וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: "ב-2005 יש הזדמנות להיחלץ מביצת המיתון ולהתחיל צמיחה אמיתית שתביא לירידה באבטלה ולצמצום הפערים"

אלוף בן

16.12.2004 / 20:24

ראש הממשלה בנאום בכנס הרצליה: "אנו עומדים בפני הזדמנות היסטורית לשנות מהיסוד את מצב האסטרטגי של מדינת ישראל ולעשות צעדים גדולים למימוש תקוותנו"



"בשנת 2005 אנו עמודים בפני הזדמנות היסטורית לשנות מהיסוד את מצב האסטרטגי של מדינת ישראל ולעשות צעדים גדולים למימוש תקוותנו" - כך אמר ראש הממשלה, אריאל שרון, בנאומו בכנס הרצליה. שרון אמר בנאומו, כי בשנה זו יש "הזדמנות לפריצת דרך היסטורית ביחסים בינינו לבין הפלשתינית. פריצת הדרך לה אנחנו מחכים שנים ארוכות", וכן הזדמנות "להיחלץ מבצת המיתון ולהתחיל צמיחה אמיתית וברת קיימא שתביא לירידה באבטלה ולצמצום הפערים".



ראש הממשלה התווה את חזונו למדינה שבה שגשוג כלכלי - מערכת חינוך מתקדמת המיישמת את דו"ח דוברת, מערכת רכבות וכבישים טובה, התפלת מים, חשמל המיוצר בגז טבעי, שמירה על איכות הסביבה, ומזעור הפערים בין המרכז לפריפריה.



שרון אמר כי ישראל התמודדה בארבע השנים שעברו מול מתקפת הטרור, מיתון כלכלי, בידוד בינלאומי ותגובות אנטישמיות בעולם. לדבריו, ישראל הצליחה לעמוד באתגרים אלו, בלמה את הטרור במבצע "חומת מגן" וב"פעולות נגד מטרות ממוקדות", ומנעה קריסה כלכלית באמצעות קיצוצים. "ככל שהצמיחה תשתפר ומצב הביטחון ישתפר נוכל להשקיע משאבים ארבים יותר בתיקון עוולת חברתיות וסיוע לחלשים", אמר שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully