "עבורי, אלו מים מתחת לגשר", אמר בריאנט. "אני רק רוצה לעבור את זה. כל אחד מאיתנו פשוט הלך לדרכו".

עם זאת, בראיון לתוכנית אחרת של הרשת, בריאנט הסכים לדבר בפתיחות על הסכסוך המגה-מתוקשר עם שאקיל אוניל. לאחרונה טען בריאנט כי אוניל קנה את שתיקת הבחורות שעימן תינה אהבים בכסף. אלא שבריאנט מתחרט על דבריו אלו. "מחוץ למגרש, אין לי שום דבר נגדו", אמר בריאנט. "אני בהחלט אשמח לשבת ולדבר איתו. אני לא יודע, אולי זה יקרה. מעולם לא התכוונתי לקשור את שמו בבעיות שלי. אני אתנצל בפניו על כך". בריאנט גם אמר כי העביר לאוניל מסר דרך חבר משותף כי ברצונו לדון עימו בסוגיה פנים אל פנים. "ה-25 בדצמבר (התאריך בו יפגשו מיאמי של אוניל והלייקרס של בריאנט) נשמע כמו יום מתאים לדבר איתו ולומר לו שמעולם לא התכוונתי, בשום דרך שהיא, להוציא החוצה את חייו הפרטיים".

בריאנט גם הגיב על הטענות כי הוא אחראי לעזיבתם של אוניל וג'קסון את הקבוצה. "זה פשוט לא נכון", אמר. למה קצת קשה לנו להאמין לו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully